#201
Postat 23 May 2010 - 11:08 AM
#202
Postat 23 May 2010 - 08:59 PM
Doar clienti de incasat , un ct bancar si niste salariati care vor pleca...
#203
Postat 04 June 2010 - 11:55 AM
Firma nu are banii necesari pt restituirea creditarii, insa are un autoturism (neamortizat integral) si cateva obiecte de inventar. Exista posibilitatea ca asociatul sa primeasca aceste bunuri in schimbul banilor imprumutati?
Si daca da, cum se procedeaza.
Multumesc
#204
Postat 04 June 2010 - 05:39 PM
Oricum este necesara sa fie facuta lichidarea firmei de catre cineva specializat, pentru ca trebuie publicata hotararea, dupa trecerea termenului legal de la publicare este necesar sa fie intocmit un raport si bilantul de lichidare(ti-am spus in mare pasii).
#205
Postat 30 June 2010 - 07:39 PM
Astazi a depus cererea la ONRC, dupa 30 de zile va trebui sa depuna bilant de lichidare, certificat atestare fiscala, hotarare de repartizare a activului net, actele societatii in original, dosar sina si aproximativ 250 - 300 lei .
Desigur ca nu a fost intomita hotararea asa cum o doreau si a trebuit sa achite 81,75 lei pentru:
- dare de data certa pt actele redactate 9,08+1,72
- indrumare completare cereri inreg/form. tipizat 2,77+0,53
- indrumare prealabila pentru constit/modif 2,77+0,53
- red. act. adit/hot/dec diz/lichi/patrim.AF 41,6+7,90
- Urg. red. act adit. dizolv./lich/patrim 30% 12,48+2,37
si totul pentru o decizie a asociatului unic desigur scrisa de mana si apoi redactata de Comp. Asistenta
o redau mai jos, poate ajuta
S.C. ..............
oras/com...... str. ... bl. ... sc. ...., et. ..., ap. ....
J ??/???/???? CUI ???????????
Capital social ......
DECIZIA ASOCIATULUI UNIC al S.C. .................. S.R.L.
din data de ..............
Subsemnata/ul ....... domiciliat/a ..... in oras/com...... str. ... bl. ... sc. ...., et. ..., ap. .... CNP ................., identificat/a cu CI/BI seria ... nr. ........... emisa de pol. oras .................. la data de ..........., detinand un numar de 20 parti sociale reprezentand 100% din capitalul social al socitatii.
HOTARASTE:
Art. 1. Dizolvarea si lichidarea simultana a S.C. ...................... S.R.L., in temeiul art. 235 si art. 227 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 31/1990 privind sociectatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 2. Societatea nu are datorii. Activul net va reveni asociatului unic la data radierii societatii.
Art. 3. Celelalte prevederi ale actului constitutiv raman neschimbate pana la data radierii societatii.
Asociat unic,
...................
Factura - chitanta 30.06.2010 - 102 lei
- Fond buletin Legea nr. 277/2009 (10%) 3 lei
- Fond lichidare Legea nr. 277/2009 (10%) 9 lei
- Mentiune director/persoana. desemnata 30 lei
- Monitor Oficial P. IV 50 lei
- Transmitere acte pt. publicare in MO 10 lei
In afara de capiatlul social sunt cheltuielile cu constituirea societatii, depunerea declaratiei pe proprie raspundere la 31.12.2009 si cheltuielile de astazi
Acum partea care ii produce fiori ce se va intampla la finante, ei fiind cei care interpreteaza toate legile
la 31 martie 2010 a depus cu 0 impozitul pe profit, la 30 iunie 2010 va fi la fel 0
cum interpretati ?, partea de drept zice O, partea economica ?
in ORDIN inca ne publicat in MO
pentru aprobarea Sistemului de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a operatorilor economici
Anexă
"Operatorii economici care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2010 nu întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2010, urmând să depună o declaraţie pe propria răspundere a persoanei care are obligaţia gestionării entităţii, la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice ..."
Aceasta postare a fost editata de anelis: 30 June 2010 - 07:41 PM
#206
Postat 07 July 2010 - 01:52 PM
Va multumesc!
#207
Postat 07 July 2010 - 08:13 PM
#208
Postat 08 July 2010 - 02:43 AM
Faceti urgent adresa de compensare a sumelor si restituire a diferentelor (cu exceptia tva care nu are cuantum min de 5000lei si pe care il pierdeti-poate s-a mai schimbat legea, sa verificati)
#209
Postat 08 July 2010 - 03:02 PM
#210
Postat 08 July 2010 - 03:06 PM
(7) Nu sunt obligaţi la plata impozitului minim potrivit prevederilor alin. (2) — (4) contribuabilii care se află în următoarele situaţii:
a) se află în procedura insolvenţei, de la data deschiderii acestei proceduri, potrivit legii;
b) se află în dizolvare, de la data înregistrării acestei menţiuni în registrul comerţului sau la instanţele judecătoreşti, potrivit legii. Pentru contribuabilii care se dizolvă de plin drept ca urmare a expirării duratei de existenţă prevăzute în actul constitutiv sau, după caz, în actul modificator, scutirea de la plata impozitului minim operează de la data dizolvării prevăzute în aceste acte. Nu intră sub incidenţa acestor prevederi contribuabilii care se află în dizolvare fără lichidare.
Notă: extras din L 76/2010:
Prevederile art. 18 alin. (7) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum au fost completate prin prezenta lege, se aplică şi contribuabililor care se află în procedurile menţionate la alin. (7) lit. a) şi b) la data intrării în vigoare a prezentei legi.
#211
Postat 08 July 2010 - 05:08 PM
#212
Postat 19 August 2010 - 08:50 PM
Pana la data de 30.06.2010 am calculat si s-a achitat impozitul minim. Mai este nevoie sa se calculeze si dupa aceasta data? Singurele operatiuni care s-au mai facut in luna iulie si august sunt niste incasari de creante de la clienti si lichidarea contului din banca.
In momentul de fata am urmatoarea situatie:
1012 CAPITAL SUBSCRIS VARSAT: SOLD CREDITOR 500
1061 REZERVE LEGALE: SOLD CREDITOR 100
1171 REZULTATUL REPORTAT DIN 2009- PROFIT: SOLD CREDITOR 8480,50
121 PIERDERE AN 2010: SOLD DEBITOR 30668
4551 ASOCIATI-CONTURI CURENTE: SOLD CREDITOR 21587,50
Va rog sa-mi spuneti daca sunt corecte urmatoarele inregistrari:
4551 = 758 21587,50 - anularea datoriei fata de asociati( in OMFP 3055/2009 apare aceasta inregistrare)
758 =121 21587,50 - inchidere cont venituri
% =121 9080,50 - acoperirea pierderii curente din profit an 2009, rezerve legale si cap soc
1012 500
1061 100
1171 8480,50
Cu aceste inreg toate soldurile conturilor din balanta sunt zero.
Este corect asa sau trebuie facute alte inregistrari contabile?
La bilantul de lichidare trec in prima coloana datele din bilantul de la sfarsit de an, iar la coloana 2 peste tot zero?
Declaratia 101 privind impozitul pe profit pe anul 2010 trebuie facuta cu datele de la 30.06.2010?
Multumesc
#213
Postat 02 September 2010 - 09:54 AM
ai avertisment public si te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti, altfel iti blocam accesul pe forum.
topic unit !
#214
Postat 08 September 2010 - 12:46 PM
As dori sa stiu care este procedura de inchidere (sa nu mai existe) a unei SRL cu urmatoarele date:
- asociat unic strain
- nu are datorii la stat
- are datorii catre asociatul unic (la care am inteles ca asociatul poate renunta)
- are datorii catre un furnizor extern in valoare de circa 200.000 ron (pe care furnizorul este dispus sa nu le mai revendice).
Se poate cere lichidarea firmei avand in vedere ca are datorii catre furnizori? Cum se poate anula aceasta datorie (daca furnizorul poate renunta la datorie)
Multumesc si astept pareri.
#215
Postat 11 October 2010 - 01:12 PM
Am o firma suspendata de cca 1 an. Asociatul unic doreste sa o inchida de tot. Eu as vrea sa fac aceasta procedura printr-un singur document la ONRC. Firma are si un sediu secundar. Stiti ce document trebuie sa completez la registru pentru
-activare firma
-inchidere sediu secundar
-dizolvare-lichidare voluntara?
O sa fac o AGA cu toate punctele. Este corect?
Multumesc
#216
Postat 11 October 2010 - 01:26 PM
patipatason, la Oct 11 2010, 02:12 PM, a spus:
Am o firma suspendata de cca 1 an. Asociatul unic doreste sa o inchida de tot. Eu as vrea sa fac aceasta procedura printr-un singur document la ONRC. Firma are si un sediu secundar. Stiti ce document trebuie sa completez la registru pentru
-activare firma
-inchidere sediu secundar
-dizolvare-lichidare voluntara?
O sa fac o AGA cu toate punctele. Este corect?
Multumesc
Procedura de desfiintare, potrivit noilor modificari ce au intrat in vigoare la sfarsitul lunii iunie, presupune depunerea la registrul comertului de catre reprezentantii societatii a doua dosare ce reprezinta cele doua etape ce trebuie parcurse: cea de lichidare si apoi cea de radiere si o scurtare a duratei pana la aproximativ 15-20 de zile.
Actele necesare pentru inregistrarea desfiintarii societatii sunt:
Etapa 1 – lichidarea si dizolvarea
• Cerere de inregistrare a mentiunii
• Hotararea AGA sau decizia asociatului unic prin care se dispune dizolvarea si lichidarea concomitenta a societatii, prin acordul unanim de impartire a activelor ramase dupa plata creditorilor
• Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
• Dovada achitarii taxelor: taxa judiciara de timbru - 39 lei; timbru judiciar – 0.15 lei, comisionul de transmitere a documentului la monitorul oficial – 10 lei (tariful de publicare la monitorul official se stabileste in functie de numarul de caractere publicate)
Etapa 2 – de radiere
• Cerere de radiere
• Certificatul de inregistrare si anexele
• Situatia financiara de lichidare
• Hotararea de repartizare a activelor
• Certificat de la Fisc din care rezulta ca societatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributiile sociale
• Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul
• Dovada achitarii taxelor: taxa judiciara de timbru - 39 lei; timbru judiciar – 0.15 lei, taxa de registru – 30 lei.
Nu stiu daca termenul va fi asa scurt caci dupa cum am inceput cred ca dureaza 60 zile, iar taxele nu sunt acelea cred ca o sa coste in jur de 500 lei
#217
Postat 11 November 2010 - 10:47 PM
Am un caz cu o firma care are activitatea suspendata de anul trecut, cu asociat unic, nu are datorii la finante si nici un fel de alte datorii ( doar catre asociat, aceasta nefiind o problema ), nu detine bunuri de nici un fel, toate declaratiile si bilanturile depuse la zi, iar acum asociatul doreste dizolvarea/radierea ei.
A fost la Registrul Comertului si a trecut de prima faza a dizolvarii/radierii ( Monitorul Oficial ). A luat Certificatul constatator, cum ca nu are datorii, de la Finante, iar la Registrul Comertului i s-a zis ca urmeaza ultima faza, respectiv depunerea actelor pentru radiere.
Problema este ca la intocmirea bilantului de lichidare, toate conturile sunt ok mai putin contul 371 care apare pe debit cu valoarea de 1522.63 lei. Marfa care ar fi trebuit sa fie in inventar pe aceasta valoare, NU este. Toata marfa ce o mai are "fizic" in stoc, este in jur de 600 lei.
Va rog din suflet sa-mi spuneti ce pot face cu acest cont ? Ce sa fac cu suma respectiva ?
Va multumesc.
Aceasta postare a fost editata de Kumiko: 11 November 2010 - 10:52 PM
#218
Postat 12 November 2010 - 12:12 AM
#219
Postat 12 November 2010 - 12:33 AM
Stiam de aceasta modalitate. Problema e ca firma are suspendata activitatea si nu pot vinde cu factura "marfa", asociatului. Nu poate avea nici un fel de venit in perioada suspendarii.
Aici m-am blocat
#220
Postat 12 November 2010 - 12:51 AM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
PFA sau SRL pentru 8 ore pentru un client |
COMERT ONLINE, FREELANCING, PAYPAL | xfxddd3 |
|
||
Repartizare dividende SRL catre cei 2 asociati - 1 SRL si 1 PFA |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | andur |
|
||
Impozitare activitati bursiere pentru un SRL |
Impozitare - VENIT | Guest_Tika |
|
||
Declaratii ANAF pt SRL fara activitate |
Alte declaratii si raportari | Alina90 |
|
||
Cheltuieli deductibile SRL |
Impozitare - VENIT | ibron |
|
6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi