Am rugamintea de a ma ajuta cu urmatoarea problema:
- a aparut un ordin al ministrului sanatatii (nu stiu din pacate numarul si data emiterii) care prevede ca salariatii care au cumparat medicamente pentru tratarea diferitelor boli contractate de ei (s-au efectuat diverse analize medicale) au dreptul la decontarea contravalorii acestora de catre spitalul la care sunt angajati. Trebuie sa aduca documente justificative pentru achizitionarea medicamentelor si vor primi bani de la angajator (spital).
Problema mea este urmatoarea:
1. Cum inregistrez in contabilitate constituirea datoriei catre salariati (in baza cererilor acestora si a documentelor justificative anexate)?
2. Cum inregistrez stingerea datoriei?
3. Daca la finele lunii noiembrie am ramas cu obligatii nestinse, in ce cont se evidentiaza acest sold?
4. In anexa privind detalierea cheltuielilor, pe ce articol bugetar se raporteaza platile, respectiv cheltuielile cu restituirea c/v medicamentelor?
Va multumesc anticipat