bilant iunie 2007
#21
Postat 06 July 2007 - 09:39 PM
#22
Postat 06 July 2007 - 10:01 PM
#23
Postat 09 July 2007 - 10:34 AM
va rog mult daca ma puteti ajuta cu calcularea corecta a nr mediu de angajati
soc mea are activitatea suspendata incepand cu 01.04.2007 , este corect ca nr de efective zilnice adunate sa le impart la 181 zile (intreg semestru I) sau numai la nr de zile cat a functionat firma ?
in norme se precizeaza numai pt firmele care se infiinteaza in cursul anului, doar atat.
daca nr mediu de angajati imi da 0.49 este corect sa trec 0 ?
multumesc din suflet , chiar nu stiu cum sa completez si binenteles cei de la administratie nu stiu nici atat
#25
Postat 10 July 2007 - 06:41 PM
#26
Postat 11 July 2007 - 10:33 AM
#27
Postat 13 July 2007 - 07:30 AM
Cu alte cuvinte trebuie de asemenea semnat de contabil autorizat sau e de ajuns semnatura administratorului?
#28
Postat 13 July 2007 - 03:03 PM
astfel de situatii se intalnesc in edituri.in fine,stie careva vreo "cheie de acces" cu semnul (-) ??? multumesc !!!
#29
Postat 13 July 2007 - 04:01 PM
Nu cred ca ai alta solutie decat sa le treci pe costuri. Sau pe rezultatul reportat.
#30
Postat 13 July 2007 - 04:31 PM
MARYA, la Jul 13 2007, 04:03 PM, a spus:
astfel de situatii se intalnesc in edituri.in fine,stie careva vreo "cheie de acces" cu semnul (-) ??? multumesc !!!
NIci in balanta nu prea sunt recomandate pe total venituri pe debit si cheltuieli pe credit.
Auditul nu accepta.Este mai indicat sa le preiei pe cheltuiala
#31
Postat 14 July 2007 - 03:20 PM
nu stiu cat de corecte sunt informatiile mele , ..... mai verifica ....
o zi buna
a propos..... , sunt curios, cat ti-a luat contabilul autorizat pentru certificarea bilantului?
#32
Postat 15 July 2007 - 06:04 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 August 2008 - 12:48 PM
#33
Postat 15 July 2007 - 06:18 PM
Trebuie neaparat trebuie sa fie angajat cu doua ore?Ma poate ajuta cineva?
Mai am o intrebare: de la ce cifra de afaceri trebuie sa aiba angajat un contabil, o firma?50 000 euro, asa stiu si eu, ca vulpisor.
De ce intreb asta, vineri, la Adm. Sect. 3 mi s-a spus ca INDIFERENT de CA, orice firma trebuie sa aiba ANGAJAT un contabil. Deci sunt in ceata. Multumiri anticipate luminitei din capatul tunelului.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 August 2008 - 12:48 PM
#34
Postat 16 July 2007 - 07:24 AM
Si ca sa-ti satisfac curiozitatea, am platit contabilului 200 RON/an (sau cel putin asa am stabilit la momentul respectiv). Acum, daca va fi nevoie sa merg si la semestru, sper ca nu ma va taxa in plus ...
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 31 August 2008 - 12:48 PM
#35
Postat 16 July 2007 - 08:20 AM
#36
Postat 16 July 2007 - 10:48 AM
MARYA, la Jul 16 2007, 09:20 AM, a spus:
nici un bilant nu a acceptat venituri sau cheltuieli cu minus !!!!
daca ai avut retururi atat de mari incat sa nu le poti acoperi cu ce ai vandut anul acesta inseamna ca ai intr-adevar o problema !!!
- ori ai facut anul trecut vanzari mai mari ca sa poti avea dividende !!!!
- ori ai intrerupt anul acesta activitatea, sau ai redus-o subtantial !!!
si atunci singura varianta care exista este sa iti inregistrezi aceste retururi pe seama rezultatului reportat !!!
In legislatie se prevede ca atunci cand ai operatiuni din anul precedent sa le preiei pe rezultatul reportat !!! .
Evident vei prelua numai retururile la marfurile livrate anul precedent.
Eu stiu ca se face reevaluare la conturile de valuta numai la 31 decembrie .
Voi ati facut si la iunie ?
#37
Postat 16 July 2007 - 11:23 AM
la dec 2007 : CA<50 000 eur..... raspunderea admin
CA>50 000 eur.....salariat cu studii sup ( chiar si cu ctr timp partial)
expert contab sau cabinet de conatbilitate
in concluzie bilantul poate fi depus si pe raspunderea administratorului ! :wink: ...... bucurativaaaaaaaaa!
#38
Postat 16 July 2007 - 12:16 PM
eu vorbesc de fenomene economice derulate in acest an. si ca sa fiu mai explicita: cartea se difuzeaza pe piata in baza unui contract de difuzare cu o valabilitate de n luni.cand vine scadenta ...cartea se returneaza la producator(ceea ce nu s-a vandut).
revistele produse si vandute in sem.I 2007 ,nu acopera ca venituri valoarea acestor retururi . a existat o testare de piata ,care a dat semnale bune pt.aceasta carte,numai ca ...una este acasa , si alta este la targ.vindem carte ,nu aparate de aer conditionat.
situatie asemanatoare am mai avut in anul in care s-a infiintat firma, si nu am avut probleme.
reevaluarea soldurilor in valauta se face numai la sfarsitul exercitiului financiar.
marya
#39
Postat 16 July 2007 - 05:53 PM
#40
Postat 17 July 2007 - 01:20 AM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Bilant 31.12.2022 |
Bilanturi | Otilia Alupei |
|
||
Reflectare dividende interimare in bilant interimarbilant interimar |
Bilanturi | Crystyna1980 |
|
||
OMF Nr. 1669/2022 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2022 a operatorilor economici |
Noutati legislatie | Otilia Alupei |
|
||
27 iunie – termenul de depunere a declaratiilor D 100 si D 101 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Bilant la 31.12. 2021 ! |
Bilanturi | Otilia Alupei |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi