Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
colaborare Metro - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


colaborare Metro


1 reply to this topic

#1 akivasha

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BUCURESTI

Postat 21 October 2008 - 07:46 PM

buna,

sunt convinsa ca in mod sigur unii dintre voi lucreaza cu acest monstru numit Metro.

Am si eu o problema si am nevoie sa ma ajutati,
Am preluat o evidenta contabila care e un pic cam varza. In evidenta contabila cu Metro care imi este client am doua coduri de furnizor de la el.

1. El emite facturi de retur, care la mine nu s-au inregistrat in nici un fel. Acum le verific pentru ca imi datoreaza banii. Ce ar trebui s afac pentru ca eu nu am primit marfa din retur fizic dar Metro si-a scazut-o din evidenta
2. Nr de NIR l-au alocat gresit altor facturi decat celor aferente si acum trebuie sa caut in disperare facturi si avize cu nr. lor de nir

PLS help me cum il reglez???



#2 Lucky_lady

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 12 November 2008 - 10:53 AM

Mda... cunosc foarte bine problema: Metro!
Totusi nu inteleg multe din mesajul tau:
- de ce ai 2 coduri de furnizor??? La ei fiecare furnizor are un singur cod! Verifica sa nu fie vreo greseala in sistemul lor si sa nu cumva sa emita facturi pentru un alt furnizor.
- cum au emis facturile de retur daca societatea ta nu a ridicat marfa? facturile lor de retur se emit dupa nir-ul semnat de delegatul societatii respective.
Cred ca solutia ideala ar fi sa vorbesti cu buyer-ul care se ocupa de societatea voastra sa vezi mai intai ce e cu cele 2 coduri si apoi sa-ti dea o persoana de contact de la contabilitate - facturi retur. Faci o adresa frumos o trimiti pe mail (cel mai sigur) si apoi suni daca nu ai primit raspuns in cel mult o zi.

Mult succes!

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 12 November 2008 - 12:02 PM
citare mesaj anterior







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL