as vrea sa inchiriez de la o pers fizica pe firma un apartament ca locuinta de serviciu pe o anumita suma.
1) ce acte sunt necesare la administratia financiara ( si in special e nevoie de semnaturi de la vecini administrator etc??..sper ca nu :( )
2) cine duce contractele la adm. finaciara..noi firma sau persoana fizica?
3) toate facturile care vor veni de pe aceasta locuinta vor fi ba cu tva ba scutite...TVA de la cele cu tva se deduce de catre firma?
4) banuiesc ca suma cu care se inchiriaza va intra la cheltuieli si in felul acesta scade baza de impozitare la impozitul pe profit...urmand ca pers. fizica sa isi plateasca acel 16 % impozit pe chirie...asa este?
5) pot plati direct din cont electronic in contul la furnizori pentru aceasta locuinta desi contractele vor fi pe acea persoana fizica?
6) in cazul in care vreau sa fac o renovare...cam ce cheltuieli pot deduce din ele pe firma si daca si TVA se deduce de la acestea?
Va multumesc
...cam multe intrebari dar astea is toate nelamuririle mele