Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
monografie contabila la o institutie de invatamant preuniversitara - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 2

Salt la continut


- - - - -

monografie contabila la o institutie de invatamant preuniversitara

29 replies to this topic

#21 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 10 October 2011 - 05:46 PM

Cu toate ca nu lucrez intro scoala incerc sa-ti raspund eu la intrebari:
- preluarea patrimoniului se face prin inventarierea generala (conform normelor privind inventarierea )
- contabilul sef nu are voie sa ridice numerar din trezorerie
- nu stiu sa-ti raspund la intrebarea a treia, trebuie sa intrebi la trezorerie



#22 camyrusu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 8 Postari:

Postat 12 October 2011 - 05:52 AM

Problema dificila este cu preluarea de la primarie. E un mare balamuc. Inventariere generala, buget, .... datorii, schimbare de contracte pe noul cod fiscal???, etc.
Nu are nimeni un model de protocol de predare primire?
mai am o problema, o gradinita isi desfasoara activitatea in casa unui satean, acestuia i se plateste chirie pe stat de plata in baza unui contract de inchiriere, este corect???
Nu i se opreste nimic iar proprietarul nu a depus contractul la finante pentru a se inregistra cu venituri din chirii si sa plateasca impozit




#23 trikule

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 150 Postari:
  • Gender:Male

Postat 12 October 2011 - 06:20 PM

Nu se poate inregistra in contabilitate un astfel de contract de inchiriere fara ca acesta sa fie inregistrat la administratia fiscala, din start trebuia pusa aceasta conditie.
Cu restul, imi pare rau dar eu nu te pot ajuta.



#24 Adoniscristi

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 13 October 2011 - 07:49 AM

Vezi postareacamyrusu, la 10 October 2011 - 06:13 AM, a spus:

buna, nimeni nu se confrunta cu astfel de probleme???? :angry:

buna! si eu sunt in aceeasi situatie. tocmai ieri am intrat pe postul asta si nu stiu cum si ce trebuie sa iau de la primarie, ce sa cer contabilului de la primarie? imi poate lasa cineva un ID de mess sa ma ajute? Va rogg mult !!!
Multumesc anticipat!



#25 cristicros

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 62 Postari:

Postat 24 November 2011 - 10:00 PM

Buna ziua
Si eu vreau sa ma angajez cu jumatate de norma la o scoala si am cateva intrebari:
-unde gasesc si eu o monografie pt institutiile de invatamant
-cu ce program informatic lucrati
- unde se poate face o instruire in acest domeniu
-pot sa iau jumatate de norma la scoala si sa-mi pastrez si actualul servici cu norma intreaga?
Multumesc
Daca stie cineva cam cat e salariul la jumatate de norma contabil sef ?



#26 anda cojocaru

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:brasov

Postat 28 November 2011 - 06:46 PM

buna seara
am gasit acest forum si mi se pare foarte interesant si de ajutor.eu sunt studenta la universitatea transilvania brasov,la stiinte economice,profil contabilitate si info de gestiune.avem un proiect de facut la contabilitate publica care consta in prezentarea unei institutii publice,mongrafia contabila a acesteia si balanta de verficare.stie toata lumea ca nici o societate comerciala cu atat mai putin o institutie publica nu iti va da o monografie contabila,o balanta,bilant etc.asa ca singura solutie e sa ma apuc eu singura sa construiesc proiectul cu date si inregistrari fictive.m-am gandit sa aleg o scoala generala din brasov.SI AS DORI SA VA INTREBB CE INREGISTRARI CONTABILE SE FAC LUNAR LA O SCOALA GENERALA?asta este in fond intrebarea mea.am cateva idei,gen achizitie de carti,scaune,banci etc.plata salariilor angajatilor,niste venituri din inchirieri,etc.daca m-ati putea ajuta ar fi extraordinar.
va multumesc anticipat



#27 G David

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:

Postat 29 November 2011 - 12:54 PM

Monografie cu diverse operatiuni la institutiile publice gasiti in anexele la Ordinul MFP nr 1917/2005.



#28 barbone_2006

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 45 Postari:
  • Location:constanta
  • Interests:100% contabilitate

Postat 30 August 2012 - 01:28 PM

buna ziua. m-ar interesa si pe mine acest subiect. s-a eliberat un post de contabil sef la o scoala generala chiar in cartierul in care locuiesc.
cateva intrebari : care ar fi diferentele intre tinerea contabilitatii la un SRL si o institutie de acest gen? aveti vreo monografie ? ce altceva mai presupune acest job? care sunt "drumurile" facute de un astfel de contabil-sef(ma gandesc la Inspectorate si alte institutii asemenea).
stiti cumva care ar fi salariul pt jumate de norma pt acest post de contabil-sef la o scoala generala? caci daca nu se merita dpdv financiar, nu cred ca ma mai agit.
urmeaza sa inscriu copilasul la gradi si ,pt ca va fi la program scurt, postul asta de jumate de norma mi s-ar potrivi manusa, dar am si ceva beneficii financiare.
barbonemadalina.contabilitate



#29 laculalbastru

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 12 January 2013 - 08:29 PM

buna seara,
sunt si eu interesata de aceeasi monografie contabila la nivelul unui liceu. Daca ai primit raspunsuri de real folos te-as ruga sa le imparti cu mine. Imagine postata
Multumesc anticipat!



#30 cinela

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 4 Postari:

Postat 27 January 2013 - 08:02 PM

se calculeaza atunci cand sunt mai mult de 40 de angajati,exista stipulat in lege

Vezi postareaG David, la 29 November 2011 - 12:54 PM, a spus:

Monografie cu diverse operatiuni la institutiile publice gasiti in anexele la Ordinul MFP nr 1917/2005.

da, sunt inregistrari dar nu trateaza toate problemele, sunt doar inregistrari principale, sunt faorte multe cazuri ramase nespecificate






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL