Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Primele declaratii... - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 5

Salt la continut


Primele declaratii...


96 replies to this topic

#81 danbonta

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 202 Postari:

Postat 23 March 2010 - 09:31 PM

Vezi postareaCosma Violeta, la Mar 22 2010, 05:38 PM, a spus:

declaratie fd risc si accidente( in 15 zile de la prima angajare), declaratie punct lucru (altul decat sediul social) declarare cont bancar

M-am mai documentat un pic, conform OAP 450/2006, cu toate modificarile, declaratia pe proprie raspundere se depune in termen de 30 zile de la data inregistrarii primului contract de munca

" (3) Angajatorii care dobandesc personalitate juridica vor depune declaratia pe propria raspundere in termen de 30 de zile de la data inregistrarii primului contract de munca."

Doar pentru modificari fata de prima declaratie trebuie respectat termenul de 15 zile

" Art. 5. - (1) Angajatorii au obligatia de a anunta asiguratorul despre modificarile datelor de identificare sau ale activitatii principale stabilite in functie de numarul cel mai mare de salariati.

(2) Angajatorul are obligatia de a depune o noua declaratie pe propria raspundere, in termen de cel mult 15 zile de cand au survenit modificarile mentionate la alin. (1)."

Multumesc mult de lamuriri.
Timpul este cel mai bun profesor, din pacate el isi omoara toti elevii.



#82 Andreea Costan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2010 - 10:09 PM

Buna seara.Pe 13 iulie 2010 am luat certificatul de inregistrare si nu stiu cum sa procedez.Referitor la declaratia privind vectorul fiscal am bifat urmatoarele:
-perioada fiscala-trimestriala
-impozit pe profit-trimestriala
-contributii legate de salarii-lunara
Va rog sa ma lamuriti ce declaratii am de depus si cand.Mentionez ca nu am nici un angajat inca.
Si inca ceva:daca vreau sa deschid un punct de lucru in Bucuresti, am nevoie de ceva avize?Daca da...care sunt ele




#83 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 05 August 2010 - 10:31 PM

1. Pana in 25.10.2010 se depune Decontul de TVA trimestrial (iulie-sept.2010) daca esti platitoare de TVA-la Adm. Fin.
2. Idem pentru impozitul pe profit-Decl.100-la Adm.Fin. Trebuie sa ai Reg. de evidenta fiscala pentru calculul impozitului+celelalte registre obligatorii.
Daca nu sunt salariati de ce ai bifat vectorul fiscal sau nu am inteles eu bine ? De la data angajarii primului salariat se modifica vectorul fiscal si se depun lunar pana in data de 25 a lunii urmatoare pentru care se lucreaza, urmatoarele : decl. 100 (imp.salar) si 102 (contrib. BASS) la Adm. Fin., Declaratia la Casa de Pensii, la Somaj, la Casa de sanatate, ITM. Atentie la REVISAL, se depune (trimite on-line) cel putin cu o zi lucratoare anterioara datei angajarii.
Semestrial se depune D. 394 daca esti pl. de TVA- pt.tine asta inseamna ca termen 25.01.2011+ inca 1001 de declaratii...mai vezi pe parcurs si mai citesti pe aici... in functie si de specificul activitatii.

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 05 August 2010 - 10:33 PM

Dana




#84 Andreea Costan

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 06 August 2010 - 02:53 AM

Vezi postareaDana42, la Aug 5 2010, 11:31 PM, a spus:

1. Pana in 25.10.2010 se depune Decontul de TVA trimestrial (iulie-sept.2010) daca esti platitoare de TVA-la Adm. Fin.
2. Idem pentru impozitul pe profit-Decl.100-la Adm.Fin. Trebuie sa ai Reg. de evidenta fiscala pentru calculul impozitului+celelalte registre obligatorii.
Daca nu sunt salariati de ce ai bifat vectorul fiscal sau nu am inteles eu bine ? De la data angajarii primului salariat se modifica vectorul fiscal si se depun lunar pana in data de 25 a lunii urmatoare pentru care se lucreaza, urmatoarele : decl. 100 (imp.salar) si 102 (contrib. BASS) la Adm. Fin., Declaratia la Casa de Pensii, la Somaj, la Casa de sanatate, ITM. Atentie la REVISAL, se depune (trimite on-line) cel putin cu o zi lucratoare anterioara datei angajarii.
Semestrial se depune D. 394 daca esti pl. de TVA- pt.tine asta inseamna ca termen 25.01.2011+ inca 1001 de declaratii...mai vezi pe parcurs si mai citesti pe aici... in functie si de specificul activitatii.

Multumesc mult pt informatii.Am bifat vectorul fiscal pt ca urma sa ma mut in Bucuresti si sa nu mai merg acasa sa mai depun alte modificari.O sa depun pana in 25 august declaratiile cu 0 si gata.La ITM sa inteleg ca nu am nimic de depus pana nu fac angajari.O sa ma descurc eu....sper :)



#85 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2010 - 12:12 PM

nu poti depune decl. cu zero fiindca nu ai nici un fel de obligatii fiscale priv. salariati !!!!
ai gresit decl. 010 (vector fiscal) si nu asta e solutia - depunerea pe zero, ci modificarea decl. gresite. Dana ti-a spus f bine cum trebuia (trebuie) procedat.
du-te la adm. fin de care apartii cu firma, pana pe data de 11 aug. (30 zile de la infiintare fiindca banuiesc ca aceea e ziua din care ai declarat ca intra in evidenta) si depune inca o decl. 010, de data asta va fi decl. de MENTIUNI (e acelasi formular, dar vei bifa casuta de mentiuni), in care scoti vectorul de salarii cu totul si lasi restul asa cum e acum.
vei scoate vectorul de salarii exact din ziua in care l-ai declarat initial, acea zi o gasesti in decl. actuala la "luat in evidenta incepand cu data de ", deci treci exact aceeasi data la "scos din evidenta.. ", asa cum ti-am zis mai sus - banuiesc ca e data de 13.07.2010.

crezi ca te descurci singura (fara contabil), insa iata ca nu e chiar asa si deja ai facut o greseala, din fericire corectabila de data asta ... data viitoare nu se stie daca vei mai fi la fel de norocoasa ... :lnr (1):

asta fiind primul aspect al mesajului tau ...
...................................................................

al 2-lea aspect, cel cu avizele, gasesti rasp. la "societati comerciale" unde ai postat initial, sunt 2 topice priv. probleme de avize si punct de lucru.
.......................................................

si ultimul aspect : ai obligatia sa fol. functia de cautare cf. regulament si sa nu deschizi topice noi pe teme discutate deja, asa cum ai facut cu primul tau post. despre primele declaratii exista topic, de asemenea :laugh: si asta unde ??? pai tocmai la capitolul de declaratii, normal... nu-i asa ??

pt. incalcarea regulamentului privind postarea ai AVERTISMENT PUBLIC !! la urmatoarea abatere iti vei pierdere dreptul de a posta.
te rog sa citesti regulamentul si sa-l respecti, in caz contrar nu vei mai putea activa pe acest forum.

numai bine.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 08 August 2010 - 12:20 PM




#86 radujit

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 16 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2010 - 12:18 PM

Buna ziua,
Din experienta mea practica, dupa infiintarea unei societati comerciale neplatitoare de TVA in timpul anului, urmatorii pasi trebuie urmati in prima luna:
- depunere 010 la finante daca societatea nu are salariati;
- depunere 100 pana in data de 25 a lunii ulterioare infiintarii;
- achizitionare registru de evidenta fiscala si de control.
Imi scapa ceva?
Va multumesc frumos.



#87 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 21 October 2010 - 03:06 PM

La Finante nu se mai depune 010, se transmit datele direct de la ONRC. Doar cand se vor angaja salariati se depune decl. de mentiuni si bifezi obligatiile de plata incepand cu data angajarii.
Decl. 100 doar cu imp. pe profit (in cazul in care nu ai salariati ) se depune trimestrial, de ex. daca certif. de inreg. al societatii este emis in lunile iulie, augut sau septembrie, D. 100 se depune pana in 25.10.2010.
Ar mai fi de achizitionat Reg. inventar, care se completeaza in urma inventarierii anuale, dar acesta nu are termenul de 30 de zile prevazut la celelalte Registre scrise de tine.
Cred ca, cam atat ar fi deocamdata .
In afara intrebarii : sa nu uiti de intocmirea Deciziei de numire a persoanei responsabile cu gestionarea doc.
financiar-contabile si de alocare a numerelor/seriilor pt. 2010 pt. facturi, chitante etc. cnf. Ordinului 3512/2009.

Aceasta postare a fost editata de Dana42: 21 October 2010 - 03:07 PM

Dana




#88 lazar ana maria

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 11 November 2010 - 10:51 AM

Am infiintat firma SRL in 27.10.2010, Este o firma cod caen 4531 (comert cu ridicata de piese si accesorii autovehicole) platitoare de tva (semestrial) lucrez ca si en-gro cantitativ -valoric
Inca nu am depus nici o declaratie, Pe situl MFP sunt multe declaratii le-am citit pe toate, dar......
VREAU SA STIU CU EXACTITATE CE DECLARATII TREBUIE SA DEPUN IN DECURSUL UNUI AN CALENDARISTIC SI CAND, SI CEL MAI IMPORTANT VREAU SA STIU CE DECLARATII CORESPUND FIRMEI MELE CONFORM CAEN 4531 (inca nu mi-am deschis magazin dar la anu intentionez sa o fac)
MENTONEZ CA PANA LA ORA ACTUALA NU AM DEPUS NICI O DECLARATIE,
va multumesc cu respect pentru ajutor,

Aceasta postare a fost editata de lazar ana maria: 11 November 2010 - 10:56 AM




#89 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 12 November 2010 - 12:36 AM

daca nu ai declarat salariati si nu ai inceput activ, nu depui nimic decocamdata
atentie la tva, verifica vectorul fiscal, daca tva e lunar depui 300 lunar.

sfat prietenesc, luati un contabil! nu faceti fata fara



#90 doiny

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 631 Postari:

Postat 12 November 2010 - 11:08 AM

Mai mult decat atat , nu vad cum Tva-ul sa fie declarat semestrial la infiintare??

Atentie , sa nu confundati cu vre-o alta notiune.....



#91 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 28 January 2011 - 12:47 AM

Fisier atasat  declaratii_2011.pdf   312.5K   251 downloads
interesant de citit si bine structurat

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 28 January 2011 - 12:48 AM




#92 willa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 103 Postari:
  • Gender:Female

Postat 15 March 2011 - 08:04 PM

daca o firma s-a infiintat in februarie 2011, depun D112 la finante si atat?
stiu ca la primele declaratii la somaj, sanatate, pensii, etc, o data cu prima declaratie trebuia dus si un certificat de inregistrare.
Declaratia pentru stabilirea tarifului de risc la pensii, am depus-o.



#93 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 16 March 2011 - 03:46 PM

Pt. Willa : Eu am fost astazi la Pensii, Somaj si Casa de san., mi s-a spus ca nu au nevoie de nimic, nici macar de certificatul de inregistrare, isi iau datele de la D.112, verifica pe mfinante.ro si daca ceva nu este in regula, contacteaza firma.
Ai grija ca vectorul fiscal de la Finante sa fie cu obligatiile salariale bifate, de la data angajarii.

Dana




#94 willa

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 103 Postari:
  • Gender:Female

Postat 16 March 2011 - 04:31 PM

in regula! maine ma voi duce cu D112 la ghiseu. Vectorul fiscal e in regula.
Multumesc dana! :thumbup:



#95 magdabarbu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2011 - 12:42 PM

Buna ziua,
am inceput sa tin contabilitatea firmei,la rugamintea unei rude,eu fiind de profesie contabil si ca ocupatie casnica,cu o lunga pauza de 5 ani.e vina mea ca nu am mai citit nici legislatie ,nimic,dar tb sa o iau de la capat.ca sa nu va o obosesc cu atatea explicatii si
ca sa va dau mai multe detalii:
firma e noua, s-a deschis in iunie 2011,inca nu am primit vectorul fiscal de la ANAF sector 3,mi-au zis sa nu existe activitate pe firma pana la iesirea lui.problema era daca depun vreo declaratie acum in luna iulie 2011,decont de TVA,declaratia privind impozitul pe profit(neavand activitate,de unde sa fac profit?)
Depun ceva pe 0?
Ma gandesc la ch de constituire, ca sunt unele facturi cu TVA.

va multumesc anticipat pentru ajutor



#96 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2011 - 02:06 PM

caldura mare, mon cher ... :sad:

Magda, bine ai revenit "la dragostea d-intai" :smile:
1. decl. se depun in fct de vectorul fiscal existent la momentul respectiv, deci daca n-ai vector fiscal ... ce sa depui ?
2. cu toate astea, daca stii ca vei fi platitoare de impozit pe profit si tva, atunci ar trebui sa depui pe zero decl. aferente - cel putin eu asa as face, din prudenta.



#97 magdabarbu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2011 - 03:54 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 09 July 2011 - 02:06 PM, a spus:

caldura mare, mon cher ... :sad:

Magda, bine ai revenit "la dragostea d-intai" :smile:
1. decl. se depun in fct de vectorul fiscal existent la momentul respectiv, deci daca n-ai vector fiscal ... ce sa depui ?
2. cu toate astea, daca stii ca vei fi platitoare de impozit pe profit si tva, atunci ar trebui sa depui pe zero decl. aferente - cel putin eu asa as face, din prudenta.
multumesc pentru raspuns,m-am gandit eu ca asa tb sa fac
chiar asa,caldura mare






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL