Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
contract de management - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

contract de management

26 replies to this topic

#1 deea77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 12 November 2007 - 02:31 PM

Am si eu o intrebare, un contract de management se trece in carnetul de munca?
Multumesc.



#2 IULIANA1207

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 755 Postari:
  • Location:Ploiesti

Postat 12 November 2007 - 04:12 PM

Nu.

iuliana



#3 deea77

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 118 Postari:

Postat 12 November 2007 - 04:26 PM

si cu vechimea in munca cum ramane? pt. ca la acest contract se platesc absolut toate taxele ca la un CIM...



#4 Andrei P.

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 28 November 2007 - 10:38 PM

incep sa fac sapaturi despre unde si cum si cand trebuie inregistrat un contract de management.

cazul: un SRL doreste sa angajeze un director cu un contract de management (asta este decizia actionarilor, nu o comentam)
contractul se semneaza intre parti
mai departe?


1) CAS am descoperit in legea pensiilor ca titularul contractului de management trebuie sa se inscrie la CAS si sa plateasca 9,5% + 19,5% adica 29%.
Inscrierea se face pe baza unei declaratii impreuna cu copie CI + copie contract management.
Lunar trebuie sa declare si sa plateasca (el) 29% CAS.
Sursa: www.cnpas.org

2) cum ramane cu contributia la sanatate, la somaj, impozitul pe venit?
unde si cum mai trebuie inregistrat acest contract?

Are cineva experienta in domeniu?

Multumesc.



#5 gghost

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 11 January 2008 - 10:28 AM

Ma intereseaza si pe mine acest subiect, pt ca eu sunt in situatia celui cu contract de management.

Am postat intrebari despre acest subiect si nimeni nu a stiut sa-mi dea o solutie la problema mea, asa ca revin:
- sunt in situatia ingrata de a avea contract de management pe perioada apr - oct 2007,
- dupa ce am semnat contractul cu angajatorul, care a adunat ceva informatii (?!?) despre acest contract, am incercat inregistrarea lui la Finante, adica inregistrarea mea ca si persoana fizica independenta, cu declaratia 020 si SURPRIZA!!! - mi s-a raspuns ca nu pot fi PFI decat persoanele care sunt angajati de o persoana fizica ca bona sau menajera,
- am incercat inregistrarea ca persoana care exercita activitati independente, cu declaratia 070 si mi s-a raspuns ca eu fiind inginer nu pot exercita activitati independente (numai notarii, medicii, etc).
De atunci, si eu si angajatorul am incercat sa gasim o cale de inregistrare a acestui contract si nu am reusit, asa ca pana la urma am incheiat CIM.
In concluzie, am un contract neinregistrat nicaieri, la care angajatorul a platit impozit, dar nefiind inregistrat nu am restul taxelor platite.

Pt ca oricum trebuie sa fac declaratia de venit pe anul 2007, va rog sa ma ajutati cu o solutie de intrare in legalitate.



#6 Claudiu Lichi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 21 July 2008 - 03:03 PM

Citez:
si cu vechimea in munca cum ramane? pt. ca la acest contract se platesc absolut toate taxele ca la un CIM...

Banuiesc totusi ca un contract de management / administrare se apropie mai mult de un contract civil decat de un contract de munca.

Nu sunt sigur daca sociatatea plateste acelasi impozit ca in cazul unui angajat. Iar manager-ul va plati impozitul pe venit ca si persoana fizica, si optional, alte impozite gen CAS, ASS, etc..

Nu sunt 100% sigur si chiar as dori niste informatii suplimentare privind contractul de management si impozitele obligatorii platite de catre SC si/sau manager-ul contractat.

Cu stima,



#7 Madelaine

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 August 2008 - 10:30 AM

Buna ziua,

Este prima data cand postez pe acest forum si nu stiu daca am ales bine topicul, dar sper sa primesc totusi un raspuns la o problema urgenta:
O S.C. mi-a propus sa-i tin contabilitatea, dar nu pe baza de contract de munca inregsitrat la ITM, ci pe baza de contract de Management finaciar contabil. (asa doreste administratorul)
Acum dilema este: eu sunt economist cu studii superioare si conform legii pot semna bilanturi pe baza de contract de munca pt postul de contabil sef sau director economic, dar in baza acestui contract, neinregistrat la ITM, pot semna bilanturile?
Precizez ca nu sunt expert contabil si nici contabil autorizat, am terminat ASE-ul si am facut niste cursuri de contabilitate acreditate.
Multumesc si astept cat mai urgent un raspuns, pentru ca pana diseara trebuie sa dau un raspuns.

Aceasta postare a fost editata de Madelaine: 08 August 2008 - 10:37 AM




#8 betsaida

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:

Postat 08 August 2008 - 10:41 AM

Conform legislatiei in vigoare intr-adevar poti semna bilant numai pe baza contractului de munca cu calitatile mentionate de tine sau in baza unui contract de prestari servicii dar cu conditia sa fi expert contabil.



#9 Madelaine

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 August 2008 - 11:07 AM

ok. Si atunci care ar fi varianta, ca sa-i convina si angajatorului, avand in vedere ca salariul cerut de mine este foarte mare si el mi-a propus varianta asta cu contractul de management finaciar contabil?
Daca ar exista si un contract de munca pt 2 ore cu functia de contabil sef care sa-l dubleze pe cel de management, nu ar fi ok?
Precizez ca nu vreau sa comit vreo ilegalitate, dar nici la banii propusi de angajator nu vreau sa renunt.



#10 vgv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:arges

Postat 08 August 2008 - 11:19 AM

Parerea mea :Poti sa accepti acest contract propus de administrator.
Un contract asemanator am si eu cu firma cu care colaborez.Cand a fost vb de semnarea bilantului am mers la un expert contabil
am achitat o taxa si mi-a semnat si stampilat bilantul.



#11 Madelaine

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 August 2008 - 11:31 AM

vgv..crede-ma ca as face tot ce imi sta in puteri sa-l accept, dar el mi-a spus clar ca la banii pe care ii cer nu imi face contract de munca si nici nu se complica sa faca contract cu un alt expert contabil, ci sa ma descurc eu singura astfel incat totul sa fie legal.
Eu am un expert contabil care ar fi dispus sa semneze pe bilanturile mele, dar intre acest expert si firma pe bilantul careia semneaza nu trebuie sa existe vreun contract ceva?

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 08 August 2008 - 12:28 PM




#12 vgv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 18 Postari:
  • Location:arges

Postat 08 August 2008 - 01:56 PM

nici firma la cer lucrez ,nu a avut contract cu expertul contabil
totul a fost ok
Accepta slujba,mai ales ca zici ca-i bine platita
Apropos,ai idee cat se cere pt o conta de firma mica?



#13 Madelaine

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 08 August 2008 - 03:27 PM

Depinde ce intelegi tu prin firma mica... Depinde daca are angajati sau nu, cate facturi sunt lunar, etc...Eu la o firma cu cateva inregistrari si un salariat iau ceva modic in jur de 300 RON.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 20 September 2008 - 10:15 AM
citare mesaj anterior




#14 kra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 20 September 2008 - 09:32 AM

buna ziua,
s-a lamurit cineva cu privire la contractul de management? ce plateste si ce declara angajatorul dar si ce plateste si declara managerul? eu sunt in ceata



#15 edena.

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 49 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2008 - 06:37 PM

Buna,
Vad ca sunt aici multe intrebari fara raspuns, va mai adaug si eu una, care sper sa nu ramana fara raspuns :wink: :
o persoana din SUA, cu NIF, dar fara drept de munca in Ro, are contract de management, i se retine sanatate si impozit, in decl 100 se raporteaza impozit pe venituri din salarii si la sfarsit de an se face fisa fiscala 2. La Administratia financiara au spus (verbal) ca e ok, dar ma tot gandesc ministerul muncii sa nu aiba de comentat, as vrea sa fie totul ok.
Va multumesc!
Nimic fara Dumnezeu



#16 adymaia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta
  • Interests:calatoriile, locurile linistite cu multa verdeata, filmele vechi

Postat 06 November 2008 - 08:41 PM

Buna!
Eu lucrez cu contracte de management! Contractele de management le-am facut pe suma bruta, eu le achit banii integral si plata impozitului la stat ( 16% ) sta in sarcina lor. Daca le-as fi facut conventii ar fi trebuit sa le platesc eu impozitul si contributia de sanatate, am inteles, drept pentru care am facut contracte de management pe suma bruta, eu ma scad cu banii dati din casa, iar ei trebuie sa-si declare contractele la fisc si sa plateasca, cel tarziu in mai 2009, cei 16%, impozit pe profit!Iar daca vor asigurari sociale isi pot face contract in nume propriu, atat de sanatate cat si pt pensie.
Daca gresesc, va rog sa imi spuneti!



#17 PasareaPhoenix

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 181 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2008 - 11:16 PM

Orice plata facuta de o pers.juridica catre o persoana fizica in cadrul unui contract(de munca, de management, conventie civila, drepturi intelectuale, dobanzi, dividende, s.a.m.d.) se impoziteaza retine la sursa de catre platitor .Modul de calcul, retinerea si virarea sunt specificate in codul fiscal, in fct. de tipul de venit.
Singurul venit neimpozitat la sursa, in cadrul unui contact, este cel platit catre o persoana fizica autorizata.



#18 adymaia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 42 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Constanta
  • Interests:calatoriile, locurile linistite cu multa verdeata, filmele vechi

Postat 11 January 2009 - 09:18 PM

Supun atentie dvs inca o problema: contractul de management.
Am incheiat cu o parte din salariati contract de management in septembrie anul trecut. A ramas la firma un exemplar si unul la manager.
Ce pateste managerul daca nu si-a inregistrat acest contract la fisc? Dar firma care a incheiat contractul?
Daca nu are stampila fiscului ca fiind luat in evidenta, acest contract de management este deductibil pentru firma?
Incepand cu 1 ianuarie 2009 trebuie refacut?
Mentionez ca in septembrie a fost facut cu valabilitate de 1 an, insa nici un titular de contract nu l-a inregistrat nicaieri. sumele acordate prin acest contract sunt modice , intre 100 ron si 1000 ron. doua contracte sunt mai mari, cele pentru directorii de vanzari.
Societatea trebuie sa intocmeasca declaratia 205 pana pe 30.06.09, pentru acestia?
Multumesc de raspuns anticipat.



#19 elenuta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 06 August 2009 - 02:03 PM

Va rog sa-mi spuneti care impozite se platesc la un contract de management incheiat de o persoana la o firma, in conditiile in care este salariata la o alta firma.
- Doar impozitul pe venit?
In decl. 100 este pe randul 12- Imp pe venit contracte/conventii civile?


Va multumesc!

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 06 August 2009 - 08:57 PM




#20 bbcris_bb

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 33 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:home

Postat 07 April 2010 - 11:01 AM

Ma confrunt cu urmatoarea situatie , la SRL-ul pt care lucrez s-a incheiat un Contract de management cu o Persoana Fizica
ulterior persoana fizica s-a inregistrat ca Persoana Fizica Autorizata (PFA)
Juristul nu vrea sa faca act aditional cu PFA in loc de PF la contractul initial
SRL-ul va fi facturat de PFA
Intrebare: e valabil contractul si pot considera factura cheltuiala deductibila ?( cf cod Fiscal trebuie justificata necesitatea si sa existe un contract)
Ce argumente sa-i aduc juristului sa schimbe partile contractului ?






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL