Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

fisa postului - ACTIVITATI HOTELIERE, TURISM

9 replies to this topic

#1 alexandra1706

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 10 January 2008 - 10:43 PM

Ma puteti ajuta si pe mine cu fisa postului la Sef complex hotelier, responsabil cazare , receptioner , fochist , ospatari , bucatari . :cool:

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 22 May 2008 - 11:28 AM




#2 (anisoara bobi)

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 73 Postari:

Postat 10 January 2008 - 10:51 PM

iti trimit maine pt receptioner, ospatari si bucatari. k?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 20 April 2015 - 01:51 PM




#3 (anisoara bobi)

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 73 Postari:

Postat 11 January 2008 - 09:29 AM

- modelul nr. 3 -

FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................

Denumire post: Recepţioner Hotel (cod ref. RH)
Locul desfăşurării muncii: Recepţia hotelului ?...?
Departament: Servicii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizează activitatea personalului care se ocupă de curăţenie şi de pază

? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ, servicii.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare şi cazare pentru clienţii hotelului

Activităţi principale:

? preluarea şi înregistrarea rezervărilor de la clienţi;
? primirea şi cazarea clienţilor;
? întocmirea actelor necesare cazării clienţilor (contracte de turism, urmărirea şi încasarea plăţilor);
? promovarea serviciilor oferite clienţilor;
? soluţionarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate;
? medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor.

Sarcini şi îndatoriri specifice:

? stabilirea unor relaţii optime cu clienţii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.

Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare şi cazare oferite clienţilor hotelului
? răspunde pentru rezolvarea eficientă a problemelor apărute pe parcursul desfăşurării activităţii

Autoritatea postului:

? este autorizat să preia rezervările, să ofere cazare clienţilor, să rezolve formalităţile administrative ale acestora..

Specificaţiile postului:
? studii de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1an pe un post similar;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? foarte bune cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
? cunoaşterea temeinică a două limbi de circulaţie internaţională;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.

Deplasări
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -

Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară;

Condiţii de muncă:
- obişnuite, într-un mediu adecvat specificului hotelier;
- program normal de lucru, în schimburi.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.

Facilităţi: computer.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).


S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????

Data:...................................


- modelul nr. 1 -
FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................

Denumire post: Director Hotel (cod ref. DH)
Locul desfăşurării muncii: sediul hotelului
Departament: Direcţie
Subordonare: Directorului general al grupului hotelier
Supervizare: Supervizează activitatea tuturor angajaţilor prin intermediul directorilor de departamente

? Relaţii funcţionale: cu angajaţii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, administrativ din centrala grupului hotelier.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura funcţionarea optimă a hotelului.

Activităţi principale:

? planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea şi controlul activităţilor hoteliere;
? elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice;
? dezvoltarea şi promovarea imaginii hotelului prin planificarea şi coordonarea activităţilor de marketing şi publicitate;
? asigurarea unei bune promovări şi vânzări de servicii hoteliere;
? dezvoltarea relaţiilor cu agenţiile de turism;
? supervizarea utilizării corespunzătoare a metodelor de fidelizare a clientelei;
? mobilizarea personalului din subordine în vederea menţinerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;
? urmărirea soluţionării eficiente a solicitărilor clienţilor.

Sarcini şi îndatoriri specifice:
? stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale.
? prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor oferite, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.

Responsabilităţi ale postului:
? răspunde pentru calitatea activităţii personalului aflat în subordine şi pentru fluxul operaţional la nivelul hotelului.

Autoritatea postului:
? conduce şi coordonează întreaga activitate a hotelului.
? întocmeşte statistici şi rapoarte specifice pentru managementul superior al grupului hotelier.

Specificaţiile postului:
? studii superioare economice, obligatoriu de specializare în domeniu;
? experienţă relevantă de minim 3 ani în funcţia de director hotel;
? experienţă în coordonarea unei echipe numeroase;
? cunoaşterea pieţei de produse hoteliere şi a particularităţilor ei;
? cunoştinţe avansate de limba engleză, franceză şi/sau germană;
? abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere;
? capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile;
? foarte bune abilităţi de planificare şi organizare.

Deplasări
? Frecvenţa: rar.
? Condiţii asigurate: diurnă, cazare, transport.

Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.

Condiţii de muncă:
- foarte bune, activităţi preponderent manageriale;
- program normal de lucru, uneori prelungit.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.

Facilităţi: telefon mobil, maşină de serviciu, computer personal.
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).


S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????

Data:...................................


FIŞĂ de POST
aferentă contractului de muncă nr. ......... din data de .....................

Denumire post: Ospătar (cod ref. O)
Locul desfăşurării muncii: sediul restaurantului ? ...?
Departament: Servicii
Subordonare: Şefului de sală
Supervizare: Supervizează activitatea picolilor şi a personalului responsabil de curăţenie

? Relaţii funcţionale: cu bucătarul, barmanul, ceilalţi ospătari.
? Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.

Activităţi principale:
? preluarea comenzilor de mâncare şi băutură într-o manieră eficientă şi profesionistă;
? acordarea atenţiei cuvenite şi asigurarea unor servicii ireproşabile clienţilor;
? cunoaşterea meniului astfel încât să poată oferi în orice situaţie informaţii competente cu privire la felurile de mâncare, tacâmuri şi băuturi.

Sarcini şi îndatoriri specifice:
? servirea exemplară a clienţilor;
? îndeplinirea altor sarcini curente atribuite de către superiorul direct, în concordanţă cu necesităţile imediate ale unităţii.

Responsabilităţi ale postului:
? asumarea responsabilităţii pentru corectitudinea întocmirii şi încasării facturilor;
? răspunderea pentru calitatea serviciilor oferite.

Autoritatea postului:
? Este autorizat să asigure servirea impecabilă a clienţilor cu produsele/mâncărurile/băuturile comandate de către aceştia.

Specificaţiile postului:
? diplomă de calificare în domeniu;
? experienţă de minim 1 an ca ospătar;
? cunoştinţe medii de limba engleză;
? aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine;
? atitudine pozitivă şi conciliantă în relaţiile cu clienţii şi colegii;
? disponibilitate pentru compromisul constructiv.

Deplasări:
? Frecvenţa: -
? Condiţii asigurate: -

Relaţiile cu alte departamente:
? descrise în Regulamentul de organizare şi funcţionare şi Regulamentul de ordine interioară.

Condiţii de muncă:
- în sediul unităţii;
- program normal de lucru, în schimburi.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adaugă sporurile negociate.

Facilităţi: tichete de masă
Sancţiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevăzute în fişa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).


S.C. ????????? Am luat la cunoştinţă,
Director General
???????????. ???..????????????

Data:...................................


FISA POSTULUI

aferenta contractului de munca nr????.din data de??????

Denumire post: -Bucatar
Locul desfasurarii muncii: -Punct de lucru , str. Baldovinesti nr. 38-58
Departament: -Productie

Subordonare:-Sefului de sectie

Supervizare:

? Relatii functionale: cu angajatii compartimentelor functionale;
? Scopul postului:titularul postului are rolul de a realiza produsele de ________________________________

Activitati principale:

? Verificarea calitatii si prospetimii materilor prime si ingredientelor folosite la prepararea produselor;
? Prepararea produselor in conformitate cu retetele stabilite si cu normele igienico-sanitare;
? Respectarea instructiunilor de lucru privind realizarea produselor de calitate si igienice;
? Asigurarea depozitarii corespunzatoare a produselor , semifabricatelor si ingredientelor conform specificatiilor tehnice;
? Informarea seful de sectie si mecanicul de serviciul pentru orice defectiune in functionarea utilajelor;
? Indeplinirea altor sarcini atribuite de catre superiorul ierarhic , in concordanta cu obiectivele curente ale unitatii.

Sarcini si indatoriri specifice:

? Adaptarea produselor realizate la cerintele si necesitatile consumatorilor .

Responsabilitati ale postului:

? Asigurarea respectarii retetelor de fabricarie, a procesului tehnologic si a normelor igienico- sanitare ;
? Mentinerea in permanenta a starii de igiena a utilajelor, echipamentelor tehnologice , ustensilelor , echipamentului de protectie sanitara .

Autoritatea postului:
? Este autorizat sa realizeze produse conform comenzilor lansate in productie.


Specificatiile postului:

? Diploma de calificare in domeniu;
? Experienta de minim un an ca bucatar
? Carnet de sanatate cu analize medicale la zi;
? Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu colegii;
? Bune abilitati de comunicare;
? Seriozitate , creativitate , competenta.

Relatii cu alte departamente:

? Descrise in Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara (ROI).

Conditii de munca:

? Obisnuite;
? Program normal de lucru , in schimburi.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ????..RON , la care se adauga sporurile negociate.

Facilitati: tichete de masa.

Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute in fisa postului sunt descrise in ROI.





SC LEMI STAR COM SRL Am luat la cunostinta,
ADMINISTRATOR
GLIGORE AUREL LEONARD ???????????.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 20 April 2015 - 01:51 PM




#4 wolfman

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 14 January 2008 - 12:29 AM

Buna ziua,
Ma puteti ajuta cu fisa postului pt camerista !?
Multumesc anticipat celor amabili.



#5 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2008 - 02:58 PM

FISA DE POST CAMERISTA
Nr.

Organizatia: SC ……………. SRL
Denumirea postului: camerista
Codul COR: 514201
Titularul postului:

Scopul postului ,activitati principale si responsabilitati :
Munca unei cameriste este aceea de a avea grija si de a pune la dispozitie tot ceea ce este necesar pentru camerele de hotel si în alte zone din hotel, destinate oaspetilor.

ATRIBUȚIILE POSTULUI
sa curete camerele, holurile si alte încaperi, manual sau folosind echipament de curatenie
sa curete si sa dezinfecteze baile
sa schimbe asternuturile în camere
sa schimbe sapunuri, sampoane, geluri de dus, prosoape, precum si alte produse necesare,
sa furnizeze mâncare si bauturi incluse în serviciile hotelului
sa faca alte eventuale servicii oferite de hotel oaspetilor.

DESFASURAREA ACTIVITATII
- în interiorul hotelurilor, tabere, moteluri etc

RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI DE MUNCĂ
În raport cu aparatura și materialele utilizate:
aspiratoare,
maturi mecanice,
stergatoare de praf,
prosoape,
detergenti etc.

CERINTELE POSTULUI
Studii necesare: scoala elementara
APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE:
persoana de încredere,
curata
ordonata

CONDIȚIILE POSTULUI DE MUNCĂ
Program de lucru :

Director, Titularul postului,


Data
Madalina



#6 uapan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 01 April 2008 - 09:06 AM

:pullhair: Cine ma poate ajuta cu fisa postului pentru:
- manager agentie de turism
- director agentie de turism
- agent de turism
Va multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de ALUPEI OTILIA: 22 May 2008 - 11:09 AM




#7 madalinab

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1733 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2008 - 07:14 PM

DENUMIREA POSTULUI: manager în turism
CONDIȚII SPECIFICE PRIVIND OCUPAREA POSTULUI:
Studii de specialitate:
- studii superioare de lungă durată în turism/ economie/marketing
Cunoștințe de operarea pe calculator:
- Word, Excel, Power Point, Corel Draw, Internet, poștă electronică
Limbi străine:
- limba română (scriere, citire, conversație)
- limba maghiară (scriere, citire, conversație)
- limba engleză (scriere, citire, conversație)
- o altă limbă de circulație internațională
Carnet de conducere:
- categoria ?B?
CERINTE SPECIFICE :
- spirit de inițiativă și creativitate
- disponibilitate pentru muncă de teren
ATRIBUTII :
- elaborarea și implementarea strategiei de dezvoltare a turismului în județul Mureș în colaborare cu Consiliul director al Asociației
- întocmirea unei baze de date cu agenții economici din județul Mureș implicați în turism și cu punctele de atracție turistică din județ
- organizarea și participarea la târguri și expoziții naționale și internaționale de turism
- furnizarea de informații administratorului paginii de internet a Asociației pentru îmbunătățirea și actualizarea permanentă a acesteia
- recrutarea de noi membrii și păstrarea legăturii cu actualii membrii
- convocarea ședințelor Adunării Generale ale Membrilor Asociați și ale Consiliului Director
- gestionarea corespondenței Asociației
- atragerea de programe și finanțări în vederea creșterii calității turismului din județul Mureș;
- stimularea înființării de centre de informare turistică în localitățile cu activitate turistică;
- inițierea și desfășurarea de proiecte în domeniul turismului;
- elaborarea de studii și analize pe domeniile de interes turistic;
- promovarea schimbului de date, informații, publicații, specialiști, cooperarea cu asociații organisme similare de profil din țară și străinătate
- crearea unor parteneriate cu asociații din țară și străinătate, care promovează scopul asociației;
- organizarea și desfășurarea de activități de promovare a turismului județean;
- inițierea și desfășurarea unor programe atractive și utile în domeniul turismului;
- organizarea de mese rotunde, seminarii conferințe;
- colaborarea cu agenții de turism naționale, regionale și afiliate și alte organizații pentru promovarea județului Mureș, ca obiectiv turistic;
- conceperea și imprimarea și distribuirea unor materiale promoționale, broșuri, pliante, ghiduri turistice;
- crearea și asigurarea distribuirii calendarului și programului de evenimente socio-culturale, tradiționale specifice zonei;
- organizarea unor studii și anchete privind gradul de satisfacție al consumatorilor (nivelul de cunoaștere a zonelor/punctelor de atracție turistică, motivația de a călătorii în județ, imaginea destinației turistice, nivelul serviciilor, intenția de a reveni cu o altă ocazie, etc);
SFERA RELAȚIONALĂ :
Intern:
a) Relații de subordonare: Consiliul Director al Asociației
b) Relații de colaborare : membrii Asociației
Extern:
a) Relații de reprezentare: în limitele stabilite de Consiliul Director al Asociației
S.C. ????????? Director General
??????????. ????????????
Data:...................................
Luat la cunoștință de ocupantul postului:
Numele și prenumele: __________________
Semnătura ___________________ Data __________________


Fisa postului Agent Turism Extern

Denumire post: Agent Turism Extern (cod ref. ATE)

Locul desfasurarii muncii: sediul companiei si diverse zone turistice
Departament: Servicii Aprovizionare-Investitii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizeaza activitatea ghizilor si a agentilor de rezervari pentru turismul extern

Relatii functionale: cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, administrativ, servicii.
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corecta si coerenta a strategiilor de dezvoltare a programelor operationale privind serviciile de turism extern.

Activitati principale:

planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice externe (excursii, circuite, croaziere, vacante exotice, programe de week-end pentru grupuri sau turisti individuali);
organizarea de misiuni economice în strainatate, pentru participarea la târguri si expozitii;
organizarea de conferinte, congrese, simpozioane în România si în strainatate;
conceperea si realizarea de oferte promotionale;
vânzarea de pachete turistice în tara si strainatate (rezervari si emiteri bilete de avion sau tren pe rute interne si internationale, rezervari în hoteluri din întreaga lume, cazari la preturi preferentiale, rezervari si emiteri de bilete de odihna si tratament pe litoralul românesc si în statiunile montane pentru turistii straini, încasarea si urmarirea platilor);
verificarea activitatilor de emitere de asigurari medicale si carti verzi, închirieri masini, asigurari obligatorii auto, CASCO s.a.;
participarea la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
revânzarea programelor altor agentii;
optimizarea relatiilor cu clientii si cu agentiile din domeniu.

Sarcini si îndatoriri specifice:

consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
prospectarea pietei de profil în vederea optimizarii continue a serviciilor, având ca scop final realizarea de profituri.

Responsabilitati ale postului:

raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice externe angajate.
raspunde pentru calitatea negocierii contractelor / actelor aditionale cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor sau pensiunilor, asumându-si responsabilitatea pentru propunerile de noi unitati de cazare, dupa ce a verificat pozitia în piata si standardele serviciilor oferite de catre acestea.
Autoritatea postului:

asigura prin mijloace specifice aplicarea corecta si coerenta a strategiilor de dezvoltare a programelor operationale privind serviciile de turism extern.

Specificatiile postului:
studii universitare de specialitate si calificari în turism;
experienta de minim 1 an în cadrul unei agentii, pe post de agent turism extern;
cunoasterea pietei externe de produse turistice si a particularitatilor ei;
cunoasterea avansata a limbilor engleza, franceza si/sau germana, exprimare fluenta;
abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
capacitati excelente de exprimare (în vederea sustinerii de prezentari);
abilitati organizatorice, dinamism, seriozitate, initiativa;
disponibilitate pentru program flexibil si pentru deplasari externe;
permis de conducere categoria B.

Deplasari
Frecventa: foarte des.
Conditii asigurate: diurna, cazare, transport.

Relatiile cu alte departamente:
descrise în Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara.

Conditii de munca:
foarte bune (atât în sediul companiei, cât si în zonele turistice promovate);
program de lucru prelungit.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adauga sporurile negociate.

Facilitati: telefon mobil, masina de serviciu, laptop.
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute în fisa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).


S.C. ????????? Am luat la cunostinta,
Director General
???????????. ????????????

Data:...................................



Fisa postului Agent Turism Intern

Denumire post: Agent Turism Intern (cod ref. ATI)

Locul desfasurarii muncii: sediul companiei si zone turistice din tara
Departament: Servicii
Subordonare: Directorului de departament
Supervizare: Supervizeaza activitatea ghizilor si a agentilor de rezervari

Relatii functionale: cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, administrativ.
Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura vânzarea pachetelor turistice pentru destinatii interne oferite de agentie.

Activitati principale:

planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, circuite, programe de week-end pentru grupuri sau turisti individuali);
vânzarea de pachete turistice în tara (rezervari de bilete, încasarea si urmarirea platilor);
promovarea programelor, ofertelor si pachetelor turistice ale agentiei catre clienti;
participarea la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
revânzarea programelor oferite de alte agentii;

Sarcini si îndatoriri specifice:

conceperea si realizarea de oferte promotionale;
stabilirea unor relatii optime cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util si în bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
prospectarea pietei de profil în vederea optimizarii continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.

Responsabilitati ale postului:

raspunde pentru desfasurarea si finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate.
raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor/ pensiunilor.
îsi asuma responsabilitatea pentru propunerile de noi unitati de cazare, dupa ce a verificat pozitia în piata si standardele serviciilor oferite de catre acestea.
Autoritatea postului:

este autorizat sa asigure vânzarea pachetelor turistice pentru destinatii interne oferite de agentie.

Specificatiile postului:
studii de calificare în domeniu (atestatul IATA constituie un avantaj);
experienta de minim 1an în domeniul turistic si/sau pe post de ghid;
cunoasterea pietei de produse turistice si a particularitatilor ei;
cunoasterea avansata a limbilor engleza, franceza si/sau germana;
abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
abilitati organizatorice, dinamism, seriozitate, initiativa;
disponibilitate pentru program flexibil si pentru deplasari;
permis de conducere categoria B.

Deplasari
Frecventa: foarte des.
Conditii asigurate: diurna, cazare, transport.

Relatiile cu alte departamente:
descrise în Regulamentul de organizare si functionare si Regulamentul de ordine interioara.

Conditii de munca:
în sediul companiei si în zonele turistice promovate;
program de lucru prelungit.

Salarizare: Salariul brut lunar este de ..................... lei noi, la care se adauga sporurile negociate.

Facilitati: telefon mobil, masina de serviciu, computer personal.
Sanctiunile aplicate pentru nerespectarea sarcinilor de serviciu conform rigorilor prevazute în fisa de post sunt descrise pe larg în Regulamentul intern (ROI).


S.C. ????????? Am luat la cunostinta,
Director General
???????????. ???..????????????

Data:...................................

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 17 June 2008 - 08:27 AM

Madalina



#8 mihaipaunete

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 22 April 2008 - 10:23 AM

Orice fisa a postului din domeniul turismului si al restaurantelor este binevenita! :pullhair:
Ms anticipat!



#9 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 22 April 2008 - 11:01 AM

fisa postului camerista
fisa postului barman

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 22 April 2008 - 11:02 AM




#10 MIKY2010

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 609 Postari:
  • Gender:Female

Postat 17 June 2008 - 08:28 AM

administrator de pensiune

Fisiere atasate








Similar Topics Collapse

6 useri citesc topicul

0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL