#21
Postat 09 December 2008 - 09:10 PM
#22
Postat 10 December 2008 - 04:15 PM
bilantul pt firma la care lucreaza? cat trebuie sa fie CA?
#23
Postat 10 December 2008 - 06:28 PM
Chiar si discutia legata de semnaturi, persoane abilitate, etc exista in forum...
Dragi colegi, in special colegii noi, mai dati si cautare pentru a va lamuri unele probleme.
#24
Postat 20 January 2009 - 08:34 AM
Mai revin cu o intrebare..
Daca firma nu are angajati (nici activitate), bilantul poate fi semnat de catre administratorul firmei sau trebuie sa mearga la un expert sa il semneze.
Multumesc.
#25
Postat 20 January 2009 - 11:08 AM
alyna.grig, la Jan 20 2009, 08:34 AM, a spus:
Mai revin cu o intrebare..
Daca firma nu are angajati (nici activitate), bilantul poate fi semnat de catre administratorul firmei sau trebuie sa mearga la un expert sa il semneze.
Multumesc.
#26
Postat 17 February 2009 - 07:09 PM
BRIELA, la Dec 6 2008, 01:00 PM, a spus:
Acum se cere de catre Finante lista expertilor contabili activi.Tocmai pentru a se verifica autenticitatea si competenta persoanei care semneaza bilantul. Dak firma are compartiment propriu e totul OK. Dak - si stiu cazuri - persoana care semneaza isi "insuseste" aceasta calitate, la control se depisteaza. Ce mare lucru- o data pe an - sa apelezi la un expert?
reclama@yahoo.com
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 18 February 2009 - 11:26 AM
#27
Postat 18 February 2009 - 09:23 AM
#28
Postat 19 February 2009 - 09:12 AM
persoana cu studii superioare economice, numit prin decizie interna, administrator sau asociat, fara a avea vre-o forma de angajare in societate,
POATE SA SEMNEZE situatiile financiare,
pe langa documentele de depus, trebuie prezentata decizia interna, copie dupa actul de identitate si copie dupa diploma.
#29
Postat 19 February 2009 - 10:51 AM
Lucrez pentru o firma dintr-o alta tzara ca si contabil doar ca desi activez acolo tin contabilitatea sucursalei romanesti a firmei respective. Fiind eu angajata acolo, nu-mi pot semna bilantul fiindca nu am contract de munca in Romania. Am rot rascolit prin Codul Muncii si prin contractual national colectiv de munca si-am ajuns la concluzia ca m-as putea angaja cu 1-2 ore pe zi, pe perioada determinata 1-2 luni in perioada de bilant ca director economic. Daca am inteles eu bine, la salariul de 440 ron stipulat ca minim in contractual national colectiv de munca trebuie sa adaug coeficientul de 2 pt persoane cu studii superioare adica rezulta ca pt 2 ore pe zi ar trebui sa ma angajeze cam cu 300 RON pe luna. Va rog mult sa-mi spuneti daca gresesc sau daca ITM-ul ar accepta asemenea contract!
multumesc anticipat!!
#30
Postat 22 February 2009 - 04:46 PM
Multumesc !
#31
Postat 24 February 2009 - 11:23 PM
#32
Postat 28 February 2009 - 05:32 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 10 May 2009 - 11:12 AM
#33
Postat 28 February 2009 - 06:14 PM
a) să nu respecți pe cei care deja au acest drept, și la care -ca și categorie profesională - obligatoriu- agenții economici, clienții voștri trebuie să apeleze, chiar în urma îndrumării voastre, sau
b) să nu-ți dai seama de diferența legală, factuală, profesională care există între competențele tale de a conduce oevidență contabilă dar nu și a avea dreptul să întocmești situațiile anuale financiare, care poate chiar întocmite și semnate de un expert contabil, trebuie ori certificate de altul ori și auditate, după caz, sau
c) să nu știi când, în ce condiții vei fi considerat salariat, cu funcția de director economic, ori contabil șef, cu răspunderile aferente conformLegii contabilității.
Și apriori, îmi cer scuze pentru nedumeririle mele șipentru faptul dacă pe cineva opinia mea supără? Dar ...să pretinzi să poți să semnezi un bilanț fără să ai și competența -inclusiv juridică -legală- deci fără să respecți legea chiar mă uimește!
#34
Postat 01 March 2009 - 07:11 PM
#35
Postat 04 March 2009 - 05:50 PM
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 08 July 2009 - 10:32 AM
#36
Postat 12 March 2009 - 12:58 PM
#37
Postat 12 March 2009 - 01:28 PM
Daca sunteti 3 asociati si un administrator , nu aveti inca un contabil care sa semneze din punct de vedere legal?
Eu cred ca este cazul sa va luati o firma de contabilitate ,
care uneori se apropie de tarifele percepute de unii contabili care nu pot semna din punct de vedere legal,
Si cred ca merita o firma de contabilitate sa te asiguri.
Aceasta postare a fost editata de doiny: 12 March 2009 - 01:32 PM
#38
Postat 12 March 2009 - 02:08 PM
#39
Postat 12 March 2009 - 03:33 PM
Acum nu puteti decat sa depuneti Bilant, adica trebuie.
Puteti lua legatura cu un Expert din apropierea domiciliului dumneavoastra, lista expertilor se gaseste pe situl CECCAR ,
discutati cu cineva si nu cred ca este o problema, daca vreti puteti sa-mi scrieti la xxxx@yahoo.com
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 12 March 2009 - 04:21 PM
#40
Postat 12 March 2009 - 04:24 PM
Multumesc pt. intelegere.
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Fisa de magazie este absolut obligatorie? |
CONTABILITATE STOCURI | Marian Popa |
|
||
Dragobete - iubeste romaneste ! |
Diverse subiecte | Otilia Alupei |
|
||
Tratament contabil reparatii produse in garantie intre persoane juridice |
ALTE PROBLEME CONTABILE | Alexa1989 |
|
||
Bilant 31.12.2022 |
Bilanturi | Otilia Alupei |
|
||
OPANAF 91/2023 privind termenele, formatul datelor si al declaratiei pe propria raspundere, conditiile tehnice si algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza carora se stabileste eligibilitatea beneficiarilor ajutorului pentru energie |
Diverse subiecte | Otilia Alupei |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi