Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bilant la 31.12.2007 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 9

Salt la continut


bilant la 31.12.2007

339 replies to this topic

#161 mariusoana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Postat 06 February 2008 - 03:45 PM

Dar despre aspectula acesta ce parere aveti ?
Chiar trebuiesc depuse mai intai la Registrul Comertului ? Nu cumva se procedeaza astfel pentru fi "prinsi" cu schimbarea certificatelor de inmatriculare ?

Vezi postareamariusoana, la Feb 6 2008, 03:43 PM, a spus:

Dar despre aspectula acesta ce parere aveti ?
Chiar trebuiesc depuse mai intai la Registrul Comertului ? Nu cumva se procedeaza astfel pentru fi "prinsi" cu schimbarea certificatelor de inmatriculare ?
Legea contabilitatii
ART. 35^1
(1) Pentru asigurarea informatiilor destinate sistemului institutional al statului, societatile comeciale depun la unitatile teritoriale ale Ministerului Economiei si Finantelor o raportare anuala, al carei continut se stabileste prin ordin al ministrului economiei si finantelor.
(2) Raportarea anuala se depune la unitatile teritoriale ale Ministerului Economiei si Finantelor, in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar, insotita de dovada predarii situatiilor financiare anuale la oficiul registrului comertului, pentru publicare.
--------------
Art. 35^1 a fost introdus de pct. 21 al art. I din LEGEA nr. 259 din 19 iulie 2007, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 506 din 27 iulie 2007.

Cum este cu chestia spusa mai sus ???
ADEVARAT sau FALS. :tongue:

Dintre cei care au depus bilantul, vi s-a cerut mai intai viza cu depunere la Registrul Comertului ?

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:11 AM




#162 angelcontis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:
  • Gender:Female

Postat 07 February 2008 - 01:01 PM

Vezi postarea.ra, la Jan 31 2008, 04:25 PM, a spus:

Sa spunem ca administratorul semneaza la " alta persoana imputernicita coform legii" si cei de la Adm si Of Reg Com accepta depunerea bilantului. Mai are rost sa ne stresam? Exista si o amenda la un eventual control? Sau o alta implicatie? Pentru ca daca nu, atunci nu avem decat sa incercam sa mergem cu bilantul si sa incercam sa-l inregistram. Daca merge, merge. Daca nu... gasim alte variante alternative pana obtinem inregistrarea


am incercat sa depun un bilant cu semnatura administratorului si la administrator si la intocmit si nu l-au primit(iasi)




#163 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2008 - 03:26 PM

Vezi postareaangelcontis, la Feb 7 2008, 01:01 PM, a spus:

am incercat sa depun un bilant cu semnatura administratorului si la administrator si la intocmit si nu l-au primit(iasi)
iata primul semnal clar priv. ac. problema a semnarii bilantului, de la IASI !
multumesc mult, angelcontis :tongue:

mai are cineva informatii asemanatoare ??



#164 Elena Pana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 279 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2008 - 09:33 PM

Bine!..Bine!... Si ce ti-au cerut? Semnatura unui expert?

N-am scris ca "nu intruneam calitatea".. dar totusi nimeni nu a verificat!
In ceea ce priveste legea...perfect de acord..eu nu sunt adepta de a ocoli vreo litera de lege in favoarea unui patron zgarcit.
Poate ma repet...(am scris asta si pe topicul cu decl.101)....nu trebuie sa ne mai subestimam! Trebuie sa-i facem pe patroni sa inteleaga valoarea si importanta fiecarui profesionist.

Dragilor...vom ajunge ca-n majoritatea tarilor europene, unde o societate trebuie sa-si angajeze/contracteze profesionist pt. fiecare domeniu:contabil, fiscal, resurse umane, juridic, etc.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:12 AM

elenacca



#165 george_v

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 111 Postari:

Postat 17 February 2008 - 10:52 PM

am gasit pe internet vreo 2 opinii ca economistul - director economic/contabil sef salariat tb. sa aiba norma intreaga de 8 ore astfel incat sa poata semna bilantul (pentru 2007). adevarat? alte opinii....?



#166 bud_v

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 18 February 2008 - 10:02 AM

O intrebare, daca poate cineva sa ma lamureasca: Cine poate semna bilantul pe 2007? Doar expertii?
Eu sunt trecuta in cartea de munca ca si contabil sef, pot sau nu? :tongue:
Va multumesc anticipat!



#167 dabuf

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 18 February 2008 - 10:27 AM

da poti, daca ai studii superioare economice finante contabilitate



#168 mlu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 19 February 2008 - 09:59 PM

stie cineva??? intocmirea bilantului pe 2007 de catre un expert contabil presupune vizarea lui din punct de vedere al transpunrii datelor din balanta in bilant sau corectitudinea datelor continute in balanta respectiv bilant



#169 Iaro

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 423 Postari:

Postat 20 February 2008 - 12:22 AM

Conform OG 65/1994 republicata si modificata:
"Art. 6. - Expertul contabil poate executa pentru persoanele fizice şi juridice următoarele lucrări:
a) ţine sau supraveghează contabilitatea şi întocmeşte sau verifică şi semnează situaţiile financiare
"
si
"Art. 12. -
(1) Experţilor contabili şi contabililor autorizaţi le este interzis să efectueze lucrări pentru operatorii economici sau pentru instituţiile la care sunt salariaţi şi pentru cei cu care angajatorii lor sunt în raporturi contractuale ori se află în concurenţă. De asemenea, le este interzis să efectueze lucrări pentru operatorii economici, în cazul în care sunt rude sau afini până la gradul al patrulea inclusiv sau soţi ai administratorilor.

(2) Experţii contabili şi contabilii autorizaţi nu pot efectua pentru terţi lucrările prevăzute la art. 6 şi 10, în situaţia în care există elemente care atestă starea de conflict de interese sau de incompatibilitate.
(3) Activitatea de cenzor poate fi desfăşurată, potrivit legii, de către experţii contabili, persoanele cu studii economice superioare cu diplomă recunoscută de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi experienţă în activitatea financiar-contabilă de cel puţin 5 ani, precum şi de către societăţile comerciale membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.
Art. 13. - Experţii contabili şi contabilii autorizaţi garantează răspunderea civilă privind activitatea desfăşurată, prin subscrierea unei poliţe de asigurare sau prin vărsarea unei contribuţii la fondul de garanţii.
Art. 14. - Relaţiile experţilor contabili, contabililor autorizaţi şi societăţilor comerciale de profil cu clienţii se stabilesc prin contract scris de prestări de servicii, semnat de ambele părţi.
Art. 15. - Onorariile stabilite pentru expertizele contabile dispuse din oficiu în cursul procesului penal, conform art. 116, 124 şi 125 din Codul de procedură penală, în cauzele privind infracţiuni prevăzute în Codul penal sau în legi speciale, prin care a fost prejudiciat avutul public, vor fi avansate de la bugetul de stat prin bugetele Ministerului Justiţiei, Ministerului Public sau Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, după caz, urmând ca sumele să fie recuperate de la persoanele vinovate la pronunţarea hotărârii judecătoreşti definitive
."
:tongue:



#170 CIPRIAN2003

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:BACAU

Postat 22 February 2008 - 02:08 PM

Ce parere aveti ca, la Bacau, cei de la Ceccar au pus pe site tarifele pe care un expert le poate percepe pt elaborare si certificare situatii financiare la 31.12.2007 si care dupa cate am auzit chiar sunt reper pt domnii experti.
In conformitate cu art.23 din ?Regulamentul privind disciplina onorariilor?, aprobat prin Hotărârea nr.01/49/2001 a Conferinţei Naţionale a Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România, cu modificările şi completările aprobate prin Hotărârea nr.04/52/2004, onorariile pentru elaborarea situatiiilor financiare se stabilesc in functie de valoarea bruta a conturilor din balanta, mai putin conturile de regularizare, astfel:
- pana la 10.300 eur - 0,5%
- intre 10.300 ? 20.600 eur - 51,50 eur plus 0,250% pentru ceea ce depaseste 10.300 eur
- intre 20.600 ? 41.200 eur - 74,20 eur plus 0,125% pentru ceea ce depaseste 20.600 eur
- intre 41.200 ? 103.000 eur - 103,00 eur plus 0,075% pentru ceea ce depaseste 41.200 eur
- intre 103.000 ? 206.000 eur - 140,10 eur plus 0,040% pentru ceea ce depaseste 103.000 eur
- intre 206.000 ? 412.000 eur - 185,40 eur plus 0,025% pentru ceea ce depaseste 206.000 eur
- intre 412.000 ? 1.030.000 eur - 236,90 eur plus 0,0125% pentru ceea ce depaseste 412.000 eur
- intre 1.030.000 ? 2.060.000 eur - 313,10 eur plus 0,006% pentru ceea ce depaseste 1.030.000 eur
- peste 2.060.000 eur - 374,90 eur plus 0,005% pentru ceea ce depaseste 2.060.000 eur
NOTA:
La onorariile de mai sus se aplica o reducere cuprinsă între 20% şi 50% dacă societatea sau entitatea respectiva nu a avut activitate în perioada pentru care se întocmesc situatiile financiare.
Nu cred ca vor fi prea multi cei care vor accepta aceste tarife care mie unul imi par cam trase se par

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:13 AM




#171 riquiqui

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 244 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti
  • Interests:editare filme

Postat 22 February 2008 - 02:42 PM

A depus cineva bilantul la Adm. Fin. cu semnatura administratorului? Ca mie mi-a spus o cunostinta ca l-a depus cu semn. admin. dar nu stiu la ce sector?



#172 GOIA ADRIAN-NICOLAE

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 206 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:GALAUTAS - HARGHITA

Postat 22 February 2008 - 03:31 PM

Din cate stiu eu nu se poate depune bilant numai cu semnatura administratorului.
Nu stiu acum cei de la bilanturi cat de constiinciosi sunt si daca verifica cine semneaza la intocmit.
ADITA



#173 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 22 February 2008 - 04:53 PM

Vezi postareageorge_v, la Feb 17 2008, 10:52 PM, a spus:

am gasit pe internet vreo 2 opinii ca economistul - director economic/contabil sef salariat tb. sa aiba norma intreaga de 8 ore astfel incat sa poata semna bilantul (pentru 2007). adevarat? alte opinii....?
Nu e adevarat. Poate avea si o ora, dar sa fie angajat, sa aibe studii economice superioara si imputernicire sa conduca contabilitatea.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#174 dna_toni

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:braila

Postat 23 February 2008 - 08:46 AM

buna ziua stimati colegi,sunt din Braila,sunt contabil autorizat si precum stiti nu mei am dreptul dupa 10 ani in care am intocmit bilanturi sa o mai fac.Ce pot sa va spun este ca impreuna cu alti colegi ne-am gandit sa le depunem trecand numarul de autorizatie.Pana aici toate bune dar CECCAR Braila a chemat directorul Fimantelor de la Braila care le-a spus ca nu pot sa nu primeasca bilanturile asa si au convenit ca ulterior sa transmita numele si numarul autorizatiei si contabilii autorizati care au depus bilanturi semnate de ei vor fi exclusi din corp margand pana la ai trimit in tribunal Informatia o am de la o un menbru in comitetul de conducere.Ce parere aveti cum ar trebui sa procedam? Nu cred ca convina nimanui sa lucram pe gratis si sa platim expertul care a-ti vazut cat cere.Oamenii nu vor fi dispusi sa dea sumele acestea.Ne-am mai gandit sa angajam un economist la Pfa contabil autorizat pe care sa-l imputernicim sa intocmeasca si sa semneze bilantul.Voi ce parere aveti ?Varianta asta va fi buna si legala ?Imi cer scuze ca va retin cu atata vorbarie.



#175 Nemesis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 158 Postari:

Postat 24 February 2008 - 11:34 PM

daca tot sunt asa destepti ,trebuiau sa o faca inainte de a depune toata lumea bilanturile nu dupa dar,cum la noi este o magarie tot ce se intampla ,nu ma mira.
in hunedoara la finante avem un afis....contactati la nr.de telefon x pe subsemnatul z pentru vizat bilanturi.Pai de ce? dau ei un anumit nr.de telefon ,lasa omul sa aleaga ! trebuiau sa puna pe afis nr.de telefon al tuturor expertilor nu doar unul singur .
Cum adica sa va excluda din corp? nu e voie sa semnati bilanturile dar,ei de ce le-au primit? ce porcarie !cum de fapt este tot CECCAR-ul.



#176 ana c

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 405 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Cluj

Postat 25 February 2008 - 10:49 AM

Am avut de intocmit bilanturi pt firme ce nu mai au activitate, firme din familie.
La "intocmit" am pus "director economic" si numele administratorului. Mentionez ca firmele nu aveau nici un angajat.
Nu puteam pune "alti imputerniciti cf legii" pt ca acolo se cerea acel numar...care nu-l aveam.

Bilantul l-am depus la Adm.Finatelor Publice Cluj, fara probleme.
Apoi l-am depus si la Reg.Comertului.
Va doresc succes!



#177 roscatica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 25 February 2008 - 12:55 PM

Vezi postareacristianamatache, la Jan 17 2008, 11:45 AM, a spus:

ciar nu mai merge sa il semneze adm care ar studii superioare economice? trebuie neaparat sa facem contract cu un expert chiar daca firma nu a mai avut activitate in 2007?
Poate cineva sa-mi zica ce termen de depunere a bilantului exista pentru 31.12.2007?
Mersi mult



#178 alinmarci

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:

Postat 25 February 2008 - 03:36 PM

va rog daca se poate lamuriri la Ordinul 2374/ 12.12.2007 privind inchiderea exercitiului financiar :
- la sf. anului se mai fac inreg. 129 = 117 ?
- la 01.01.2008 121 = 129 ?
- la 30.04. dupa depunerea bilantului 117 = 457 ?

cf. ordinului sus mentionat se intelege ca la inceputul anului se face repartizarea 129 = 117 . Cum interpretati , va rog.
multumesc



#179 tmscmarika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 25 February 2008 - 06:15 PM

la A.F.P sector 4 nu a primit bilantul spunandu-mi ca mai intai trebuie depus la Reg . Comertului....se pare ca e ceva nou, stie cineva?!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 11 November 2008 - 12:13 AM
citare mesaj anterior




#180 tmscmarika

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 25 February 2008 - 06:20 PM

Vezi postareamariusoana, la Feb 7 2008, 10:52 AM, a spus:

Dintre cei care au depus bilantul, vi s-a cerut mai intai viza cu depunere la Registrul Comertului ?
astazi am vrut sa depun bilant la sect 4 si nu l-a primit pe acelasi motiv....mai intai la reg com....acum 2 sapt am depus bilant la sect 4 si l-a primit....IN CE TARA TRAIM? :tongue:






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL