Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
activitate suspendata - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


activitate suspendata

4 replies to this topic

#1 lorelay_h

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 17 October 2007 - 06:16 PM

Va rog sa ma ajutati si pe mine. E adevarat ca daca o societate comerciala are obiectul de activitate suspendat si inregistreaza venituri numai din chiri nu poate inregistra cheltuielile cu intretinerea spatiilor inchiriate? Ce cheltuieli se pot inregistra in contabilitate intr-o astfel de situatie?
Si inca o intrebare: exista o perioada limita cat poti avea activitatea suspendata si inregistrezi venituri numai din chirii?



#2 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2007 - 06:34 PM

Daca activitatea societatii este suspendata rulajele lunare tre` sa fie 0 pe perioada respectiva. Este vorba de suspendarea activitatii inregistrata la ONRC si nu de faptul ca intr-o anumita perioada de timp nu s-au inregistrat venituri.

Madalina



#3 lorelay_h

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 17 October 2007 - 07:02 PM

Vezi postarealorelay_h, la Oct 17 2007, 07:16 PM, a spus:

Va rog sa ma ajutati si pe mine. E adevarat ca daca o societate comerciala are obiectul de activitate suspendat si inregistreaza venituri numai din chiri nu poate inregistra cheltuielile cu intretinerea spatiilor inchiriate? Ce cheltuieli se pot inregistra in contabilitate intr-o astfel de situatie?
Si inca o intrebare: exista o perioada limita cat poti avea activitatea suspendata si inregistrezi venituri numai din chirii?

Ma refer la faptul ca obiectul de activitate al societatii este comertul cu amanuntul iar in prezent acest obiect de activitate este suspendat. Spatiile societatii sunt inchiriate si societatea inregistreaza in contab. veniturile din chirii.



#4 GeForce

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 137 Postari:
  • Gender:Male

Postat 17 October 2007 - 07:52 PM

Pai daca are venituri din chirii, inseamna ca unul din obiectele de activitate, ce se regaseste in statutul societatii este si acela de a obtine venituri din inchirierea spatiilor, evident. Altfel, nu prea vad cum ai putea inchiria ceva, daca nu ai acea activitate in statutul societatii sau in actele aditionale la statut prin care se adauga si acea activitate. Eu ma bazez pe faptul ca daca ai in statut sa presupunem activitatea de vanzarea a autovehiculelor , si nu ai si activitatea de vanzare a produselor agroalimentare, nu vei putea niciodata vinde rosii, ardei sau castraveti. Deci, in final, pentru a presta o activitate orice firma trebuie sa aiba incluse in statut acea activitate. :smile:



#5 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 17 October 2007 - 08:10 PM

Fiind in perioada de suspendare,la emiterea primei facturi de chirie, ai anulat suspendarea si ai revenit la activitatea normala....






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL