Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
FACTURARE - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


FACTURARE

11 replies to this topic

#1 simonel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:

Postat 07 March 2005 - 10:14 PM

Am o dilema. E vorba de o firma care are obiectul principal de activitate :publicitate (personalizari, inscriptionari,etc....). Firma cumpara de la o librarie o gramada de produse de papetarie in fiecare zi de 100.000 lei sau 200.000 lei, depinde...Libraria emite la fiecare achizitie bon fiscal si face la sf.lunii factura pe toata suma aferenta achizitiilor din luna respectiva. Intrebarea mea este: cum e corect sa inregistrez bonurile respective in casa, avand in vedere ca factura este emisa cu 30, respectiv 31 a lunii? Le prind in avans(409) sau...Eu inregistrez factura pe "604". Nu exagerez dar am vreo 20-25 de bonuri aferente facturii respective. Va rog mult niste pareri...



#2 STEFAN ALINA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 51 Postari:
  • Location:MEDIAS

Postat 08 March 2005 - 01:36 PM

De ce nu incerci sa faci un contract cu libraria respectiva si sa platesti la emiterea facturii, ti-ai usura munca.
Daca lucrezi cantitativ valoric atunci:
409.xx = 5311 cand platesti bonul

3028.xx = 401.xx cand primesti factura
442.6 = 401.xx

iar printr-un procedeu de compensare

5125 = 409
401 = 5125
Asa as proceda eu.




#3 simonel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:

Postat 08 March 2005 - 08:30 PM

STEFAN ALINA a spus:

De ce nu incerci sa faci un contract cu libraria respectiva si sa platesti la emiterea facturii, ti-ai usura munca.
Daca lucrezi cantitativ valoric atunci:
409.xx = 5311 cand platesti bonul

3028.xx = 401.xx  cand primesti factura
442.6 = 401.xx

iar printr-un procedeu de compensare

5125 = 409
401 = 5125
Asa as proceda eu.
Defapt, sa-ti explic mai bine cum stau lucrurile. Nu toate bonurile sunt achitate de firma mea. Stii cum e in ziua de azi. sa faci rost de cheltuieli.Nooo... cam asa stau lucrurile. Nu am cum sa-i spun lui "librarista"sa-i achit la sf.lunii...ca ... de fapt e achitat de "X-ulescu" si-mi da mie bonul....E gresit daca prind prin casa direct achitarea facturii? (inreg.factura:604=401 si apoi plata in ziua bonului, direct 401=5311)Stiu ca ok este sa le trec in 409 si in ziua facturii descarc avansul, dar... am cam mult de lucru,dupa cum am zis ca e vorba cam de vreo 30 de bonuri fiscale. Ce zici? E cam batator la ochi ca nu prea e in regula?



#4 laura2005

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 Postari:
  • Location:oradea

Postat 09 March 2005 - 09:21 AM

Eu as proceda prin 542-avans decontare-DP=SUMA FACTURII-542-5311
Inregistrezi factura:604-401
faci un decont cheltueli,unde treci toate bonurile fiscale:401-542.
LAURA JUNC



#5 simonel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:

Postat 09 March 2005 - 01:04 PM

laura2005 a spus:

Eu as proceda prin 542-avans decontare-DP=SUMA FACTURII-542-5311
Inregistrezi factura:604-401
faci un decont cheltueli,unde treci toate bonurile fiscale:401-542.
E o idee buna.
Multumesc mult de tot.



#6 laura2005

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 Postari:
  • Location:oradea

Postat 09 March 2005 - 01:39 PM

Cu placere :)
LAURA JUNC



#7 PUFUCA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 142 Postari:
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:PERFORMANTA

Postat 14 April 2005 - 02:15 PM

PT.simonel:

daca poti,te rog sa ma ajuniti si pe mine cu particularitati despre contabilitatea unei agentii de publicitate.


daca poti,da-mi un raspuns!!



#8 simonel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:

Postat 15 April 2005 - 08:25 AM

PUFUCA a spus:

PT.simonel:

daca poti,te rog sa ma ajuniti si pe mine cu particularitati despre contabilitatea unei agentii de publicitate.


daca poti,da-mi un raspuns!!

Cu multa placere.
Sa-ti spun cum am organizat-o eu.
In primul rand o consider firma de prestatii. Toate veniturile le prind in 704.
Toate facturile de materiale ( care cuprind tot felul de tonere, hartii autocolante, cartoane, agende,pixuri,brichete,calendare pentru personalizare,etc) le prind direct in 604. Deocamdata firma e microintreprindere, deci am impozit pe venit.
Cam asta e miscarea de baza.

Contabil:
Aprovizionarea cu materiale:
%=401
604
4426

prestarea serviciului(facturarea):
4111=%
704
4427
Pentru fiecare lucrare firma are anumite tarife fixate. De ex. pentru etichete un anumit tarif, pentru personalizare pixuri, brichete,etc un alt tarif, pentru carti de vizita alt tarif s.a.m.d.
Sper ca te-am putut ajuta cat de cat.
O zi buna



#9 PUFUCA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 142 Postari:
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:PERFORMANTA

Postat 15 April 2005 - 02:45 PM

ITI MULTUMESC MULT!!!!!!

1.eu aveam o nelamurire ,daca sa consider activitatea "prestari de servicii"sau nu,dar acum m-am lamurit.
2.as fi vrut sa stiu daca trebuie platita vreo taxa speciala pe undeva....cumva....

SPER CA DACA TE VOI MAI CHEMA IN AJUTOR,IMI VEI RASPUNDE!PT.ASTA ITI MULTUMESC ANTICIPAT



#10 simonel

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 134 Postari:

Postat 15 April 2005 - 02:53 PM

PUFUCA a spus:

ITI MULTUMESC MULT!!!!!!

1.eu aveam o nelamurire ,daca sa consider activitatea "prestari de servicii"sau nu,dar acum m-am lamurit.
2.as fi vrut sa stiu daca trebuie platita vreo taxa speciala pe undeva....cumva....

SPER CA DACA TE VOI MAI CHEMA IN AJUTOR,IMI VEI RASPUNDE!PT.ASTA ITI MULTUMESC ANTICIPAT
Nu trebuie sa plateasca nici o taxa speciala. Sunt cele obisnuite la Bugetul local (taxa salubritate, taxa firma, impozit auto sau cladiri sau teren daca are) si cele aferente salariilor daca sunt angajati.
Firma "mea..." nu creeaza spoturi publicitare la radio sau tv, efectiv presteaza servicii legate de grafica mai mult.
Sper ca acelasi lucru e si la tine.
Spor la treaba!
Oricand pot sa te ajut, cu placere, daca stiu si eu bineinteles.



#11 PUFUCA

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 142 Postari:
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:PERFORMANTA

Postat 15 April 2005 - 10:19 PM

1.TAXA FIRMA?despre ce e vorba?poate imi scapa ceva


multumesc



#12 Ocsi

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 766 Postari:
  • Location:Oradea
  • Interests:Excursii, internet, filme S.F. etc.

Postat 15 April 2005 - 11:03 PM

PUFUCA a spus:

1.TAXA FIRMA?despre ce e vorba?poate imi scapa ceva

Presupun, ca este vorba de taxa care se plateste la bugetul local dupa firmele (luminoase sau nu) si reclamele expuse pe fatada magazinelor, sediilor etc.

Pt. "simonel"
Eu, in locul contului 604 indicat de tine, as folosi mai degraba 302 si scaderea prin 602 cu utilizare de bon consum. E vorba de prestari de servicii.

O zi buna!
Cele scrise mai sus reprezinta doar o parere,
daca o iei de buna, o faci pe riscul tau.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL