Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
registrul de evidenta fiscala - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


- - - - -

registrul de evidenta fiscala


90 replies to this topic

#81 Brigante

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 270 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 January 2011 - 06:15 PM

Cumulat pe 3 luni, trimestrul IV e exercitiu fiscal separat.



#82 hmonika

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female

Postat 24 October 2013 - 02:29 PM

Imi permiteti va rog si mie o intrebare legata de completarea Registrului de Evidenta Fiscala ca urmare a ultimelor modificari introduse prin OG8/2013 in Codul Fiscal, prin care se specifica faptul ca in registrul de evidenta fiscala se inscriu veniturile din orice sursa si cheltuielile aferente, evidentierea lor efectuandu-se pe natura economica.
Intrebarea mea ar fi: pe concret cum inscriem in registrul de evidenta fiscala veniturile si cheltuielile? Insiram toate conturile de venituri si cheltuieli si apoi facem subtotaluri pe tip de venit/cheltuiala (din activitatea de exploatare, financiara, extraordinara) ? Voi cum faceti?
Multumesc anticipat.




#83 hmonika

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female

Postat 20 February 2014 - 12:16 PM

Chiar nimeni ?



#84 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14162 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2014 - 03:47 PM

cel mai bine e sa folosesti structura D101 sau a formularului 020 din bilant.
multi dintre noi mergem pe var. cu D101, fie in excel, fie iti poti descarca prg. de pe ANAF si lucra cu el fiindca este un formular inteligent (are formulele gata facute).

cred ca si pe forum exista un excel postat, insa e mai vechi, asa ca (in locul tau) as folosi tot formularul actualizat de la ANAF - e cel mai sigur asa.

:smile:



#85 hmonika

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female

Postat 26 February 2014 - 03:40 PM

Deci mergeti ca si pana acum cu modul de completare al registrului de evidenta fiscala, ca si pt declaratia 101, fara sa incepeti sa insirati toate conturile de venit si cheltuiala :).

Cum se facea pana anul trecut stiu, doar ordonanta asta mi-a dat batai de cap. Mi se parea oricum absurd sa ne apucam sa copiem conturile din balanta, dar nu prea intelegeam exact care este sensul formularii din ordonanta: "se inscriu veniturile din orice sursa si cheltuielile aferente".

Multumesc mult Otilia pt raspuns ! :smile:



#86 SERBAN MARIANA

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 789 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 26 February 2014 - 04:33 PM

eu completez registrul ca si decl 101 iar cheltuielile nedeductibile de genul , combustibili, tva , reparatii auto, asigurari auto le scriu folosind conturile in care au fost inregistrate , la un control peste ani stiu din ce este formata suma
RIANA784


Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres



#87 hmonika

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:
  • Gender:Female

Postat 27 February 2014 - 10:41 AM

Si eu fac exact la fel :smile:



#88 gyongyiv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 07 July 2015 - 08:53 AM

Buna ziua


nu stiu daca s a mai discutat si imi cer scuze de la inceput daca repet subiectul... ma intereseaza daca in cazul in care vreau sa tin registrul de evidenta fiscala pe calculator, mai am nevoie de registrul efectiv vizat de finante sau este nevoie de un acord de la cei de la finante? si eventual daca aveti sa ma ajutati si cu un model in excel .

multumesc



#89 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14162 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2015 - 12:56 PM

informatiile din acest registru trebuie sa corespunda cu operatiunile fiscale si cu datele privind impozitul pe profit din D100 si D101 (impoz. anual, regularizat).

baza legala : cf. HG 84/2013 :

"Pentru determinarea profitului impozabil contribuabilii sunt obligati sa intocmeasca un registru de evidenta fiscala, tinut in forma scrisa sau electronica, cu respectarea dispozitiilor Legii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la utilizarea sistemelor informatice de prelucrare automata a datelor. In registrul de evidenta fiscala trebuie inscrise veniturile impozabile realizate de contribuabil, din orice sursa intr-un an fiscal, potrivit art. 19 alin. (1) din Codul fiscal, cheltuielile efectuate in scopul realizarii acestora, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare, potrivit art. 21 din Codul fiscal, precum si orice informatie cuprinsa in declaratia fiscala, obtinuta in urma unor prelucrari ale datelor furnizate de inregistrarile contabile. Evidentierea veniturilor impozabile si a cheltuielilor aferente se efectueaza pe natura economica, prin totalizarea acestora pe trimestru si/sau an fiscal.”

Vezi postareaOtilia Alupei, la 20 February 2014 - 03:47 PM, a spus:

cel mai bine e sa folosesti structura D101 sau a formularului 020 din bilant.
multi dintre noi mergem pe var. cu D101, fie in excel, fie iti poti descarca prg. de pe ANAF si lucra cu el fiindca este un formular inteligent (are formulele gata facute).

cred ca si pe forum exista un excel postat, insa e mai vechi, asa ca (in locul tau) as folosi tot formularul actualizat de la ANAF - e cel mai sigur asa.

:smile:
vezi ultimele postari din acest topic : http://www.conta.ro/...la/page__st__80
.........................................

in alta ordine de idei, te rog sa citesti regulamentul, sa folosesti fct. de cautare si sa postezi la locurile potrivite, fara a mai deschide topice noi daca exista deja unele active pe aceeasi tema (ai mai deschis unul si la casa de marcat desi exista un topic "imi trebuie casa de marcat ?" - le-am unit).
scuzele sunt apreciate, dar nu inlocuiesc obligativitatea respectarii regulamentului.

topic marcat pt unire cu cel existent la capitolul de registre.



#90 gyongyiv

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 07 July 2015 - 02:35 PM

imi cer scuze inca o data, am sa fiu mai atenta pe viitor, oricum va multumesc mult pentru ajutorul dvs.



#91 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14162 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2015 - 03:26 PM

cu drag ! :smile:

topic mutat si unit.






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL