Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
TVA servicii Ungaria - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


TVA servicii Ungaria


25 replies to this topic

#1 cattagrig

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 03 December 2008 - 12:56 PM

Lucrez la o firma care face consultanta in inginerie. Pentru unul din clienti (aflati in Romania, la Cluj) am angajat subcontractor din Ungaria (firma). Am primit factura de la subcontractor, fata TVA. Aceasta factura o refacturez impreuna cu serviciile mele catre clientul roman. Mai este nevoie sa mai platesc TVA la importul de servicii, la factura din Ungaria? Mie mi se pare ca nu, pentru ca eu refacturez aceste servicii, deci colectez TVA pentru ele. Cum este corect? Va rog sa ma ajutati.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 16 December 2009 - 12:19 PM




#2 Alina_C

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 152 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 03 December 2008 - 09:59 PM

nu datorezi tva pt factura aia, trebuie doar sa facturezi tu cu tva catre firma din romania.
in schimb vezi ce faci cu impozitul pe venit nerezidenti.

Cu respect,
Alinutza



#3 vioricapop

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 58 Postari:
  • Location:Cluj

Postat 01 April 2009 - 10:52 AM

Stie cineva daca pentru importul de sevicii din afara Uniunii Europene trebuie platita TVA? Multumesc.



#4 alis240

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 29 May 2009 - 04:09 PM

Buna ziua,

Santem o firma care presteaza servicii intr-o tara UE. In perioada in care suntem acolo facem diverse achizitii de genul: benzina, consumabile, unele materiale, obiecte de inventar, cartele telefonice, chiria, servirea mesei, etc. Peste tot ni se factureaza si platim inclusiv TVA-ul. Auzisem pe cineva spunand ca ar trebui sa cerem sa ni se factureze si sa platim fara TVA.
Este adevarat? Se poate acest lucru? Daca se poate care ar fi procedura? Ar fi suficient sa comunicam doar codul de TVA? Si pentru care achizitii s-ar putea face acest lucru? Inclusiv benzina, chirii sau doar marfurile, materialele sau obiectele de inventar care se aduc in RO?
Si in cazul in care se poate care este situatia ulterior? Trebuie platit aici in RO TVA-ul aferent achizitiilor respective?

Multumesc



#5 ETIC

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 169 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 01 June 2009 - 09:59 PM

Conform cu ce zice codul nostru fiscal daca le comunicati codul de TVA ar trebui sa va factureze fara TVA. Nu stiu insa daca acepta asa ceva atunci cand cumparati de la magazine. Sigur insa in Romania trebuie sa faceti taxare inversa si sa declarati ce ati cumparat din UE cu facturi pe firma ca achizitii intracomunitare in D300 si D390. Baza la care se calculeaza TVA 19% este baza de pe facturi + TVA aferent platit.



#6 alis240

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 02 June 2009 - 08:49 AM

Da si eu cred ca ar trebui sa factureze fara TVA cel putin unele consumabile si materiale fiindca atunci cand le cumpar firmele de acolo nu au de unde sa stie daca eu o sa le consum acolo sau le aduc in RO.Mentionez ca sunt cantitati mici de materiale si/sau consumabile.Desigur ca daca nu voi face dovada ca le-am transportat in RO atunci nu va fi achizitie intracomunitara si probabil va trebui sa platesc TVA aici?

Si in D390 declaram numai in cazul in care facem achizitii fara TVA? Sau nu?

Mentionez ca eu nu sunt contabilul sunt doar intreprinzatorul, deci nu dati cu pietre pentru greseli de exprimare ale termenilor contabili. Desigur am si contabil dar de multe ori este prea ocupat sa imi explice, de fapt am contract cu o firma de contabilitate.
Si intotdeauna mai multe opinii sunt binevenite.

Va multumesc

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 03 June 2009 - 09:41 AM




#7 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 02 June 2009 - 03:31 PM

Vezi postareaETIC, la Jun 1 2009, 10:59 PM, a spus:

Conform cu ce zice codul nostru fiscal daca le comunicati codul de TVA ar trebui sa va factureze fara TVA. Nu stiu insa daca acepta asa ceva atunci cand cumparati de la magazine. Sigur insa in Romania trebuie sa faceti taxare inversa si sa declarati ce ati cumparat din UE cu facturi pe firma ca achizitii intracomunitare in D300 si D390. Baza la care se calculeaza TVA 19% este baza de pe facturi + TVA aferent platit.
Definitia achizitiei intracomunitare - Codul fiscal
ART. 130^1
(1) Se considera achizitie intracomunitara de bunuri obtinerea dreptului de a dispune, ca si un proprietar, de bunuri mobile corporale expediate sau transportate la destinatia indicata de cumparator, de catre furnizor, de catre cumparator sau de catre alta persoana, in contul furnizorului sau al cumparatorului, catre un stat membru, altul decat cel de plecare a transportului sau de expediere a bunurilor

fara existenta relatiei de transport prin care sa se faca dovada ca bunul respectiv a afost transportat in Romania, achizitia respectiva nu poate fi considerata „achizitie intracomunitara”, deci ea va fi facturata cu TVA in statul de provenienta si nu va fi considerata livrare intracomunitara de catre furnizor. Nu se declara in Declaratia 390- „Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri". Tot ce este cumparat de la magazin dintr-o tara comunitara va fi facturat cu TVA si nu este considerat achizitie intracomunitara, nu se poate face dovada ca bunul respectiv a fost utilizat in tara respectiva sau in Romania, se inregistreaza in contabilitate cu pretul de aprovizionare care include si TVA-ul, iar in Decontul de TVA se inregistreaza la achizitii scutite, neimpozabile.



#8 alis240

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 02 June 2009 - 07:23 PM

Lexiroxi,
Va multumesc frumos. Am inteles cum este situatia.

As mai avea o intrebare despre care nu m-am lamurit inca si anume tot legat de aceasta situatie sa zicem:
-ca pleaca delegatul firmei in strainatate in data de 25 a lunii,
-in data de 5 a lunii urmatoare face unele cumparaturi de materiale din magazine, deci plateste cu TVA, materiale care le foloseste acolo,
-in data de 28 a lunii se intoarce in tara, depune decontul si aduce si factura pentru materialele respective. La ce data si cu ce curs este corect sa se intocmeasca NIR-urile si bonurile de consum? La data emiterii facturii, data de 5, sau la data depunerii decontului, data de 28. E corect daca delegatul aduce factura cu el cand se intoarce in tara in data de 28, sau ar trebui sa o trimita prin posta mai repede? Sau ar trebui sa intocmeasca NIR si bon de consum direct acolo in strainatate la data facturii? Sau alta varianta?

Va multumesc



#9 EHM

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 13 June 2009 - 03:33 PM

stiu ca s-a tot discutat si rasdiscutat

am citit pe forum cam tot ce s-a scris

problema e ca eu nu sunt contabil/economist si sincer mi se pare foarte greu sa inteleg multe scrise de voi

problema mea e super simpla

sunt IMM platitor TVA cu domeniu de activitate tiparituri

si fac un proiect de cofinatare cu UE (50% UE / 50% firma mea)

problema mea

din informatiile detinute de mine DACA cumpar ceva din UE ... NU platesc TVA

ca ex
acum o saptamana
prin Ebay + PayPal
am achizitionat un copiator SH din Germania
suma totala a fost 840 euro valoare produs FARA TVA + 240 euro transport DHL pana in Bucuresti
deci NU am platit TVA catre neamt

intrebarea este :

1. e corect ce am facut ?
2. trebuie acum dupa ce a ajuns copiatorul la mine in firma sa ma duc sa platesc TVA undeva ?
3. sau pur si simplu factura primita de la neamt o bag in contabilitate si atat ?


legat de Proiectul de Cofinantare cu UE

cei de la institutia de stat unde trebuie sa depun proiectul spre aprobare
mi-au zis sa fac tot posibilul ca pentru achititiile care le fac sa am factura de UE adica dintr-o tara din UE
chiar si daca cumpar ceva de la o firma din Romania sa incerc sa conving firma care vinde in Romania acel produs sa-mi dea factura din UE
adica daca semnez contract de achizitie cu firma din Romania care este Dealer Autorizat factura sa fie de la reprezentanta din Germania sa zicem
deci sa am factura din UE

de ce toata tavertura asta ?

pentru ca prin proiectul de cofinantare UE mi se deconteaza 50% din valoare produs nu si din TVA sau Taxe Vamale (daca e cazul)
deci daca NU am factura dintr-o tara UE trebuie sa suport separat doar eu TVA si Taxe Vamale

asta stiu eu pana acum

dar acum cateva zile am avut o intalnire cu un Dealer Autorizat care vinde niste utilaje
si am abordat acest subiect
i-am zis ca vreau sa cumpar de la el utilajul
dar vreau factura din Franta (unde e depozitul de utilaje pe Europa)

a zis ca nu poate face asa ceva
si a inceput o mica contradictie intre noi
el a zis ca NU mai sunt valabile fazele cu scutirea de plata TVA incepand cu anul 2009 in cazul achizitiilor din UE
adica
eu stiam ca : daca ai Factura din UE nu mai platesti TVA
el zice : nu e adevarat platesti TVA

CINE are dreptate ?

sper sa ma fi facut inteles :)

Aceasta postare a fost editata de EHM: 13 June 2009 - 03:36 PM




#10 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 13 June 2009 - 03:39 PM

pentru achizitii intracomunitare nu platesti TVA, se inregistreaza si se declara.
Trebuie sa indeplinesti conditiile (pe factura primita sa scrie...)



#11 EHM

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 10 Postari:

Postat 14 June 2009 - 09:29 AM

sa scrie ce ?

uite atasez factura

logic am pus in ceata datele firmei mele in rest este totul intact

http://www.lst.lx.ro...10970_17648.jpg

merci de ajutor

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 15 June 2009 - 01:33 PM




#12 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 14 June 2009 - 10:31 AM

Condiții de exercitare a dreptului de deducere
Art. 146. –
e) pentru taxa aferentă unei achiziții intracomunitare de bunuri:
1. să dețină o factură sau documentul prevăzut la art. 1551 alin. (1); și
2. să înregistreze taxa ca taxă colectată în decontul aferent perioadei fiscale în care ia naștere exigibilitatea;

Art. 151. - Persoana care efectuează o achiziție intracomunitară de bunuri care este taxabilă, conform prezentului titlu, este obligată la plata taxeI

72. (1) Factura prevăzută la art. 155 alin. (5) din Codul fiscal va fi întocmită în orice limbă oficială a statelor membre ale Uniunii Europene, dar la solicitarea organelor de control trebuie asigurată traducerea în limba română. Baza de impozitare poate fi înscrisă în valută, dar dacă operațiunea nu este scutită de taxă, suma taxei trebuie înscrisă și în lei. Pentru înregistrarea în jurnalele de vânzări, baza impozabilă va fi convertită în lei utilizând cursul de schimb prevăzut la art. 1391 din Codul fiscal

(5) Factura cuprinde în mod obligatoriu următoarele informații:
a) numărul de ordine, în baza uneia sau mai multor serii, care identifică factura în mod unic;
b) data emiterii facturii;
c) denumirea/numele, adresa și codul de înregistrare prevăzut la art. 153, după caz, ale persoanei impozabile care emite factura;
d) denumirea/numele, adresa și codul de înregistrare prevăzut la art. 153, ale reprezentantului fiscal, în cazul în care furnizorul/prestatorul nu este stabilit în România și și-a desemnat un reprezentant fiscal, dacă acesta din urmă este persoana obligată la plata taxei;
e) denumirea/numele, adresa și codul de înregistrare prevăzut la art. 153, ale cumpărătorului de bunuri sau servicii, după caz;
f) numele și adresa cumpărătorului, precum și codul de înregistrare în scopuri de TVA, în cazul în care cumpărătorul este înregistrat, conform art. 153, precum și adresa exactă a locului în care au fost transferate bunurile, în cazul livrărilor intracomunitare de bunuri prevăzute la art. 143 alin. (2) lit. d);
g) denumirea/numele, adresa și codul de înregistrare prevăzut la art. 153, ale reprezentantului fiscal, în cazul în care cealaltă parte contractantă nu este stabilită în România și și-a desemnat un reprezentant fiscal în România, în cazul în care reprezentantul fiscal este persoană obligată la plata taxei;
h) codul de înregistrare în scopuri de TVA furnizat de client prestatorului, pentru serviciile prevăzute la art. 133 alin. (2) lit. c)-f), lit. h) pct. 2 și lit. i);
i) codul de înregistrare în scopuri de TVA cu care se identifică cumpărătorul în celălalt stat membru, în cazul operațiunii prevăzute la art. 143 alin. (2) lit. a);
j) codul de înregistrare în scopuri de TVA cu care furnizorul s-a identificat în alt stat membru și sub care a efectuat achiziția intracomunitară în România, precum și codul de înregistrare în scopuri de TVA, prevăzut la art. 153 sau 1531, al cumpărătorului, în cazul aplicării art. 126 alin. (4) lit. b);
k) denumirea și cantitatea bunurilor livrate, denumirea serviciilor prestate, precum și particularitățile prevăzute la art. 1251 alin. (3) în definirea bunurilor, în cazul livrării intracomunitare de mijloace de transport noi;
l) data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data încasării unui avans, cu excepția cazului în care factura este emisă înainte de data livrării/prestării sau încasării avansului;
m) baza de impozitare a bunurilor și serviciilor, pentru fiecare cotă, scutire sau operațiune netaxabilă, prețul unitar, exclusiv taxa, precum și rabaturile, remizele, risturnele și alte reduceri de preț;
n) indicarea, în funcție de cotele taxei, a taxei colectate și a sumei totale a taxei colectate, exprimate în lei, sau a următoarelor mențiuni:
1. în cazul în care nu se datorează taxa, o mențiune referitoare la prevederile aplicabile din prezentul titlu sau din Directiva 112 ori mențiunile «scutit cu drept de deducere», «scutit fără drept de deducere», «neimpozabilă în România» sau, după caz, «neinclus în baza de impozitare»;
2. în cazul în care taxa se datorează de beneficiar în condițiile art. 150 alin. (1) lit. b)-d) și g), o mențiune la prevederile prezentului titlu sau ale Directivei 112 ori mențiunea «taxare inversă» pentru operațiunile prevăzute la art. 160;
3. în cazul în care se aplică regimul special pentru agențiile de turism, trimiterea la art. 1521 ori la art. 306 din Directiva 112 sau orice altă trimitere care să indice faptul că a fost aplicat regimul special;
4. dacă se aplică unul dintre regimurile speciale pentru bunuri second-hand, opere de artă, obiecte de colecție și antichități, trimiterea la art. 1522 sau la art. 313, 326 ori 333 din Directiva 112 sau orice altă trimitere care să indice faptul că a fost aplicat unul dintre regimurile respective;
o) o referire la alte facturi sau documente emise anterior, atunci când se emit mai multe facturi sau documente pentru aceeași operațiune;
p) orice altă mențiune cerută de acest titlu.

Poti sa traduci factura? eu nu inteleg mare lucru...nu vad dac furnizorul tau e platitor tva in tara lui si iti trebuie copie cod valid TVA. Nu vad mentiunea referitoare la tva in factura.

altfel, poti sa citesti in cod fiscal sau macar ce ti-am extras eu aici



#13 cheerz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 28 Postari:

Postat 15 June 2009 - 10:01 AM

Este corect sa calculez TVA (taxare inversa) la o factura de consultanta pe care o primesc de la un furnizor din UE? :sad: Fac mentiunea ca firma mea este platitoare de TVA, iar codul de inregistrare in scopuri de tva apare pe factura ca si mentiunea VAT 0%(furnizorul a emis factura fara TVA).



#14 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 15 June 2009 - 10:41 AM

depinde din ce domeniu este consultanta? aveti in vedere locul prestarii serviciului respectiv, si verificati daca nu cumva serviciul respectiv este scutit in tara furnizorului sau nu cumva furnizorul este scutit de aplicare TVA?

Aceasta postare a fost editata de Bea: 15 June 2009 - 10:43 AM

Bea



#15 Bea

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 546 Postari:
  • Location:Timisoara

Postat 16 June 2009 - 03:33 PM

Vezi postareaLexiroxi, la Jun 2 2009, 04:31 PM, a spus:

Vezi postareaETIC, la Jun 1 2009, 10:59 PM, a spus:

Conform cu ce zice codul nostru fiscal daca le comunicati codul de TVA ar trebui sa va factureze fara TVA. Nu stiu insa daca acepta asa ceva atunci cand cumparati de la magazine. Sigur insa in Romania trebuie sa faceti taxare inversa si sa declarati ce ati cumparat din UE cu facturi pe firma ca achizitii intracomunitare in D300 si D390. Baza la care se calculeaza TVA 19% este baza de pe facturi + TVA aferent platit.
Definitia achizitiei intracomunitare - Codul fiscal
ART. 130^1
(1) Se considera achizitie intracomunitara de bunuri obtinerea dreptului de a dispune, ca si un proprietar, de bunuri mobile corporale expediate sau transportate la destinatia indicata de cumparator, de catre furnizor, de catre cumparator sau de catre alta persoana, in contul furnizorului sau al cumparatorului, catre un stat membru, altul decat cel de plecare a transportului sau de expediere a bunurilor

fara existenta relatiei de transport prin care sa se faca dovada ca bunul respectiv a afost transportat in Romania, achizitia respectiva nu poate fi considerata „achizitie intracomunitara”, deci ea va fi facturata cu TVA in statul de provenienta si nu va fi considerata livrare intracomunitara de catre furnizor. Nu se declara in Declaratia 390- „Declaratie recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri". Tot ce este cumparat de la magazin dintr-o tara comunitara va fi facturat cu TVA si nu este considerat achizitie intracomunitara, nu se poate face dovada ca bunul respectiv a fost utilizat in tara respectiva sau in Romania, se inregistreaza in contabilitate cu pretul de aprovizionare care include si TVA-ul, iar in Decontul de TVA se inregistreaza la achizitii scutite, neimpozabile.

referitor la aceasta postare:
in opinia DGFP TM, orice achizitie de bunuri facuta intr-un stat membru, pentru care se face NIR in Romania(deci se receptioneaza in Romania), este achizitie intracomunitara, chiar daca s-a platit TVA strain in statul membru de unde a fost cumparat bunul, se va aplica taxare inversa la totalul facturii, respectiv se va declara ca achizitie intracomunitara!!!

si asta ca urmare a faptului, ca la o administratie financiara am intrebat prin telefon, si mi s-a raspuns ca nu, aceste achizitii nici nu se declara, nici nu se considera achizitii pentru care cumparatorul este obligat la plata TVA(prin taxare inversa) si se includ la neimpozabile in Ro.
pentru ca nu eram convinsa 100%, am trimis intrebarea la finante prin siteul anaf, si uite raspunsul sosit azi.
Bea



#16 catypelihaci

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 17 June 2009 - 07:00 PM

Buna ziua,
Am o firma care a achizitionat din UE un cauciuc in valoare aproximativa de 200 ron. Cand i-am spus patronului ca trebuie facut decont lunar de TVA (conform noilor reglementari legale) si in continuare se va face lunar si se va plati lunar TVA (firma platea inainte TVA trimestrial) mi-a spus ca nu mai vrea sa inregistrez factura, oricum e valoare mica.
Intrebarea mea este urmatoarea: se poate verifica ulterior intrastat sau altfel si sa aiba probleme ca nu a declarat achizitia intracomunitara?
Multumesc pentru raspunsuri,



#17 alis240

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 17 June 2009 - 09:47 PM

Pentru unele materiale achizitionate in strainatate si consumate acolo se mai face NIR in RO sau nu? Sau se face acolo in strainatate? Sau numai bonuri de consum? Fiindca materialele respective nu sunt aduse in RO ci sunt consumate acolo.



#18 ioanmarc

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 24 June 2009 - 03:33 PM

Se datoreaza tva daca beneficiarul este persoana impozabila. Se face taxare inversa daca esti plator de tva sau se plateste, efectiv daca nu esti platitor de tva



#19 gy1980

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 11 Postari:

Postat 03 December 2009 - 11:15 AM

Buna,
firma A cu sediul in Ungaria presteaza (in Ungaria) servicii de cercetare pentru firma B cu sediul in Romania. Firma A emite factura catre firma B cu TVA 0 ( atat firma A cat si firma B sunt inregistrati ca platitori de TVA).

Aplic taxarea inversa? La ce rand in decont 300 trec suma? voi declara si in 390?

Multumesc



#20 florinmladin

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 110 Postari:
  • Gender:Male

Postat 03 December 2009 - 11:23 PM

Vezi postareacattagrig, la Dec 3 2008, 12:56 PM, a spus:

Lucrez la o firma care face consultanta in inginerie. Pentru unul din clienti (aflati in Romania, la Cluj) am angajat subcontractor din Ungaria (firma). Am primit factura de la subcontractor, fata TVA. Aceasta factura o refacturez impreuna cu serviciile mele catre clientul roman. Mai este nevoie sa mai platesc TVA la importul de servicii, la factura din Ungaria? Mie mi se pare ca nu, pentru ca eu refacturez aceste servicii, deci colectez TVA pentru ele. Cum este corect? Va rog sa ma ajutati.

1. Presupun ca nu faceti consultanta pentru un bun imobil- ca atunci lucrurile se complica putin.
2. Prestatorului din Ungaria, i-ati dat codul vostru de TVA, de aceea a facut factura fara TVA. Persoana obligata la plata sunteti voi si plata se face prin taxare inversa, atentie, ca principiu si acum si in viitor, orice operatiune in comunitate, cu exceptille de rigoare si care sunt limitate, este taxabila adica cineva trebuie sa achite TVA-ul, aici se face prin taxare inversa, aplicand cota de 19% la valoare si punand pe 4426 si concomitent pe 4427. Asta este de fapt tot plata cf. conform Cod Fiscal.
3. facturarea in Romania cu TVA.
4. Nu intru mereu pe forum, pentru mai multe lamuriri- mladin.florin@yahoo.com-si in limita timpului va voi raspunde cat de repede pot.
Don't worry! Just panic!






Similar Topics Collapse

4 useri citesc topicul

0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL