Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Inchidere / radiere PFA - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


Inchidere / radiere PFA


82 replies to this topic

#81 Shaklu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 20 November 2013 - 09:24 PM

In 2009 iunie am facut un pfa cu autorizatie de functionare, in 2010 am fost nevoit sa ma retrag, dar nu mi am inchis autorizatia de functionare din cauza neplatii impozitului pe doua luni! Din 2010 pana in prezent nu s a mai efectuat nici o activitate cu acea autorizatie si pfa si a crescut impozit urias! Tot din 2010 m am angajat la o firma incaltaminte si lucrez acolo si in prezent. Intrebarea mea este ce as putea face ca impozitul, desi inca il platesc el nescazand deloc, in plus trebuie sa platesc si CNAS ul, sa mi se opreasca si sa pot inchide autorizatia!
Va rog un raspuns urgent va multumesc!



#82 ValeriuP

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 August 2015 - 04:00 PM

Salutare,

Detin un PFA de aproape 2 ani (din august anul trecut) ce are codul CAEN 7112 pe care as dori sa-l radiez deoarece ma voi angaja de pe 18 august. Pe anul trecut au fost depuse toate declaratiile si am platit tot inclusiv regularizarea ce mi-a venit in primavara, pe anul acesta am platit conform declaratiei de impunere, pe baza venitului estimat, in martie si iunie, impozit CASS si CAS , urmand sa platesc iar in septembrie daca nu reusesc sa il inchid pana atunci. Declaratiile pe anul acesta au fost depuse. Pentru a inchide PFA-ul la ONRC eu ma pot duce sa incep procedura de inchidere dar ce tine de ANAF sunt lucruri care depasesc pregatirea mea, eu fiind inginer. Din cate stiu trebuie completate declaratiile 200 si 220 din nou exact cu sumele reale din registrul incasari plati urmand sa astept o noua decizie de impunere pe baza careia sa platesc diferenta dintre estimat si real. Pentru completarea acestor declaratii am nevoie de servicii de consultanta si in legatura cu bunurile pe care le-am cumparat pe PFA ( telefon, imprimanta, laptop, si iar telefon). Nu stiu exact ce se face cu ele daca ele se valorifica devenind venit sau nu, si nu stiu pe care as putea sa le casez sau nu. Ca si activitate a PFA-ului, aceasta nu a fost foarte intensa, eu eliberand 5 facturi anul acesta si avand fix 62 de inregistrari in registru. Bunurile de inventar nici unul din ele nu depaseste 2500 ron ca valoare(deci nu e mijloc fix).

Intrebarea mea este : cam cat m-ar costa serviciile de consultanta pentru inchiderea PFA-ului ?

Multumesc frumos!!




#83 neagu ana maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 26 January 2016 - 05:05 PM

buna ziua. va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea situatie. detin un pfa ( neplatitior de tva) cu obiect de activitate vanzare carti, pe care doresc sa il inchid. din stocul ramas, avand in vedere ca unele din carti sunt scoase din uz, de ex manuale scolare care nu se mai folosesc, m-am gandit sa le donez la o bibiloteca sau sa le dau la maculatura spre casare, dar in acest caz cum fac scaderea din gestiune ? ce documente ar trebui sa intocmesc si sa primesc in acest caz ? de la societatea care se ocupa cu maculatura mi s-a spus ca primesc un bon cu nr de kg hartie pe care am dat-o. e corect sa trec acest bon in evidentele contabile atata timp cat nu are o valoare clara inscrisa pe el si eu nu incasez nimic ? este necesar sa fac micsorare de pret pana la pretul de achizitie pentru aceste carti date spre casare?
in alta odine de idei, pot vinde tot stocul de marfa ramas cu reducere de pret pana la pretul de achizitie?
multumesc anticipat. o zi buna!






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL