Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bilant la 31.12.2007 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


bilant la 31.12.2007

339 replies to this topic

#41 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2008 - 10:51 PM

Vezi postareaMariucaLuca, la Jan 17 2008, 01:09 PM, a spus:

Am si eu o mare problema. O firma a facut intrerupere temporara de activitate la Registrul Comertului in cursul anului trecut. Inainte sa faca chestia asta a vandut niste mijl. fixe, deci are venituri pe anul trecut (si cheltuieli, si plati, si incasari, si o gramada de alte operatiuni). Trebuie sa faca bilant la 31 dec 2007? Si daca da, cine il semneaza? Nu are nici un angajat, iar sa faca contract cu o firma de contabilitate, in conditiile in care firma nu functioneaza, mi se pare cam aiurea. Va rog mult, ajutati-ma!


Chiar daca nu vindea acele mijloace fixe, tot trebuia sa faci bilant la 31.12.2007. Intreruperea temporara de activitate, te scuteste doar de depunerea din cursul anului a declaratiilor fiscale. Situatiile financiare anuale si semestriale se depun. OMFP 864/2005 - REGIM DECLARARE DEROGATORIU PENTRU SUSPENDARE ACTIVITATE.



#42 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2008 - 10:57 PM

Vezi postareaBandit, la Jan 19 2008, 01:40 AM, a spus:

Vezi postareaLaura_M, la Jan 17 2008, 02:24 PM, a spus:

OG 47/2007, punctul 8, se mai aplica sau nu?
8. După alineatul (4) al articolului 83 se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:
""(5) Declarațiile fiscale anuale ale contribuabililor persoane juridice vor fi certificate de către un consultant fiscal, în condițiile legii, cu excepția celor pentru care este obligatorie auditarea." "

Din cate stiu eu nu. Insa nu-mi amintesc articolul legislativ care reglementeaza acest lucru. Pls.si eu doresc o referinta.


OG 47/2007 nu s-a abrogat. Inca este la Camera Deputatilor. Pana acum au fost doar zvonuri si articole de presa. Dar asteptam...




#43 Bandit

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2008 - 10:28 AM

Nu s-a abrogat intregul ordin, dar din "cate am citit si eu prin ziare" pct. 8, cel cu viza insp. fiscali nu s-a votat.

Aici este articolul din ziar(unul din cele multe..)

În comisiile reunite de buget, finanțe și industrii a fost discutată, ieri, ordonanța 47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar fiscale și a fost eliminată prevederea conform căreia se instituia obligativitatea vizării formularului 101 de către un consultant fiscal, începând cu 1 ianuarie 2008.


"În urma discuțiilor avute în cadrul comisiilor reunite, respectiv Comisia de buget, finante, activitate bancară și piața de capital și Comisia economică, industrii și servicii, am fost de acord cu propunerea de a elimina din ordonanta 47 articolul care prevedea ca declarațiile anuale fiscale vor trebui vizate de un consultant fiscal", a declarat Daniel Chitoiu, președinte ANAF.


http://2007.informatia.ro/Declaratiile_anu...t_fiscal-228064

Aceasta postare a fost editata de Bandit: 20 January 2008 - 10:30 AM




#44 vilcanmonika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 January 2008 - 06:10 PM

Si eu am aceeasi situatie si sunt curioasa daca pot sa depun bilantul pe raspunderea administratorului( sa il trec si la intocmit).
Trebuie sa intocmesc bilantul la 2 firme, neplatitoare de TVA, care nu au avut niciodata angajati si operatiuni putine in timpul anului (CA sub 50 000).
Daca e musai imi fac contract de munca cu 2 ore, dar asta ce va insemna:
-depus stat de plata la ITM
-depus n-declaratii: CAS, sanatate, somaj...
-plata celor n contrbuitii
-declararea contributiilor la finante (decalaratia 100)
-depunere fise fiscale
Cel putin 10 drumuri pentru o firma care depune trimestrial o declaratie cu 0 la impozit pe profit.



#45 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2008 - 09:23 PM

Vezi postareaBandit, la Jan 20 2008, 12:28 PM, a spus:

Nu s-a abrogat intregul ordin, dar din "cate am citit si eu prin ziare" pct. 8, cel cu viza insp. fiscali nu s-a votat.

Aici este articolul din ziar(unul din cele multe..)

În comisiile reunite de buget, finanțe și industrii a fost discutată, ieri, ordonanța 47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar fiscale și a fost eliminată prevederea conform căreia se instituia obligativitatea vizării formularului 101 de către un consultant fiscal, începând cu 1 ianuarie 2008.


"În urma discuțiilor avute în cadrul comisiilor reunite, respectiv Comisia de buget, finante, activitate bancară și piața de capital și Comisia economică, industrii și servicii, am fost de acord cu propunerea de a elimina din ordonanta 47 articolul care prevedea ca declarațiile anuale fiscale vor trebui vizate de un consultant fiscal", a declarat Daniel Chitoiu, președinte ANAF.


http://2007.informatia.ro/Declaratiile_anu...t_fiscal-228064

Articolul este din 17.10.2007 si se refera la discutiile din Senat. Data publicarii si numele autorului apar putin mai jos.



#46 AnaStancu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 157 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2008 - 09:33 PM

Lista initiațivelor legislative generată pe baza interogării:
Sursa: Baza de date a Camerei Deputaților
Pentru aprobarea O.G.: nr.47/2007

Număr înregistrări găsite: 1 Număr Titlu Stadiu
1. PL-x 778/14.11.2007 Proiect de Lege pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr.47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar-fiscale la comisii
14.11.2007


http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.li...am=2&ogv=13



#47 LiliNeagoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 52 Postari:

Postat 21 January 2008 - 09:47 AM

Am observat si eu ca la bilant, in cazul in care aleg la intocmit alata persoana imputernicita, imi completeaza automat numele administratorului, dar apare si un nr de inregistrare ce trebuie completat, sa fie oare numarul unei eventuale imputerniciri?
Rog frumos sa ne dea si noua de veste, cei care au "indraznit" sa depuna bilantul cu raspunderea administratorului. Din modul in care se genereaza automat numele, inteleg ca singura alta persoana imputernicita conform legii este administratorul firmei. Mai bine decat soferul... totusi..., nu? :wink:



#48 polymer

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 38 Postari:

Postat 21 January 2008 - 10:26 AM

Vad ca apare si director economic acolo, asta ar fi persoana imputernicita, parca stiam ca nu se mai pun cu raspunderea administratorului, doar dir. ec. (obligat persoana cu studii superioare), sau contabil autorizat si expert contabil.
Oricum si formularul asta are greseli: http://www.conta.ro/...topic=28013&hl=



#49 LiliNeagoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 52 Postari:

Postat 21 January 2008 - 11:27 AM

Da, apare si director economic si alta persoana imputernicita conform legii, care nu poate fi tot directorul economic ca atunci ce sens ar mai fi avut sa-l treaca separat?



#50 mariacristina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:București

Postat 21 January 2008 - 04:43 PM

a aparut alta versiune de bilant vers.1.0.1/ 2008
-s-a corectat preluarea numelui de la 'Administrator.' la 'Intocmit' in cazul in care
'Calitatea:' este 'ALTA PERSOANA IMPUTERNICITA, POTRIVIT LEGII'



#51 LiliNeagoe

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 52 Postari:

Postat 21 January 2008 - 05:46 PM

Ramane insa intrebarea: alta persoana imputernicita conform legii poate fi administratorul? :cool:



#52 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2008 - 11:51 PM

Cred ca da , ca nu am vazut nicaieri sa fie interzis acest lucru.



#53 Ianosbiro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 24 Postari:

Postat 22 January 2008 - 12:26 AM

Vezi postareaFlorin_76, la Jan 21 2008, 11:51 PM, a spus:

Cred ca da , ca nu am vazut nicaieri sa fie interzis acest lucru.

Eu am intrebat la finante asisienta contribuabili si am primit raspuns scris oficial, clar, ca bilantul nu poate fi semnat numai de economist angajat sau contract cu expert contabil, indiferent daca societatea a avut sau nu activitate. Am doua societati, pe unul m-am angajat ca director economic, iar pe celalalt voi semna ca persoana imputernicita, sa vedem ce iese.



#54 alextzzu

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:Pitesti

Postat 22 January 2008 - 12:42 AM

Poti atasa raspunsul oficial din partea Finantelor sa vedem si noi? Multumesc.



#55 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2008 - 03:26 PM

da, Ianos :biggrin: , te rugam frumos ... si pe mine ma intereseaza mult ce baza legala au folosit.

nu ne uita cu atasarea rasp. de la finante, da ?



#56 Bandit

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 53 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2008 - 09:35 PM

Vezi postareaIanosbiro, la Jan 22 2008, 12:26 AM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Jan 21 2008, 11:51 PM, a spus:

Cred ca da , ca nu am vazut nicaieri sa fie interzis acest lucru.

Eu am intrebat la finante asisienta contribuabili si am primit raspuns scris oficial, clar, ca bilantul nu poate fi semnat numai de economist angajat sau contract cu expert contabil, indiferent daca societatea a avut sau nu activitate. Am doua societati, pe unul m-am angajat ca director economic, iar pe celalalt voi semna ca persoana imputernicita, sa vedem ce iese.

IMPOSIBIL !!! Probabil nu ai formulat intrebarea cum trebuie sau cine site ce au inteles ei... Hai ca asta cu economistul angajat am putea presupune "prin absurd" ca nu s-ar putea" (desi stiu pesoane care practica asta fara probleme). In schimb... cum mama naibi sa nu fie suficient contract cu expert contabil ??? Pai lege spune clar ORI aia ORI aia. NU zice SI .. SI...
Oricum.. aia de la asitenta contribuabili sunt niste retardati cu 4 clase care nu stiu nici cum ii cheama cu buletinu' in mana ...

O sa intreb si eu sa vad ce raspuns primesc.

P.S. (Ahh nu mai merge sa modific) Si daca ma angajez ca Director economic sau Contabil Sef (in loc de economist) cu 1 ora pe zi (sau 10 ore pe luna) ce are ???
Trebuie sa fii cumva cu norma de lucru intreaga pentru a ocupa aceste functii ?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 November 2008 - 11:51 PM




#57 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2008 - 01:04 PM

Bandit, :biggrin:

eu cred ca Ianos nu s-a exprimat f. bine in mesaj si ca a vrut sa spuna ca DA, se poate semna de catre un economist angajat ... etc ..

sigur ca poti avea contract de munca cu timp partial, legea nu impune nimanui contract de munca full-time. :lostit (13):



#58 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 23 January 2008 - 07:06 PM

Am citit undeva pe un forum ca pentru a putea fi incadrat director economic sau contabil sef nu-ti trebuie studii superioare.Deci propunerea mea este sa va angajati toti contabilii indiferent de studii pe post de director economic sau contabil sef si puteti semna bilanturile.E doar o pare personala.Oricum sunt sigur ca veti putea semna bilanturile stati linistiti.Spor la munca.



#59 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 23 January 2008 - 07:45 PM

mda...mai ramane articolul din Legea contabilitatii in care se specifica foarte clar ca aceste persoane (care semneaza bilantul) trebuie sa aiba studii superioare economice...dar...pentru ca...spunea cineva pe forum...pentru incalcarea acestui articol nu exista sanctiuni si contraventii....am putea angaja pe postul de director economic si un absolvent de scoala profesionala....ca poate nu patim nimic..... :lostit (13):





Si eu sunt de parere ca Ianos s-a exprimat gresit....o seara buna tuturor!!! :thumbup:



#60 uiliv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 97 Postari:
  • Location:Pascani

Postat 23 January 2008 - 11:14 PM

Ai dreptate daca ne referim la legea contabilitatii.Probabil ca cei de la ministerul muncii vor schimba si ei regulile sau cei de la ITM nu vor mai accepta angajarea de directori economici si contabili sefi fara studii superioare.Daca ne referim din nou la legea contabilitatii eu o inteleg asa:regula de baza este sa ai compartiment de conta condus de dir ec sau contab sef sau alta persoana imputernicita cu studii ec superioare,unde intra toti economistii,sau poti face un contract cu un pf sau firma autorizate cecar.Nu stiu daca cei cu alte studii superioare si cu master in conta pot semna bilantul.Ma voi informa si va voi tine la curent.Mult succes.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 November 2008 - 11:51 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL