1. Medeea, daca ai fi citit Regulamentul acestui forum, ai fi inteles ca nu este permisa citarea intregului mesaj. Te rog, citeste Regulamentul.
2. Intrucat nu ai expus intreaga situatie a firmei, te-am sfatuit sa accesezi "cautare" pe forum (colegii si moderatorii sunt admirabili, iar sectiunea "societati comerciale" este consistenta) sau sa te prezinti la Fisc pentru a primi raspuns la intrebarea referitoare la certificatul fiscal.
Gandeste-te logic: se naste un copil; daca nu merg la primarie sa obtin certificatul de nastere, legal el nu exista. Daca moare un om, cu certificatul de la medic se merge la Primarie si se obtine certificatul de deces (omul este "radiat"). Asa si cu firmele: se nasc la Registrul comertului si primesc o confirmare la Fisc. Ca sa poata muri, o firma obtine certificatul fiscal de la "medicul" Fisc si dizolvarea/lichidarea de la "primaria" Registrul comertului".
3. Bilantul de lichidare, asa cum am precizat anterior, poate fi intocmit doar de un lichidator autorizat, pe care il poti alege chiar tu din lista de la Registrul comertului. In lista de servicii pe care o pot oferi contabilii autorizati/expertii contabili nu se numara si lucrarile de lichidare a unei firme.
Am incercat sa fiu cat mai plastica in explicatii, sper sa nu te superi,
.