#41
Postat 24 February 2009 - 11:08 PM
#42
Postat 30 March 2009 - 04:39 PM
sunt la inceput si am nevoie de ajutorul vostru.
sa va explic : am luat o firma infiintata in ianuarie 2009,platitoare de TVA ,fara angajati si fara activitate pana acum( nu are decat chelt de constituire si o factura de la AF pentru registre. declaratiile se depun la trimestru. intrebarea mea este: depun numai 100,102 si 300 pe 0 ?
este prima mea firma si imi este cam teama sa nu fac vreo prostie. stiti cum se spune: in practica nu este ca la teorie
#43
Postat 31 March 2009 - 12:11 PM
Declaratiile 100, 102 si 300 pe zero.
Succes!
#44
Postat 31 March 2009 - 12:40 PM
si acesti salariati nu ar fi realizat nici un venit (conc.fara salar, de ex.) , atunci depuneai cu zero D.102.
Pana in 25.04.2009 se depune D.100 cu zero la imp.pe profit, ma gandesc ca esti platitoare de imp.pe profit din moment ce nu ai angajati si decontul de TVA trimestrial. In Jurnalul de cumparari ar trebui sa ai facturi cu TVA pt. achizitionarea de imprimate, copii xerox, Reg.de evidenta fiscala, Reg.unic de control, Reg.inventar etc., deci vei avea un mic TVA de rambursat pt.trim.I 2009; sumele care nu sunt cuprinse in baza de impozitare nu sunt obligatoriu de trecut in Decont.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 31 March 2009 - 12:41 PM
Dana
#45
Postat 31 March 2009 - 04:35 PM
plateste tva-ul trimestrial
si restul lunar
inca nu am angajat pe nimeni,vom angaja cu 1 apr
sa inteleg ca nu trebuie sa mai depun 102 daca nu a avut angajati,in D 010 este specificat la perioada: lunar
si restul sa le depun cu 0?
si mai am o nelamurire,daca 102 nu-l depun cass-ul,cas,somajul,impozitul le mai depun?
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 May 2009 - 11:40 AM
#46
Postat 31 March 2009 - 10:53 PM
Citeaza
inca nu am angajat pe nimeni,vom angaja cu 1 apr
Ce platesti lunar ? Daca nu ai angajati care este baza de calcul pt.contributii ?
Citeaza
si restul sa le depun cu 0?
si mai am o nelamurire,daca 102 nu-l depun cass-ul,cas,somajul,impozitul le mai depun?
D.010 initiala se completeaza de catre pers.juridica la infiintare si se bifeaza contributiile de plata la care este obligata si termenele de plata cnf.legii, fii mai explicita...nu inteleg nimic din ce ai scris mai sus. Pana acum ai depus D.102 fara sa ai salariati ? Aceeasi intrebare pt.declaratiile la pensii, sanatate si somaj...???????????
Incepand cu 01.04.09, daca vei avea angajati, depui o Decl.de mentiuni la reprez.fiscal, cnf.Codului de procedura fiscala: "ART. 77
Modificări ulterioare înregistrării fiscale
(1) Modificările ulterioare ale datelor din declaraţia de înregistrare fiscală trebuie aduse la cunoştinţă organului fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în termen de 30 de zile de la data producerii acestora, prin completarea şi depunerea declaraţiei de menţiuni."
Pt. o societate cu angajati se depun D.100 si D.102, la Adm.Fin., lunar, daca nu esti microintreprindere, pana in 25 a lunii urmatoare, contributiile se platesc tot lunar pana in 25 a lunii urmatoare si normal ca se depun toate decl.obligatorii cnf.legilor specifice : la CAS, CASS, somaj, ITM... .
In situatia in care nu aveti angajati, ce obligatii vreti sa declaratii ? Nu exista asa ceva... Postez cateva art.din Codul de procedura fiscala :
"ART. 22
Obligaţiile fiscale
Prin obligaţii fiscale, în sensul prezentului cod, se înţelege:
a) obligaţia de a declara bunurile şi veniturile impozabile sau, după caz, impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului general consolidat;
b) obligaţia de a calcula şi de a înregistra în evidenţele contabile şi fiscale impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului general consolidat;
c) obligaţia de a plăti la termenele legale impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului general consolidat;
d) obligaţia de a plăti majorări de întârziere, aferente impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi altor sume datorate bugetului general consolidat, denumite obligaţii de plată accesorii;
e) obligaţia de a calcula, de a reţine şi de a înregistra în evidenţele contabile şi de plată, la termenele legale, impozitele şi contribuţiile care se realizează prin stopaj la sursă;
f) orice alte obligaţii care revin contribuabililor, persoane fizice sau juridice, în aplicarea legilor fiscale.
ART. 23
Naşterea creanţelor şi obligaţiilor fiscale
(1) Dacă legea nu prevede altfel, dreptul de creanţă fiscală şi obligaţia fiscală corelativă se nasc în momentul în care, potrivit legii, se constituie baza de impunere care le generează.
(2) Potrivit alin. (1) se naşte dreptul organului fiscal de a stabili şi a determina obligaţia fiscală datorată
....................
ART. 85
Stabilirea impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului general consolidat
(1) Impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului general consolidat se stabilesc astfel:
a) prin declaraţie fiscală, în condiţiile art. 82 alin. (2) şi art. 86 alin. (4);
b) prin decizie emisă de organul fiscal, în celelalte cazuri."
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 31 March 2009 - 10:56 PM
Dana
#47
Postat 01 April 2009 - 04:04 PM
in declaratia 102 la modul de completare:Sectiunea B-zice asa În situaţia în care în perioada de raportare nu au rezultat sume datorate/de plată pentru contribuţiile cuprinse în vectorul fiscal, la rubrica "Suma datorată/de
plată" se înscrie cifra 0 (zero).
Necompletarea tabelului din secţiunea B, pentru contribuţia pentru care există
obligaţie declarativă potrivit legii, echivalează cu nedeclararea obligaţiei
respective."
Trebuie depusa pe 0,o colega mi-a explicat ca cass,somaj si restul nu se depun dc sunt pe 0.
#48
Postat 01 April 2009 - 04:48 PM
Citeaza
Daca ai salariati exista obligatia declarativa si daca exista obligatia declarativa, dar nu exista obligatia de plata a contributiilor (ex.concediul fara salar) adica acestea sunt zero, se declara zero.
Zau asa, este deja de neconceput sa nu se cunoasca si inteleaga acest subiect , ori poate vorbim despre lucruri diferite ...atunci ar exista o explicatie logica.
Dana
#49
Postat 02 April 2009 - 09:01 AM
#50
Postat 02 April 2009 - 12:34 PM
1. Poti sa te uiti in D.010 initiala si sa imi spui ce este bifat si incepand cu ce data ?
2. Aveti angajati cu contract de munca incepand cu 01.04.2009 ?
Dana
#51
Postat 02 April 2009 - 12:38 PM
Urmeaza sa angajez cu ctr de munca incepand cu 01.04.2009.
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 02 April 2009 - 09:27 PM
#52
Postat 09 April 2009 - 10:00 AM
#53
Postat 09 April 2009 - 12:34 PM
Apropo,am depus 102 pe zero si nu a zis nimeni nimic.
#54
Postat 09 April 2009 - 02:21 PM
Retin ca te-am rugat sa te uiti la obligatiile din vectorul fiscal, pe feluri de obligatii si data de la care
au fost bifate, adica incepand cu 01. x luna si sa le postezi si mai retin ca ai specificat ceva de genul... restul lunar, dar nu ai spus care sunt acelea : restul, (le-am dedus acum si tot nu inteleg de ce au fost trecute la infiintare daca angajatii sunt cu 01.04.2009) si tot nu ai specificat data trecuta in D.010, lunar pot fi cu 01.01.09, 01.02.09 etc, asa ca nu pot sa-ti raspund din moment ce nu m-ai ajutat cu informatii clare si la obiect.
Pt. Ana Maria :
Citeaza
1. De ce se platesc sem. ? Eu chiar nu stiu... s-a schimbat legea ?
2. Declaratiile se fac conform statului de plata, se declara obligatia de plata, nu plata.
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 09 April 2009 - 02:28 PM
Dana
#55
Postat 09 April 2009 - 02:36 PM
Dana42, la Apr 9 2009, 03:21 PM, a spus:
Citeaza
1. De ce se platesc sem. ? Eu chiar nu stiu... s-a schimbat legea
Este vorba de o federatie sindicala, si de aceea nici eu nu am completat modul de plata al contributiilor pana nu am mers la Administratia Financiara, si chiar tipa de acolo mi-a bifat semestrial.Mai mult de atat nu stiu dar din cate imi spusese contabila cu care eu ma mai sfatuiesc la ong-uri scrie in codul civil ca se platesc semestrial darile catre stat.
#56
Postat 09 April 2009 - 11:14 PM
Dana
#57
Postat 13 April 2009 - 08:38 AM
#58
Postat 03 May 2009 - 10:31 PM
#59
Postat 03 May 2009 - 11:53 PM
#60
Postat 04 May 2009 - 07:00 AM
alsuciu, la May 3 2009, 11:31 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de madalinab: 04 May 2009 - 11:42 AM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Termenul de depunere a declaratiilor D 100 pentru trimestrul IV 2022 și D 101 pentru anul 2022 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Declaratiile fiscale care se transmit obligatoriu prin mijloace electronice de transmitere la distanta |
Alte declaratii si raportari | Otilia Alupei |
|
||
27 iunie – termenul de depunere a declaratiilor D 100 si D 101 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Vineri 20 mai 2022 - termenul de depunere a declaratiilor fiscale pentru aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
26 aprilie - termenul de depunere a 8 declaratii fiscale |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi