Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
diverse probleme mijl. fixe - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 7

Salt la continut


diverse probleme mijl. fixe


271 replies to this topic

#121 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 07 April 2009 - 11:18 AM

Am o factura de la reclama care contine printre multele produse pe care nu le inteleg, gen conector, canal, pir dual, A extensie , si un calculator cu pretul 1141 lei , camera col+Infra la pret de 393, placa DVR la pret de 750 lei, sirena exterior la pret de 150 lei, service-704 la pret de 1000 lei.Totalul facturii este de 9780 lei.Inregistrez fiecare produs de pe factura separat pe cate un cont sau pot cumula ce cred eu :sad: ca intra in componenta unui calculator astfel incat adunate produsele sa treca de 1800 lei si sa fie mijloc fix?Sau le trec la obiecte de inventar?Sau sa trec camera, centrala si :smile: care tin de cladire la investitii?

De fapt toata factura reprezinta un sistem de supraveghere cu camere video pe calculator.Cum o inregistrez?

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 April 2009 - 06:49 PM




#122 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 07 April 2009 - 11:30 AM

Eu zic sa inregistrezi ca mijloc fix "sist.de supraveghere cu camere video pe calculator" adunand componentele, in afara de service-ul de 1000 lei, care merge pe 704.

Dana




#123 HANDA76

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 261 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 07 April 2009 - 11:31 AM

corect ar fi ca un sistem de supraveghere, pentru ca sunt folosite ca un intreg (nu calculatorul separat, nici camera, toate functioneaza pentru a rezulta o inregistrare video).
fara manopera de service, restul pot fi trecute la mijloc fix.
eventual sa existe un proces verbal de predare a sistemului de supraveghere, ca sa fie oficial.



#124 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 07 April 2009 - 03:52 PM

multumesc mult!Dar amortizarea lui cum o calculez?In cat timp amortizez acest sisitem?



#125 ela d

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 240 Postari:

Postat 07 April 2009 - 06:42 PM

Am gasit in nomenclator! :sad:

3.3.5. ?Sisteme pentru identificare și controlul accesului supraveghere și ? 8-12 ?
? ?alarmă la efracție.

daca valoarea fara tva a facturii este 8218,49 , scazand 1000 lei service-ul, si alegand numarul maxim de ani in care se poate face amortizarea, adica 12, e corect daca fac calculul asa?
100/12=8,33
7218,49 X 8,33%=601,3/an
601,3/12 luni=50,1 lei/luna

Aceasta postare a fost editata de ela d: 07 April 2009 - 06:50 PM




#126 xpconsult

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:
  • Location:Cluj

Postat 21 April 2009 - 03:08 PM

Buna ziua,

Va rog sa-mi spuneti daca am procedat corect in urmatoarea situatie. Am achiztional mijloace fixe din Germania, respectiv containere ,( firma are obiect de activitate "colectare deseuri") VAloarea transportului facturata de firma din Romania nu am inclus-o in valoarea de intrare a mijlocului fix. Este corect sau nu?
Multumesc



#127 leu50

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 Postari:

Postat 21 April 2009 - 06:56 PM

Nu daca ai transportat numai containerele, pentru ca atunci poti sa repartizezi valoarea transportului asupra acestora, daca ai transportat si altele atunci poti sa nu inregistrezi valoarea transportului in pretul de achizitie.



#128 aada

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 04 May 2009 - 10:30 PM

Vitrina termopan din aluminiu in valoare de 2867,00 lei o pot inregistra la mijloace fixe in contul 212 ?
Este considerata modernizare ?
In cazul in care cladirea este inchiriata de la o persoana fizica se plateste impozit pe cladiri

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 05 May 2009 - 01:05 PM




#129 paco_mgv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 13 May 2009 - 05:56 PM

Salut la toata lumea. Mentionez ca sunt un utilizator nou al acestui forum. Felicitari pentru modelatori cat si pentru toti userii. Acum sa prezint problema cu care ma confrunt eu:
- Anul trecut respectiv 2008 luna iunie am achizitionat un buldoexcavator. A fost inregistrat in contabilitate in aceeasi luna si am inceput sa ii calculez amortizare din luna imediat urmatoare intrarii , respectiv iulie 2008. A fost inregistrat in contabilitate intreg ansamblul respectiv : utilajul, picon-ul, si celelalte piese ..ca un intreg. In luna ianuarie 2009 a fost furat picon-ul. Firma de asigurari la care aveam polita de asigurari nu acopera riscul de furt. In momentul de fata am achizitionat un nou picon pentru a-mi putea desfasura activiatea.

Intrebare: Cum inregistrez noul picon...ca un mijloc fix independent (avand valoarea de 21000 cu TVA), cu nr de inventar separat sau maresc valoarea mijlocului fix (buldoexcavator) cu valoarea picon-ului cel nou.

Multumesc anticipat si astept raspuns cat mai urgent.

Aceasta postare a fost editata de paco_mgv: 13 May 2009 - 05:57 PM




#130 dianaionescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 61 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:cluj

Postat 13 May 2009 - 06:12 PM

daca buldoexcavatorul nu poate functiona fara acel picon si banuiesc ca nu poate atunci majorezi valoarea acestui mijloc fix cu valoarea piconului nou achizitionat
familia asta minunata este cea mai mare si importanta realizare personala



#131 andrei2004

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 15 May 2009 - 03:56 PM

Buna ziua.
Suneti-mi, va rog, ce note contabile fac pentru urmatoarea situatie: o societate achizitioneaza cu factura o opera de arta pe care o doneaza uneie entitati nonprofit?
Multumesc!



#132 micaela1

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 15 May 2009 - 04:33 PM

cred ca ar trebui sa ii diminuezi valoarea cu piconul furat (deprecierea mijlocului fix) si apoi sa ii incorporezi piconul cel nou

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 11:39 AM




#133 paco_mgv

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 24 May 2009 - 06:31 PM

multmesc mult pentru sugestii.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 July 2009 - 11:39 AM




#134 c_andra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 54 Postari:

Postat 08 June 2009 - 05:06 PM

Si pe mine ma intereseaza in ce cont sa trec achizitia unei opere de arta (tablou).
Firma a cumparat un tablou de la autorul ei, din Uniunea Europeana. Am retinut si platit impozitul de 16%, deoarece nu mi-a prezentat certificatul de rezidenta fiscala, dar nu am reusit sa identific contul in care sa trec valoarea acestui tablou.



#135 leu50

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 646 Postari:

Postat 08 June 2009 - 06:02 PM

Vezi postareaandrei2004, la May 15 2009, 04:56 PM, a spus:

Buna ziua.
Suneti-mi, va rog, ce note contabile fac pentru urmatoarea situatie: o societate achizitioneaza cu factura o opera de arta pe care o doneaza uneie entitati nonprofit?
Multumesc!
Achizitia o inregistrezi ca si imobilizare corporala (214) iar donatia ca si cheltuiala cu donatia prin 658, respectiv 214= 404 si iesirea 658 = 214.
Deductibilitatea o calculezi in functie de profitul obtinut si cifra de afaceri.

Vezi postareac_andra, la Jun 8 2009, 06:06 PM, a spus:

Si pe mine ma intereseaza in ce cont sa trec achizitia unei opere de arta (tablou).
Firma a cumparat un tablou de la autorul ei, din Uniunea Europeana. Am retinut si platit impozitul de 16%, deoarece nu mi-a prezentat certificatul de rezidenta fiscala, dar nu am reusit sa identific contul in care sa trec valoarea acestui tablou.
Parerea mea este ca 214 " Mobilier, aparatura birotica, echipamente de protectie a valorilor umane si materiale si a alte active corporale), daca nu l-ai achizitionat pentru vanzare, pentru ca daca il vinzi este marfa.



#136 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 08 June 2009 - 07:46 PM

Vezi postareaAndreea`, la Nov 26 2008, 02:39 PM, a spus:

Tre sa ai dreptul prin contractul de inchiriere sa subinchiriezi.
da, sunt corecte, cu conditia de mai sus
cred ca asta a vrut sa spuna si Andreea

Vezi postareascorpiutza_leny, la Nov 21 2008, 03:10 PM, a spus:

Multumesc mult pentru raspuns !
De fapt proprietarul barcii si-a primit banii in fiecare luna, insa in contabilitate nu a fost inregistrat nimic :sad:
Asta ar insemna sa fac contarea : 612 = 461 30.000 lei (500LeiX12luniX5ani-aproximativ) si 461 = 5311 30.000 lei si s-o inregistrez luna asta.
Dar am voie sa ma inregistrez cu cheltuieli de acum 5ani???
parerea mea este ca trebuie folosit 462:
612=462 si 462=5311
Contractul este inregistrat la finante? era valid? exista dispozitii de plata sau puteti sa faceti retroactiv (accepta amandoi)? Este cheltuiala deductibila?
poate de asta nu au fost inregsitrate.
Pentru anii trecuti trebuie sa inregistrati prin 117 si sa refaceti declaratia 101

cauta in catalogul de mijloace fixe, la mobilier, etc
Dar parerea mea este ca un tablou-opera de arta -nu se amortizeaza, ca nu ii scade valoarea in timp, ci ii creste. Mai degraba as folosi 303 sau un cont de imobilizari

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:01 PM




#137 c_andra

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 54 Postari:

Postat 09 June 2009 - 04:28 PM

Vezi postarealeu50, la Jun 8 2009, 06:02 PM, a spus:

multumesc; o sa folosesc ct 214; cred ca seful vrea sa-l tina ceva vreme, sa-i creasca valoarea si dupa aceea sa-l vanda;

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 07 July 2009 - 12:02 PM




#138 onuta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 12 June 2009 - 11:44 AM

am achizitionat o casa din lemn de la o firma care o transporta ea si vine si o monteaza in cateva zile. In catalog nu am gasit constructii din lemn si nu stiu cum sa o amortizez. In plus am amplasat-o pe un teren inchiriat, dar i-a trebuit o fundatie plana, deci cand expira contractul pot sa o iau si sa o amplasez in alta parte. Ma poate ajuta cineva cu incadrarea ei?



#139 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 12 June 2009 - 12:22 PM

constructie rezidentiala sau de afaceri? pentru ce o folositi?



#140 onuta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 12 June 2009 - 01:52 PM

este o casa cu o funadatie de 7 x 5 m folosita drept vestiar pentru un miniteren de fotbal pe care l-am amenajat pe un teren inchiriat.






Similar Topics Collapse

37 useri citesc topicul

0 membri, 37 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL