#61
Postat 20 May 2008 - 09:09 AM
#62
Postat 20 May 2008 - 12:59 PM
#63
Postat 20 May 2008 - 07:26 PM
Va rog frumos un raspuns.
Un SRL cu 2 asociati 50% si 50%.
Unul dintre ei este administrator.
In firma sunt 3 masini in leasing.
Administratorul vrea sa cesioneze 2 din leasinguri la 2 pers fizice diferite.
Prima intrebare: Poate sa faca acest lucru fara acordul celuilealt asociat?
A doua intrebare: In caz de cesiune al leasingului, ce acte sunt necesare a se intocmi? Factura de vanzare masina...? La ce pret?
Ce trebuie facut?
Am mare nevoie sa stiu ce se poate face
Va multumesc frumos pt rasp Dvs.
#64
Postat 25 May 2008 - 09:37 PM
Cine ma poate ajuta cu un raspuns la urmatoarea intrebare:
Ce implica vanzarea unei societati ?Cumva trebuie sa chem vreun control sau sa intocmesc procese verbale pentru valorile materiale existente in balanta pe care urmeaza sa le predau; mai exista sold si la contul 4551- datoria societatii catre (vechiul) administrator o va plati noul administrator-cum inregistrez aceata operatie in contabilitate (pe societatea veche,respectiv cea noua) sau se intocmesc doar formele juridice pentru vanzare-cumparare. Care este pretul cu care o poate vinde si care este procedura legala in concluzie?
Va rog din suflet sa ma ajutati!
Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
#65
Postat 04 June 2008 - 06:49 AM
In vederea infintarii unui SRL ,intr-o societate cu asociati cetateni straini,este necesara declaratia pe propia raspundere a acestora
ca nu au cazier fiscal,si daca da,aceasta declaratie trebuie legalizata si la ei in tara si la noi?
Va multumesc.
#66
Postat 04 June 2008 - 08:38 AM
Declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor, din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati (original);
Certificatele de cazier fiscal pentru asociatii sau reprezentantii legali ai societatii comerciale, care au domiciliul/ resedinta/sediul in Romania sau pentru persoanele fizice sau juridice straine, care au aceasta calitate si sunt inregistrate fiscal in Romania sau, dupa caz, declaratia autentica pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania din care sa rezulte ca nu are datorii fiscale (original sau copie certificata si, dupa caz, traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public);
#67
Postat 17 June 2008 - 02:23 PM
In cazul in care se doreste incheierea contractului de comodat de catre detinatorul spatiului, in care este inregistrat sediul firmei, ce se intampla cu statutul juridic al firmei?
Multumesc.
Aceasta postare a fost editata de Mariusake: 17 June 2008 - 02:26 PM
#68
Postat 17 June 2008 - 03:38 PM
in cazul in care firma nu isi plateste darile la stat, se vor bloca conturile deschise la banci, executare, etc.
din ce scrii tu se pare ca se firma se pregateste de faliment, sau de altceva...
:biggrin:
#69
Postat 17 June 2008 - 04:26 PM
CRIS TIMISOARA, la Jun 17 2008, 04:38 PM, a spus:
in cazul in care firma nu isi plateste darile la stat, se vor bloca conturile deschise la banci, executare, etc.
din ce scrii tu se pare ca se firma se pregateste de faliment, sau de altceva...
:biggrin:
Ideea este ca firma a fost deschisa de mine din ultimul salariu pe care l-am avut, am renuntat si la facultate pentru a face rost de bani sa pot pune biznisul pe picioare, doar ca nu a mers cum ma asteptam, doar vreo 3 contracte semnate din care unul nici macar nu a fost incasat. De am ajuns pe minus foarte rau, de aici si imposibilitatea de a plati orice fel de taxe, acte si alte hartii, de aceea am pus intrebarea pe forum fiindca vreau sa stiu cam ce ma asteapta in vitorul apropiat, tinand cont ca situatia mea nu s-a imbunatatit si nu vad sa se imbunatateasca prea curand.
#70
Postat 17 June 2008 - 06:06 PM
si in continuare rogi pe cineva sa-ti arate cum faci decl .100 la trimestru si le faci singur ,pana pui firma pe picioare. Adaugi si bilant.
Daca nu ,o suspenzi la reg com. si la ad. fin.(pt.asta nu trebuie sa ai datorii la buget)
#71
Postat 17 June 2008 - 08:12 PM
Doina P, la Jun 17 2008, 07:06 PM, a spus:
si in continuare rogi pe cineva sa-ti arate cum faci decl .100 la trimestru si le faci singur ,pana pui firma pe picioare. Adaugi si bilant.
Daca nu ,o suspenzi la reg com. si la ad. fin.(pt.asta nu trebuie sa ai datorii la buget)
Cam asta ar fi solutia pe care o doream. Doar ca am totusi niste intrebari:
1. Din cate am inteles eu practic firma nu va mai avea angajati(de fapt nici nu are) cu toate ca din cate am inteles eu la inceput tipul asta de firma este obligata sa aibe 1 angajat permanent?
2. Din cate ma uitam eu pe net bilantul se face de cineva autorizat?
Multumesc.
#72
Postat 18 June 2008 - 07:41 AM
am o problema foarte mare
am o firma de constructii si din 01.05.2008 nu mai am angajatii si nici lucrari (pana acum imi facea cineva decl. dar acum ii suparat ca n-am avut sa-i dau banii ca am luat tzeapa (de aceea numai am nici angajatzi))pana acum duceam
lunar decl. la ITM,CASS,SOMAJ,CAS,FNUASS,FINANTE-DEC.100,102
trimestrial decl 300,
semestrial decl.394
acum ca nu mai am angajati ce trebuie sa fac?mai tre sa duc decl. la ITM,CASS,SOMAJ,CAS,FNUASS,FINANTE?
#73
Postat 18 June 2008 - 05:57 PM
#74
Postat 20 June 2008 - 11:15 AM
#75
Postat 22 June 2008 - 05:41 PM
contecs, la Jun 20 2008, 11:15 AM, a spus:
impozitul este retinere la sursa ( tu il platesti, tu il declari) codul fiscal
#76
Postat 01 July 2008 - 09:05 AM
#77
Postat 01 July 2008 - 03:39 PM
#78
Postat 02 July 2008 - 07:57 AM
iuli73, la Jul 1 2008, 04:39 PM, a spus:
Daca asa am formulat intrebarea era pentru ca asta era dorinta asociatului,nu dorea contract de munca.Intre timp am aflat de la finante ca este posibil un asemenea contract, se declara in D205, si se tine cont la impartirea dividendelor de sumele de care a beneficiat in baza acestui contact !
#79
Postat 03 July 2008 - 09:33 AM
Vartosul, la Jan 10 2008, 06:27 PM, a spus:
Am si eu o situatie, in care sint asociat unic al unei firme, iar Tatal meu, care a decedat, a fost administrator. Ce trebuie sa fac? Care sint consecintele daca nu am administrator? Eu am statut de administrator?
#80
Postat 03 July 2008 - 10:27 AM
Viktorija, la Jul 3 2008, 10:33 AM, a spus:
Vartosul, la Jan 10 2008, 06:27 PM, a spus:
Am si eu o situatie, in care sint asociat unic al unei firme, iar Tatal meu, care a decedat, a fost administrator. Ce trebuie sa fac? Care sint consecintele daca nu am administrator? Eu am statut de administrator?
Nu ai statut de administrator ! Faci o decizie a asociatului unic prin care te numesti administrator ( sau pe altcineva ) , faci un nou act constitutiv actualizat , cazier , specimen de semnatura , etc ...si te duci la RC
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Ghidul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor, persoane juridice de drept privat fara scop patrimonial - publicat in data de 19.12.2022 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
fisa postului - CONSTRUCTII SI INSTALATIIdiverse fise de post din acest domeniu |
FISA POSTULUI | Welcome |
|
||
Ghid privind actele justificative necesare eliberarii diverselor categorii de documente solicitate de contribuabili persoane fizice - publicat in data de 05.11.2021 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
Repartizare dividende SRL catre cei 2 asociati - 1 SRL si 1 PFA |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | andur |
|
||
Majorare capital social prin capitalizare imprumuturi asociati |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi