Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
OUG 34 /2009 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


OUG 34 /2009


5 replies to this topic

#1 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 09:08 AM

Spuse Bocaneata si mai lua...

Fisiere atasate


Dragos



#2 MirceaSCALAT

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 128 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:RO

Postat 15 April 2009 - 09:46 AM

Vezi postareanegocont, la Apr 15 2009, 09:08 AM, a spus:

Spuse Bocaneata si mai lua...

Si uite asa se ingroapa:
1-COTA UNICA.
2-Micii afaceristi
3-Dezvoltarea CALSEI DE MIJLOC.
4-"Competenta" PD-L si viitorul electoral al acestiu partid de LINGAI si FRUSTRATI.




#3 DRAGOS NEGOITESCU

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 999 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 09:49 AM

Eu unul sunt apolitic si ii detest pe toti indiferent de culoarea politica, dar din ce am citit eu asta a fost initiativa unui agarici din PSD.
Dragos



#4 silvia stanciu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 247 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 11:40 AM

Ordonanta de urgenta nr. 34/2009 privind reglementarea unor masuri fiscale (Codul fiscal plus ...) (14-04-2009)

In MO Nr. 249/14.04.2009 a fost publicata OUG nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale

CAPITOLUL I Rectificarea bugetara pe anul 2009

Art. 1. — Bugetul de stat pe anul 2009, aprobat prin Legea bugetului de stat pe anul 2009 nr. 18/2009, publicata în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 121 si nr. 121 bis din 27 februarie 2009, se modifica si se completeaza potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
Art. 2. — (1) Influentele asupra bugetului de stat pe anul 2009, detaliate la venituri pe capitole si subcapitole, iar la cheltuieli petitluri, sunt prevazuteÎn anexa nr. 1.
(2) Detalierea influentelor asupra cheltuielilor bugetului de stat pe anul 2009 pe titluri de cheltuieli si pe ordonatori principali de credite este prevazuta În anexa nr. 2.
Art. 3. — (1) Bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2009, stabilit conform Ordonantei Guvemului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prevazut în anexa nr. 3/16/13b la bugetul Ministerului Finantelor Publice, se majoreaza la venituri cu sumade 154.000 și în mod corespunzător la cheltuieli astfel :
a) 94.000 mii lei la titlul „Cheltuieli de capital", inclusiv pentru finantarea modernizarii punctelor de trecere a frontierei la standardele Schengen;
b) 60.000 mii lei la titlul „Bunuri si servicii".
(2) În bugetul Ministerului Finantelor Publice pe anul 2009, capitolul 54.01 „Alte servicii publice generale", titlul 20 „Bunuri si servicii", la articolul 25 „Cheltuieli judiciare si extrajudiciare derivate din actiuni în reprezentarea intereselor statului potrivit dispozitiilor legale" se cuprinde si suma de 1.000 mii lei pentru consultantă juridică în domeniul datoriei publice, care se asigura prin redistribuire în cadrul acestui capitol.
Art. 4. — Se autorizeaza Secretariatul General al Guvernului sa efectueze modificari în volumul si structura bugetelor institutiilor publice finantate partial din venituri proprii, cu încadrare în suma totala aprobata în anexa nr. 3/13/02 la titlul „Transferuri între unitati ale administratiei publice", precum si redistribuiri de credite bugetare în cadrul titlurilor de cheltuieli ca urmare a bugetului rezultat dupa punerea în aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 17/2009 privind desfiintarea Cancelariei Primului-Ministru si stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, publicata În Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 145 din 9 martie 2009, cu modificarile ulterioare.
Art. 5. — Se autorizeaza Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei sa suplimenteze veniturile bugetului sumelor alocate pentru activitati finantate integral din venituri proprii pe anul 2009 cu suma de 30.000 mii lei, provenita din repartizarea profitului Companiei Nationale „Loteria Romana" — S.A. si În mod corespunzator se majoreaza cheltuielile prevazute la capitolul 70.10 „Locuinte, servicii si dezvoltare publica", titlul VII „Alte transferuri", articolul 55 ,',Alte transferuri", în anexa nr. 3/15/13.
Art. 6. — Se autorizeaza Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii sa efectueze redistribuiri de credite bugetare între obiectivele de investitii în continuare, obiectivele de investitii noi si „Alte cheltuieli de investitii", în limita prevederilor bugetare aprobate.
Art. 7. — Se autorizeaza Ministerul Apararii Nationale sa efectueze redistribuiri de sume la veniturile si cheltuielile bugetului sumelor alocate pentru activitati finantate din venituri proprii, prevazute în anexa nr. 3/18/13.
Art. 8. — Se autorizeaza Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale sa redistribuie în cadrul creditelor bugetare aprobate la capitolul 68.01 „Asigurari si asistenta sociala" suma de 3.200 mii lei de la titlul 65 „Cheltuieii aferente programelor cu finantare rambursabila" la titlul 71 „Active nefinanciare", pentru finalizarea sistemului informatic integrat pentru administrarea prestatiilor sociale.
Art. 9. — Se autorizeaza Ministerul Întreprinderilor Mici si Mijlocii, Comertului si Mediului de Afaceri sa efectueze redistribuiri de credite bugetare de la alte programe, în vederea finantarii în anul 2009 a „Programului privind organizarea Targului Întreprinderilor Mici si Mijlocii — TIMM 2009", fara afectarea fondurilor prevazute pentru stimularea exportului.
Art. 10. — În cazul în care creditele bugetare aferente titlului 56 „Proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile postaderare" din bugetul Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale sunt insuficiente, Guvernul, la propunerea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Ministerului Finantelor Publice, va aproba finantarea temporara, din veniturile obtinute din privatizare, Înregistrate În contul curent general al Trezoreriei Statului, a proiectelor din cadrul Politici Comune Agricole si de Pescuit.
Art. 11. — Bugetul fondurilor externe nerambursabile al Ministerului Mediului pe anul 2009 se diminueaza la capitolul 74.08 „Protectia mediului", titlul 56 „Proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile postaderare" cu suma de 757.675 mii lei.
Art. 12. — În anexa nr. 3/23/02 la bugetul Ministerului Mediului, la asteriscul din subsolul anexei, comuna Seicaia se va citi comuna Sercaia.
Art. 13. —(1) Din bugetul aprobat Ministerului Transporturilor si Infrastructurii pe anul 2009, de la capitolul 84.01 „Transporturi" alineatul „Subventii pentru transport de calatori cu metroul" se suporta si subventiile aferente lucrarilor executate si neplatite În anul 2008.
(2) Se autorizeaza Ministerul Transporturilor si Infrastructurii sa efectueze urmatoarele modificari:
a) redistribuirea sumei de 4.918 mii lei de la proiectul 15ISPA2004/RO/16/P/PA/002 — „Asistenta tehnica pentru pregatirea proiectelor ce vor fi propuse spre finantare prin Fondul de Coeziune (CNADNR)" la proiectul 65 ISPA2004/RO/16/P/PT/009 — Constructia infrastructurii feroviare si rutiere la eel de-al doilea pod Calafat—Vidin (CNADNR)", prevazute în anexa nr. 3/24/21;
b) redistribuirea sumei de 23.000 mii lei de la proiectul 17 ISPA2001/RO/P/PT/005 „Constructia variantei de ocolire a orasului Sibiu (CNADNR)" la proiectul 16 ISPA2001/RO/P/PT/006 „Reabilitarea Sectiunii Drobeta-Turnu Severin—Lugoj, km 332+150—km 495+800", pe anul 2009 si pe total proiect, prevazute în anexa nr. 3/24/21;
c) redistribuirea sumei de 23.000 mii lei de la obiectivul de investitii „Constructia variantei de ocolire a orasului Sibiu" la obiectivul de investitii „Reabilitarea Sectiunii Drobeta-Turnu Severin—Lugoj, km 332+150—km 495+800 (CNADNR)", pe anul 2009 si pe total, prevazute în anexa nr. 3/24/29.
Art. 14. — Se autorizeaza Ministerul Sanatatii sa efectueze urmatoarele modificări :
a) redistribuiri de credite bugetare la capitolul 66.01 „Sanatate", Între titlul 20 „Bunuri si servicii" si titlul 51 .Transferuri între unitati aleadministratiei publice", precum si în cadrul titlului 51 „Transferuri între unitati ale administratiei publice", inclusiv majorarea alineatului 51.01.11 „Transferuri din bugetul de stat catre bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate" cu suma de 4.500 mii lei si introducerea alineatului 51.02.08 „Aparatura medicala si echipamente de comunicatii În urgenta" cu suma de 1.415 mii lei;
b) redistribuiri de credite bugetare la capitolul 66.10 „Sanatate", între si în cadrul titlurilor 20 „Bunuri si servicii", 51 .Transferuri între unitati ale administratiei publice" si 71 „Active nefinanciare", cu suplimentarea alineatului 51.01.35 .Transferuri din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii catre Fondul de asigurari sociale de sanatate" cu suma de 25.500 mii lei pentru Programul national de depistare precoce a cancerului;
c) introducerea în programul „Asigurarea dezvoltarii capacitatii institutionale a sistemului de sanatate" al capitolului 70.10 „locuinte, servicii si dezvoltare publica" a sumei de 901 mii lei, prin diminuarea cu aceeasi suma a capitolului 66.10 „Sanatate".
Art. 15. —In bugetul Ministerului Tineretului si Sportului, anexa nr. 3/36/02, textul celui de-al doilea asterisc din subsolul acesteia se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Din totalul sumei de 135.160 mii lei, suma de 400 mii lei este destinata Federatiei Romane deTenis pentru Cupa Davis".
Art. 16. — Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata pe anul 2009 pentru finantarea cheltuielilor descentralizate la nivelul comunelor, oraselor, municipiilor, sectoarelor si municipiului Bucuresti se diminueaza cu suma de 811,9 milioane lei, potrivit anexei nr. 3.
Art. 17. — Bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate pe anul 2009 se modifica dupa cum urmeaza:
a) veniturile se diminueaza cu suma de 564,5 milioane lei prin diminuarea contributiiIor de asigurari cu suma de 594,5 milioane lei, din care: 382,7 milioane lei la contributiile de asigurari sociale de sanatate si 211,8 milioane lei la contribute pentru concedii si indemnizatii si prin majorarea subventiilor cu suma de 30,0 milioane lei, din care: 4,5 milioane lei subventia primita de bugetul fondului national unic de asigurari sociale de sanatate si cu suma de 25,5 milioane lei sumele alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sanatatii;
b) cheltuielile se majoreaza cu suma de 21,1 milioane lei la capitolul 66.05 „Sanatate", prin diminuarea cu suma de 8,9 milioane lei a titlului „Cheltuieli de personal" si majorarea cu suma de 30,0 milioane lei a titlului „Bunuri si servicii";
c) Fondul de rezerva al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate se diminueaza cu suma de 3,8 milioane lei;
d) excedentul bugetului se diminueaza cu suma de 581,8 milioane lei.
Art. 18. — (1) Bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul asigurarilor pentru somaj pe anul 2009, aprobate prin Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2009 nr. 19/2009, publicata în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 122 din 27 februarie 2009, se modifica potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta.
(2) În bugetul asigurarilor sociale de stat veniturile aferente sistemului public de pensii se diminueaza la contributiile de asigurari sociale de stat cu suma de 1.573,0 milioane lei si se majoreaza la subventii de la bugetul de stat cu suma de 1.347,5 milioane lei, cheltuielile se diminueaza cu suma de 4,1 milioane lei la titlul „Cheltuieli de personal" al capitolului 68.03 „Asigurari si asistenta sociala", iar excedentul se diminueaza cu suma de 221,4 milioane lei.
(3) Se autorizeaza Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale sa majoreze la capitolul 68.03 „Asigurari si asistenta sociala" titlul „Dobanzi" cu suma de 21,1 milioane lei, prin redistribuire de la alte titluri În cadrul aceluiasi capitol.
(4) Veniturile sistemului de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale se diminueaza cu suma de 9,4 milioane lei la contributii de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale, iar excedentul acestui sistem se diminueaza cu aceeasi suma.
(5) În bugetul asigurarilor pentru somaj, veniturile aferente sistemului asigurarilor pentru somaj se diminueaza la contributii de asigurari pentru somaj cu suma de 110,7 milioane lei, cheltuielile se majoreaza la capitolul 68.04 „Asigurari si asistenta sociala" cu suma de 328,0 milioane lei, prin majorarea cu 240,3 milioane lei la titlul „Asistenta sociala", cu suma de 82,5 milioane lei la titlul „Transferuri între unitati ale administratiei publice", cu 2,5 milioane lei la titlul „Bunuri si servicii", cu 7,0 milioane lei prin introducerea titlului „Dobanzi" si prin diminuarea cu 4,3 milioane lei la titlul „Cheltuieli de personal", iar deficitul se majoreaza cu suma de 438,7 milioane lei.
(6) În bugetul asigurarilor pentru somaj, la capitolul 80.04 „Actiuni generale economice, comerciale si de munca", la titlul „Alte transferuri", articolul „Transferuri interne", se introduce alineatul „Cofinantarea asistentei financiare nerambursabile postaderare de la Comunitatea Europeana" cu suma de 0,01 milioane lei, care se asigura prin redistribuire în cadrul acestui titlu.
(7) Veniturile fondului de garantare pentru plata creantelor salariale se diminueaza la contributia angajatorilor cu suma de 20,4 milioane lei si se diminueaza cu aceeasi suma excedentul acestui fond.
(8) Se autorizeaza Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale sa detalieze la capitolul 64.04 „Cheltuielile fondului de garantare pentru plata creantelor salariale" alineatele articolului „Cheltuieli salariale în bani" de la titlul „Cheltuieli de personal" din bugetul asigurarilor pentru somaj.
Art. 19.—(1)Se autorizeaza Ministerul Finantelor Publice sa introduca, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificarile prevazute în prezentul capitol în volumul si structura bugetelor acestora si ale bugetului de stat, bugetului sumelor alocate pentru activitati finantate integral din venituri proprii, bugetului fondurilor externe nerambursabile, bugetului fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetului asigurarilor sociale de stat si bugetului asigurarilor pentru somaj.
(2) Pentru aplicarea prevederilor alin. (1), în termen de 5 zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ordonatorii principali de credite comunica Ministeru lui Finantelor Publice detalierea modificarilor aprobate.
(3) Se autorizeaza ordonatorii principali de credite sa detalieze influentele aprobate si sa introduca modificarile prevazute în prezentul capitolul În bugetele lor si În anexele la acestea.
Art. 20. —Începand cu data intrarii În vigoare a prevederilor prezentei ordonante de urgenta si pana la data de 31 decembrie 2009, dispozitiile art. 21 alin. (4)'din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, se suspenda.

CAPITOLUL II Masuri privind cheltuielile publice

Art. 21. — Prevederile prezentului capitol se aplica autoritatilor si institutiilor publice a caror finantare se asigura astfel:
a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz;
b) din venituri proprii si subventii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupa caz;
c) integral din venituri proprii.
Art. 22. — (1) Începand cu data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta se suspenda ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante din autoritatile si institutiile publice prevazute la art. 21. Posturile pentru care au fost demarate procedurile de organizare a concursurilor la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, precum si cele a caror ocupare a fost deja aprobata de Guvern prin memorandum pot fi ocupate în conditiile legii.
(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1), ordonatorii principali de credite, în cazuri temeinic justificate, pot aproba ocuparea unui procent de maxim 15% din totalul posturilor ce se vor vacanta dupa data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, numai în conditiile încadrarii în cheltuielile de personal aprobate prin buget. Pentru posturile din sistemul de învatamant de stat, urmarirea încadrarii în procentul de maxim 15% se realizeaza la nivelul întregului sistem de învatamant de stat, în conditiile stabilite prin ordin al ministrului educatiei, cercetarii si inovarii.
(3) Ocuparea posturilor prevazute la alin. (2) se va face prin concurs sau examen, în conditiile legii, pe raspunderea ordonatorilor principali de credite.
Art. 23. —(1) În termen de 15 zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, ordonatorii principali de credite ai autoritatilor si institutiilor publice prevazute la art. 21 vor comunica Guvernului propunerile de reorganizare institutional a ale acestora si vor transmite Ministerului Finantelor Publice cuantumul sumelor rezultate din economii fata de bugetul aprobat la cheltuielile de personal, altele decat cele rezultate la art. 22.
(2) În termen de 10 zile de la expirarea termenului prevazut la alin. (1), Ministerul Finantelor Publice va prezenta Guvernului situatia centralizata a sumelor comunicate de ordonatorii principali de credite, în baza careia acesta va dispune asupra indexarilor salariale ce pot fi acordate în anul 2009.
Art. 24. — (1) De la data intrarii în vigoare a prevederilor prezentei ordonante de urgenta, autoritatilor si institutiilor publice prevazute la art. 21 li se interzice achizitionarea, preluarea în leasing sau închirierea de:
a) autoturisme, astfel cum sunt acestea definite la alin. (1) al art. 3 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 102/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) mobilier si aparatura birotica, asa cum sunt prevazute la subgrupele 3.1. „Mobilier" si 3.2. „Aparatura birotica" din cadrul grupei 3 „Mobilier, aparatura birotica, sisteme de protectie a valorilor umane si materiale si alte active corporale" din Hotararea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile ulterioare, precum si obiecte de inventar de natura acestora, în scopul dotarii spatiilor cu destinatia de birou.
(2) Asigurarea necesitatilor de bunuri prevazute la alin. (1) se va putea face numai prin redistribuiri din cadrul aceleiasi institutii sau de la alte institutii publice.
(3) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) si (2):
a) autoritatile si institutiile publice nou-Înfiintate dupa data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, numai în primul an de functionare, daca acestea nu provin din restructurarea si/sau reorganizarea altor institutii publice, deja existente;
b) achizitiile pentru realizarea proiectelor finantate din împrumuturi, din fonduri externe nerambursabile si din fondurile de cofinantare si prefinantare aferente, precum si din fonduri provenite din donatii si sponsorizari;
c) obiectivele de investitii cu punere În functiune dupa data intrarii În vigoare a prezentei ordonante de urgenta, cu conditia
ca în devizul general al lucrarii acestea sa fi fost prevazute ca prima dotare.
(4) Achizitiile publice aflate În curs de desfasurare la data intrarii În vigoare a prezentei ordonante de urgenta se vor definitiva pe baza prevederilor legale în vigoare la data initierii procedurilor respective, numai în conditiile în care autoritatea contractanta a transmis deja, pana la intrarea În vigoare a prezentei ordonante de urgenta, spre publicare anuntul sau invitatia de participare.
Art. 25. — (1) Autoritatile si institutiile publice prevazute la art. 21 pot acorda tichete-cadou si tichete de vacanta personalului din cadrul acestora, cu conditia Încadrarii În cheltuielile bugetare aprobate cu aceasta destinatie.
(2) Autoritatile publice locale pot acorda drepturile prevazute la alin. (1) numai din veniturile proprii ale acestora.
Art. 26. — Taxa pe valoarea adaugata dedusa potrivit legii pentru realizarea obiectivelor proprii de investitii finantate de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, în cursul anului fiscal, se utilizeaza pentru plati aferente aceluiasi obiectiv de investitii. La încheierea exercitiului financiar, sumele deduse si neutilizate se vireaza la bugetul de stat sau la bugetele locale în conturile si la termenele stabilite prin normele metodologice anuale privind încheierea exercitiului financiar-bugetar si financiar-contabil, emise de Ministerul Finantelor Publice.

CAPITOLUL III Monitorizarea operatorilor economici cu capital unic sau majoritar de stat

Art. 27. — Guvernul Romaniei, prin Ministerul Finantelor Publice si Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, va lua masuri suplimentare pentru monitorizarea operatorilor economici cu capital sau patrimoniu integral ori majoritar de stat si a filialelor acestora, sub aspectul încadrarii în programele de reducere a arieratelor, creantelor si pierderilor, precum si a cheltuielilor de personal prevazute prin bugetele de venituri si cheltuieli aprobate potrivit legii, programe propuse de ministere, autoritati ale administratiei publice centrale si organe de specialitate ale administratiei publice centrale, în subordinea, coordonarea, autoritatea sau portofoliul carora se afla acestia.

CAPITOLUL IV Fondul social

Art. 28. — Se constituie Fondul social din sponsorizarea ce va fi acordata de producatorii interni si distribuitorii de gaze naturale, care contribuie benevol la constituirea acestui fond, în conformitate cu art. 4 alin. (1) din Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificarile si completarile ulterioare.
Art. 29. — (1) Pe baza de protocol încheiat între Guvern, prin Ministerul Economiei si Ministerul Finantelor Publice, si producatorii interni si distribuitorii de gaze naturale care doresc sa contribuie la fond, Fondul social se colecteazasi se distribuie în cursul anului 2009.
(2) Sumele cu care vor sponsoriza si vor contribui la Fondul social producatorii interni si distribuitorii de gaze naturale sunt, de regula, sume obtinute din majorarea de pret la gazele naturale în cursul anului 2008.
(3) Sumele prevazute la alin. (1) sunt cheltuieli cu deductibilitate limitata pentru respectivele societati, prin derogare de la prevederile art. 21 alin. (4) lit. p) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile
ulterioare.
Art. 30. — Colectarea sumelor se realizeaza lunar prin virarea în contul de venituri ale bugetului de stat, numarul xxxxxx „Donatii si sponsorizari", deschis la Trezoreria Statului, pe baza protocoalelor încheiate potrivit prevederilor prezentei ordonante de urgenta. Art. 31. — Sumele colectate se utilizeaza, prin hotarare a Guvernului, pentru acordarea de ajutoare sociale persoanelor fiziceaflatemdificultate.

CAPITOLUL V Masuri în domeniul politicii fiscale

Art. 32. — Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata În Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Articolul 18 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Impozit minim
Art. 18. — (1) Contribuabilii care desfasoara activitati de natura barurilor de noapte, cluburilor de noapte, discotecilor, cazinourilorsau pariurilor sportive, inclusiv persoanele juridice care realizeaza aceste venituri în baza unui contract de asociere, si în cazul carora impozitul pe profit datorat pentru activitatile prevazute în acest articol este mai mic decat 5% din veniturile respective sunt obligati la plata unui impozit de 5% aplicat acestor venituri înregistrate.
(2) Contribuabilii, cu exceptia celor prevazuti la alin. (1), la art. 13 lit. c)—e), art. 15 si 38, în cazul carora impozitul pe profit este mai mic decat suma impozitului minim pentru transa de venituri totale corespunzatoare, prevazute la alin. (3), sunt obligati la plata impozitului la nivelul acestei sume.
(3) Pentru aplicarea prevederilor alin. (2), sumele corespunzatoare impozitului minim, stabilite în functie de veniturile totale Înregistrate la data de 31 decembrie a anului precedent, sunt urmatoarele:

Venituri totale anuale (lei) Impozit minim anual (lei)
0—52.000 Min 2.200
52.001—215.000 Min 4.300
215.001—430.000 Min 6.500
430.001—4.300.000 Min 8.600
4.300.001—21.500.000 Min 11.000
21.500.001—129.000.000 Min 22.000
Peste 129.000.001 Min 43.000
(4) Pentru Încadrarea În transa de venituri totale prevazuta la alin. (3), se iau în calcul veniturile totale, obtinute din orice sursa, înregistrate la data de 31 decembrie a anului precedent, din care se scad:
a) veniturile din variatia stocurilor;
b) veniturile din productia de imobilizari corporale si necorporale;
c) veniturile din exploatare, reprezentand cota-parte a subventiilor guvernamentale si a altor resurse pentru finantarea investitiilor;
d) veniturile din reducerea sau anularea provizioanelor pentru care nu s-a acordat deducere, conform reglementahlor legale;
e) veniturile rezultate din anularea datoriilor si a majorarilor datorate bugetului statului, care nu au fost cheltuieli deductibile la calculul profitului impozabil, conform reglementarilor legale ;
f) veniturile realizate din despăgubiri de la societățile de asigurare
g) g) veniturile prevazute la art. 20 lit. d)."
2. La articolul 21 alineatul (3), litera n) se modifică si va avea urmatorul cuprins:
„n) cheltuielile de functionare, întretinere si reparatii, exclusiv cele privind combustibilul, aferente autoturismelor folosite de persoanele cu functii de conducere si de administrare ale persoanei juridice, deductibile limitat la cel mult un singur autoturism aferent fiecarei persoane cu astfel de atributii."
3. La articolul 21 alineatul (4), dupa litera s) se introduce o noua litera, litera t), cu urmatorul cuprins:
„t) În perioada 1 mai 2009—31 decembrie 2010, cheltuielile privind combustibilul pentru vehiculele rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, aflate în proprietatea sau în folosinta contribuabilului, cu exceptia situatiei în care vehiculele se înscriu în oricare dintre urmatoarele categorii:
1. vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vanzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
2. vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
3. vehiculele utilizate pentru închirierea catre alte persoane, inclusiv pentru desfasurarea activitatii de instruire în cadrul scolilor de soferi."
4. La articolul 22, dupa alineatul (5) se introduce un nou alineat, alineatul (51), cu urmatorul cuprins:
,,(51) Prin exceptie de la prevederile alin. (5), rezervele din reevaluarea mijloacelor fixe, inclusiv a terenurilor, efectuata dupa data de 1 ianuarie 2004, care sunt deduse la calculul profitului impozabil prin intermediul amortizarii fiscale sau al cheltuielilor privind activele cedate si/sau casate, se impoziteaza concomitent cu deducerea amortizarii fiscale, respectiv la momentul scaderii din gestiune a acestor mijloace fixe, dupa caz."
5. La articolul 34, alineatele (7) si (8) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
„(7) Prin exceptie de la prevederile alin. (6), contribuabilii prevazuti la alin. (1) nou-înfiintati efectueaza plati anticipate în contul impozitului pe profit la nivelul impozitului minim anual aferent primei transe de venituri totale, prevazuta la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada impozabila respectiva.
(8) În cazul contribuabililor care în anul precedent au beneficiat de scutiri de la plata impozitului pe profit, conform legii, iar în anul pentru care se calculeaza si se efectueaza platile anticipate nu mai beneficiaza de facilitate fiscale respective, impozitul pe profit pentru anul precedent, pe baza caruia se determina platile anticipate, este impozitul pe profit determinat conform declaratiei privind impozitul pe profit pentru anul precedent, luandu-se în calcul si impozitul pe profit scutit."
6. La articolul 34, dupa alineatul (14) se introduc patru noi alineate, alineatele (15)—(18), cu urmatorul cuprins:
„ (15) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. b) aplica urmatoarele reguli:
a) pentru trimestrul al ll-lea se compara impozitul pe profit datorat la sfarsitul trimestrului cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada 1 mai—30 iunie 2009, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si Înmultirea cu numarul de luni aferent perioadei respective;
b) pentru trimestrele al Ill-lea si al IV-lea se compara impozitul pe profit datorat la sfarsitul fiecarui trimestru cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru trimestrul respectiv, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent trimestrului respectiv.
(16) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) efectueaza în continuare platile anticipate în contul impozitului pe profit stabilite conform prezentului articol.
(17) În situatia în care contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) au înregistrat în anul 2008 pierdere fiscala, acestia efectueaza plati anticipate în contul impozitului pe profit în suma de o patrime din impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3).
(18) Pentru anul 2009, contribuabilii prevazuti la alin. (1) lit. a) si alin. (5), pentru definitivarea impozitului pe profit anual, aplica prevederile art. 18 alin. (2) prin compararea impozitului pe profit datorat la sfarsitul anului fiscal cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3)."
7. La articolul 48 alineatul (7), dupa litera I) se introduce o noua litera, litera I1), cu urmatorul cuprins:
„|i)În perioada 1 mai 2009—31 decembrie 2010, cheltuielile privind combustibilul pentru vehiculele rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, cu exceptia situatiei În care vehiculele se Înscriu În oricare dintre urmatoarele categorii:
1. vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vanzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
2. vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
3. vehiculele utilizate pentru Închirierea catre alte persoane, inclusiv pentru desfasurarea activitatii de instruire În cadrul scolilor de soferi."
8. Articolul 107 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Cota de impozitare
Art. 107. — (1) Cota de impozitare pe veniturile microîntreprinderilor este: 2% în anul 2007; 2,5% în anul 2008; 3% În anul 2009.
(2) În situatia în care impozitul datorat de microÎntreprinderi este mai mic decat impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), acestea sunt obligate la plata impozitului la nivelul acestei sume.
(3) În aplicarea alin. (2), pentru anul 2009 se au În vedere urmatoarele reguli:
a) pentru trimestrul al ll-lea se compara impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat la sfarsitul trimestrului cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru perioada 1 mai—30 iunie 2009, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent perioadei respective;
b) pentru trimestrele al Ill-lea si al IV-lea se compara impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat la sfarsitul fiecarui trimestru cu impozitul minim anual, prevazut la art. 18 alin. (3), recalculat în mod corespunzator pentru trimestrul respectiv, prin împartirea impozitului minim anual la 12 luni si înmultirea cu numarul de luni aferent trimestrului respectiv."
9. La articolul 141 alineatul (2), litera g) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„g) livrarile de bunuri care au fost afectate unei activitati scutite, în temeiul prezentului articol, daca taxa aferenta
bunurilor respective nu a fost dedusa, precum si livrarile de bunuri a caror achizitie a facut obiectul excluderii dreptului de deducere, conform art. 145 alin. (5) lit. b) si art. 1451".
10. Dupa articolul 145 se introduce un nou articol, articolul 1451 „Limitari speciale ale dreptului de deducere",
cu urmatorul cuprins:
Limitari speciale ale dreptului de deducere Art. 1451. — (1) In cazul vehiculelor rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, nu se deduce taxa pe valoarea adaugata aferenta achizitiilor acestor vehicule si nici taxa aferenta achizitiilor de combustibil destinat utilizarii pentru vehiculele care au aceleasi caracteristici, aflate în proprietatea sau în folosinta persoanei impozabile, cu exceptia vehiculelor care se înscriu în oricare dintre urmatoarele categorii:
a) vehiculele utilizate exclusiv pentru: interventie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vanzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
b) vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
c) vehiculele utilizate pentru prestarea de servicii cu plata, inclusiv pentru închirierea catre alte persoane, instruirea de catre scolile de soferi, transmiterea folosintei în cadrul unui contract de leasing financiar sau operational;
d) vehiculele utilizate în scop comercial, respectiv în vederea revanzarii.
(2) Prin achizitie de vehicule, În sensul alin. (1), se întelege cumpararea unui vehicul din Romania, importul sau achizitia intracomunitara a vehiculului.
(3) Prevederile alin. (1) si (2) nu se aplica pentru avansurile care au fost achitate înainte de data de 1 mai 2009 pentru valoarea totala sau partiala a vehiculelor rutiere motorizate, daca livrarea acestora intervine dupa data de 1 mai 2009 inclusiv.
(4) Prevederile prezentului articol se aplica pana la data de 31 decembrie2010 inclusiv.
(5) În cazul vehiculelor exceptate potrivit alin. (1) se vor aplica regulile generale de deducere stabilite la art. 145 si
art. 146—1471."
11. La articolul 1561, dupa alineatul (6) se introduc doua noi alineate, alineatele (61) si (62), cu urmatorul cuprins:
,,(61) Prin exceptie de la prevederile alin. (2)—(6), pentru persoana impozabila care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara taxabila În Romania, perioada fiscala devine luna calendaristica Începand cu:
a) prima luna a unui trimestru calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în aceasta prima luna a respectivului trimestru;
b) a treia luna a trimestrului calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în a doua luna a respectivului trimestru. Primele doua luni ale trimestrului respectiv vor constitui o perioada fiscala distincta, pentru care persoana impozabila va avea obligatia depunerii unui decont de taxa conform art. 1562 alin. (1);
c) prima luna a trimestrului calendaristic urmator, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine în a treia luna a unui trimestru calendaristic.
(62) Persoana impozabilă care potrivit alin. (61) este obligata sa îsi schimbe perioada fiscala trebuie sa depuna o declaratie de mentiuni la organul fiscal competent, în termen de maximum 5 zile lucratoare de la finele lunii în care intervine exigibilitatea achizitiei intracomunitare care genereaza aceasta obligatie, si va utiliza ca perioada fiscala luna calendaristica, fara a avea posibilitatea de a reveni la utilizarea trimestrului calendaristic ca perioada fiscala."
12. La articolul 2441, dupa alineatul (7) se introduc cinci noi alineate, alineatele (8)—(12), cu urmatorul cuprins:
„(8) Operatorii economici care intentioneaza sa comercializeze în sistem angro produse energetice prevazute la art. 175 alin. (3) lit. a)—e) sunt obligati sa se înregistreze la autoritatea fiscala teritoriala conform procedurii si cu îndeplinirea conditiilor ce vor fi stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale deAdministrare Fiscala.
(9) Operatorii economici care desfasoara activitatea de comercializare în sistem angro de produse energetice prevazute
la art. 175 alin. (3) lit. a)—e) sunt obligati sa îndeplineasca procedura si conditiile stabilite prin ordinul presedintelui Agentiei
Nationale deAdministrare Fiscala prevazut la alin. (8), în termen de 90 de zile de la data publicarii acestuia în Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea I.
(10) Nu intra sub incidenta alin. (8) si (9) antrepozitarii autorizati si operatorii înregistrati pentru produse energetice.
(11) Desfasurarea activitatii de comercializare de catre operatorii economici prevazuti la alin. (8), care nu îndeplinesc procedura si conditiile stabilite potrivit alin. (8), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000 lei la 100.000 lei si confiscarea sumelor rezultate din aceasta vanzare.
(12) Desfasurarea activitatii de comercializare de catre operatorii economici prevazuti la alin. (9), care nu îndeplinesc procedura si conditiile stabilite potrivit alin. (8), dupa termenul stabilit la alin. (9), constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 50.000 lei la 100.000 lei, confiscarea sumelor rezultate din aceasta vanzare si oprirea activitatii de comercializare a produselor accizabile pe o perioada de 1—3 luni."

Art. 33. — Dupa articolul 219 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 513 din 31 iulie 2007, cu modificarile si completarile ulterioare, se introduce un nou articol, articolul 2191, cu urmatorul cuprins:
„ARTICOLUL 2191 Contraventii în cazul declaratiilor recapitulative
(1) Constituie contraventie nedepunerea la termenele prevazute de lege a declaratiilor recapitulative reglementate la
titlul VI din Legea nr. 571/2003, cu modificarile si completarile ulterioare, sau depunerea de astfel de declaratii cu sume
incorecte ori incomplete.
(2) Fapta prevazuta la alin. (1) se sanctioneaza cu amenda de 2% din suma totala a achizitiilor/Iivrarilor intracomunitare de bunuri nedeclarate sau, dupa caz, din diferentele nedeclarate rezultate ca urmare a declaratiilor incorecte ori incomplete.
(3) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care corecteaza declaratiile recapitulative pana la împlinirea termenului legal de depunere a acestora.
(4) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care, ulterior termenului legal de depunere, corecteaza declaratiile ca urmare a unui fapt neimputabil persoanei impozabile.
(5) Amenda prevazuta la alin. (2) se reduce cu 50% în situatia în care persoana impozabila corecteaza declaratia recapitulative pana la termenul legal de depunere a urmatoarei declaratii recapitulative.
(6) Dispozitiile art. 221 alin. (1) si (5) se aplica în mod corespunzator."
Art. 34. — (1) Prevederile art. 2191 din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica faptelor constatate dupa data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
(2) În cazul declaratiilor recapitulative cu termene de depunere anterioare intrarii În vigoare a prezentei ordonante de urgenta, dispozitiile art. 12 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 180/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica În mod corespunzator.
(3) Nu se sanctioneaza contraventional persoanele care corecteaza, în termen de 30 de zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, declaratiile recapitulative cu termene de depunere anterioare intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta.

CAPITOLUL VI Alte dispozitii

Art. 35. — (1) Limita valorica a garantiilor de stat pentru anul 2009, în conformitate cu Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publica, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 109/2008, se stabileste În suma de 6 miliarde lei.
(2) Pentru garantiile de stat emise în valuta conversia se efectueaza la cursul de schimb valabil la data semnarii contractului de împrumut.
(3) Acordarea garantiilor de stat emise în conformitate cu alin. (1) se va realiza pentru finantarea proiectelor prioritare pentru economia romaneasca, derulate de catre entitati publice si private nonfinanciare, în conditiile respectarii legislatiei privind ajutorul de stat.
Art. 36. — (1) Plata facturilor reprezentand contravaloarea bunurilor achizitionate, serviciilor prestate sau a lucrarilor efectuate se realizeaza de catre institutiile publice În perioada 24—31 a fiecarei luni.
(2) În vederea derularii în conditii de echilibru a cheltuielilor sectorului public, institutiile publice au obligatia de a-si programa platile efectuate prin virament sau numerar, potrivit normelor metodologice aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice.
(3) Institutiile publice si operatorii economici cu capital majoritar de stat au obligatia de a transmite Ministerului Finantelor Publice o programare a operatiunilor de vanzare/cumparare de valuta potrivit normelor metodologice aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice.
(4) Prin normele metodologice prevazute la alin. (2) se pot aproba categorii de plati exceptate de la prevederile prezentei ordonante de urgenta.
(5) În termen de 3 luni de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta, termenele de plata aferente angajamentelor legale încheiate se coreleaza cu termenele de de plata prevazute la alin. (1).
(6) Angajamentele legale încheiate dupa data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta se coreleaza cu termenele
de plata prevazute la alin. (1).
Art. 37. — Institutiile publice sunt obligate sa furnizeze Ministerului Finantelor Publice, la termenele, periodicitatiIe si în forma solicitata, date si informatii financiar-contabile, în conformitate cu instructiunile si normele metodologice aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice.
Art. 38. — În cazul nerespectarii prevederilor art. 35 si 36, Ministerul Finantelor Publice este autorizat sa ia urmatoarele măsuri :
a) blocarea deschiderilor de credite bugetare pentru ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, bugetului asigurarilor pentru somaj, bugetului Fondului national unic de asigurari de sanatate si ai
bugetelor locale;
b) blocarea conturilor de disponibilitati deschise la unitatile Trezoreriei Statului pe numele institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii;
c) În situatia nerespectarii termenului de plata sau a nerespectarii graficului de plati anuntat, Ministerul Finantelor Publice îsi rezerva dreptul de a scoate din decontare sumele neanuntate, iar responsabilitatea pentru nedecontarea documentelor de plata prezentate unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului revine în totalitate ordonatorilor de credite.
Art. 39. — Alineatul (1) al articolului 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor masuri financiare în domeniul bugetar, publicata În Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 276 din 8 aprilie 2008, aprobata cu modificari prin Legea nr. 275/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si va avea urmatorul cuprins:
„Art. 5. — (1) Ordonatorii principali de credite ai autoritatilor si institutiilor publice finantate integral din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, din venituri proprii si subventii acordate de la aceste bugete si integral din venituri proprii vor depune centralizat la Ministerul Finantelor Publice, pana cel tarziu în a zecea zi lucratoare inclusiv a lunii curente pentru luna anterioara, situatii privind monitorizarea derularii programului de investitii publice."
Art. 40. — Prevederile art. 32 pet. 12 si art. 33 intra în vigoare în termen de 10 zile de la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta.
Art. 41. — Pe data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta se abroga art. 1 si alin. (2) si (3) ale art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 223/2008 privind unele masuri de reducerea unor cheltuieli bugetare, publicata În Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 899 din 31 decembrie 2008.
Art. 42. — Anexele nr. 1—3*) fac parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta.



#5 Septimiu

    Peter Pan

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4882 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Nici unu - am o lene de ma doare !!!

Postat 15 April 2009 - 01:04 PM

buna dimineata soare!!!
daca te uiti mai jos cu 2 posturi vedeai ca mai e postata ordonanta :sad:



#6 silvia stanciu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 247 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2009 - 03:56 PM

Imi pare rau ca n-am observat, ii rog pe administratorii forumului sa stearga topicul.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL