In principiu as merge pe modelul formularelor personalizate folosite pana mai ieri.
La plaja de serie/nr as merge ceva de genul serie = tip formular + grup de litere sugerat din numele firmei, iar nr ceva de genul an/nr ordine. de ex pt sc firma srl, as da o plaja de seria FFRM nr 0700001-0799999 pt anul 2007 ( tip formular : F= factura, A = aviz, C= chitanta, etc) In decizia in care se hotarasc aceste serii se explica de unde vin elementele pt fiecare. Daca am puncte de lucru, mai pun o cifra sau o litera pt diferentiere.
V-as ruga sa va dati cu parerea, daca am gandit bine, sau se mai poate face o imbunatatire, ceva, nu cred ca o serie kilometrica va fi de ajutor, si nici un nr prea mare. Poate pt firmele care emit un nr mai mic de facturi, se pot folosi mai putine cifre pt nr facturii.
Am o intrebare: pt cei care nu au calculator, si isi fac formularele la copiator, si am nevoie de 2-3 exemplare, inseamna ca ne intoarcem la "prietenul nostru" indigo-ul? Pai hartia scrisa la indigo nu e reciclabila ( informatie venita de la un prieten din Germania, de acum cativa ani, daca a mintit, mint si eu) , si cum ne aliniem la UE? Cei care emit factura la sediul clientilor cum vor face?
Sau se for putea face comenzi de facturi pe hartie autocopiativa ca pana acum?