Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
cheltuieli de constituire - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


cheltuieli de constituire

31 replies to this topic

#21 OLTEAN ZORITA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:

Postat 24 September 2004 - 02:02 PM

Eu a-si inregistra stampila la obiecte de inventar



#22 manuelle

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 24 September 2004 - 03:26 PM

Aha....
Mercic!




#23 inhgeras

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 335 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2004 - 04:12 PM

si eu zic tot ab de inventar...



#24 manuelle

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:

Postat 27 September 2004 - 12:45 PM

Dar chitantierul si facturierul (sau cum s-or numi...) tot la obiecte de inventar, sau la consumabile?



#25 OLTEAN ZORITA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 149 Postari:

Postat 27 September 2004 - 12:56 PM

Regret, dar imi este jena sa raspund la astfel de intrebari.....
Sau am gresit?Acesta nu este un forum pentru discutii intre contabili?
Sory.



#26 inhgeras

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 335 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2004 - 12:58 PM

sa nu fim drastici..in fond si la urma urmei toti am fost incepatori!



#27

  • Guests

Postat 28 September 2004 - 07:26 AM

Putin respect pentru meseria de contabil nu strica. Daca nu o respectam si protejam noi, contabilii, cine sa o faca? Ni se pare ciudat ca oricine doreste face contabilitate? In aceste conditii nu cred ca este cazul.
Solicitam protectia meseriei pe la tot felul de organisme?? Vezi CECCAR, Camera Auditorilor Financiari.Cu ce ne-am ales?
De ce notarii au reusit si noi nu?
Eu cred ca avem ceea ce meritam.
Revenind la problema, draga Inhgeras, nu cred ca sint drastica, dar prea multa toleranta nu face bine.Pe acest Forum pot fi discutate probleme interesante, care ne fac zile amare in practica si care din pacate sint tot mai numeroase si mai incilcite.
Scuze daca am deranjat pe cineva.



#28 inhgeras

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 335 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2004 - 07:56 AM

pe mine nu m-ai deranjat si nu cred ca ai deranjat in fond si la urmei pe cineva...dar ma gandeam ca eu am inceput destul de greu in meseria asta..fara sa am pe nimeni sa intreb...ca sa nu mai zic ca habar nu aveam ca exista forumuri. Oricum lu' manu i-am dat un sfat in alta discutie si care sper ca l-a urmat ca era dat din toata inima. Data viitoare cand va pune o intrebare va fi una la care sa ne gandim un pic!

o zi buna!

http://www.conta.ro/...tyle_emoticons/default/wink.gif



#29 MARI

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:

Postat 26 January 2005 - 07:14 PM

Acelai lucru stiu si eu ca: ch.de constituire se amortizeaza in maximum 5 ani .Dar daca actionarul/ii hotarasc in A.G.A. sa se amortizeze in mai putini ani poti trece la fapte.



#30 arret

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 26 January 2005 - 07:36 PM

Si eu am inceput greu si am dat de oameni care credeau ca le iau painea de la gura daca ma invata ceva;dupa parerea mea este loc pentru toata lumea in ceea ce priveste munca;cei buni si responsabili vor ajunge departe,neavenitii vor pieri pe propria limba;cred ca putem,daca stim,sa raspundem la orice intrebare care are legatura cu meseria asta;si,apropo,ca tot v-ati suparat:scrie undeva(intr-un ordin-306/2002-daca nu ma insel) ca documentele fiscale nu se inregistreaza pe cheltuieli la intrare,fara sa specifice unde;formularea este:mai putin documentele cu regim fiscal(precizarea era facuta la un cont de cheltuieli);atunci unde?eu mi-am facut analitic la 302 si trec pe cheltuieli cand termina facturierul si chitantierul;probabil ca este stupid,dar cred ca nu sunt eu de vina;asa ca ,sa ne revenim si ,chiar pe scurt(nu ca mine),sa spunem ce stim sau ce credem despre o problema pe care o au ceilalti.O seara buna,voua!



#31 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2005 - 07:46 PM

Eu le-am trecut pe. chelt. la sf. anului. Erau sume mici, pana in 2,5 mil., dar e vorba de baza legala indiferent de suma. In baza ei am facut trecerea pe chelt. in 6811 si le-am si scos din evid. cu 2801=201.

Text extras din: Lege nr. 15/1994(r1) - privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale ºi necorporale@

Art. 12. - Cheltuielile de constituire, precum si cheltuielile de cercetare-dezvoltare se amortizeaza într-o perioada de cel mult 5 ani.

Deci si imediat, daca vrem!



#32 MARI

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 90 Postari:

Postat 01 April 2005 - 01:36 PM

arret , din experienta mea de pana acum in domeniu , procedezi foarte bine trecandu-le intr-un analitic al ct.302 intrucat ai mai mult control asupra lor.
Si eu procedez la fel
.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL