Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Conturi prestari servicii - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Conturi prestari servicii

5 replies to this topic

#1 ovidiu1969

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 23 March 2005 - 07:52 PM

O firma care are ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de paza, vrea sa instaleze si sisteme de alarma si supraveghere video. In acest sens ea incheie un contract cu o uzina pentru instalarea unor sisteme de alarma si supravefgere video. Materialele necesare se achizitioneaza de firma si au valori destul de mari (ma refer la camerele video, calculatoare,tec.). Cum ma inregistrez si cum ma descarc in contabilitate cu acestea, tinand cont ca ele fac parte din contractul de prestari servicii privind instalarea sistemului de securitate? :?: Firma le-a cumparat, le-a montat si pe urma factureaza cf. contract, prestari servicii instalare sistem securitate. Multumesc anticipat pt. raspunsuri. :!:



#2 arret

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 578 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 23 March 2005 - 08:04 PM

vazi ca subiectul mai este tratat pe forum;in principiu,echipamentele trebuie sa le vinzi ca marfuri(sigur nu le vinzi la pret de achizitie,pentru ca altfel l-ai pune pe client sa si le cumpere) si serviciile separat




#3 oana_008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:

Postat 19 December 2005 - 04:26 PM

intrebare:
Daca in cadrul contractului ai un deviz in care se includ materialele folosite, poti sa facturezi "realizare sistem securitate" si sa faci bonuri de consum pentru materialele folosite?

asta fiind valabil pentru materialele folosite (nu pentru eventualele obiecte de inventar sau mijloace fixe pe care le facturezi cu adaos...

Spre exemplu eu lucrez la o firma care distribuie componente de retelistica (cabluri, prize...) dar avem si sectie care face lucrari cu produsele respective. Toata gestiunea e pe marfuri si in momentul in care se face o lucrare facem deviz anexat contractului, facturam realizare + eventuale sisteme care sunt privite ca mijl fixe sau ob de inventar si restul scoatem cu bon de consum (nu toti clientii vor factura pe toate maruntisurile folosite in care se pierd si au impresia ca am folosit prea multe materiale)... si oricum au devizul in care vad tot ce s-a folosit...

de ce trebuie sa fie complicat cand poate sa fie simplu?



#4 floris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1376 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 19 December 2005 - 04:44 PM

eu le-as trece pe materiale consumabile 3028, scazute din gestiune conform devizului.
asa lucrez ptr. o firma care presteaza servicii internet (cabluri, swich-uri, placa retea, etc)



#5 oana_008

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:

Postat 19 December 2005 - 05:24 PM

Pai cam asta fac... transfer conform bonului de consum (pe baza devizului) de pe marfuri pe 3028 si dupa aia pe 6028...



#6 O.Dinu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 217 Postari:
  • Location:Abrud
  • Interests:Contabilitate

Postat 20 December 2005 - 08:54 PM

Toate echipamentele,materialele,materii auxiliare, care intra in componenta unei lucrari efectuate de un prestator reprezinta pentru unitatea prestatoare materii prime sau materii si materiale.Acestea se includ in deviz,respectiv in situatiile de lucrari provizorii,iar la final in situatia de lucrari definitiva, la capitolul respectiv. Devizul cuprinde materiale,echipamente,transport,utilaj, manopera,chelt indirecte,profit ,alte cheltuieli convenite prin contract(de ex deplasari,cazari,etc). Unitatea beneficiara va inregistra lucrarea in ansamblu ei,de la caz la caz,in functie de complexitate.
Cheltuielile cu materiile prime sau materiile si materialelese vor inreg de unitatea prestatoare in ct.601 sau 602 pe baza bonurilor de consum,in functie de conturile unde s-au inreg. aceste mat.O.Dinu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL