Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
amenajare spatiu - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


amenajare spatiu


6 replies to this topic

#1 sofia1975

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 143 Postari:

Postat 20 April 2009 - 08:21 PM

daca o firma de comert vrea sa faca o curatenie de primavara...varuit,vopsit...si.. mici modernizari,ceva de genul turnat scari,platforme de ciment.etc....cum procedez?
adica ...am factura de cimet,var sau vopsea...fac receptie...la ce?
care sunt documentele justificative/......practic cum procedez de la A la Z



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2009 - 10:48 AM

cauta si tu dupa cuvantul "amenajare" si/sau "modernizare" si vei gasi mai multe topice pe tema asta (eu am facut-o deja), astfel nu vei mai fi asa plina de probleme, cum zici ca esti ...

fol. fct de cautare e obligatorie, doar stii bine - ca ai deja ceva vechime pe forum !! apoi, trebuie sa dai un titlu sugestiv (dar contabil) topicului tau, "sunt plina de probleme" e sugestiv doar pt starea ta - nu si pt. tema despre care vrei sa vb. ti-am modificat titlul.
prin urmare, ai 2 incalcari ale regulamentului intr-o singura postare, ai mai multa grija, te rog, da ?

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 21 April 2009 - 10:49 AM




#3 rodia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 114 Postari:

Postat 08 December 2010 - 09:31 AM

Am niste facturi cu parchet, gresie, faianta si alte materiale(gen adeziv, chit, etc.).
Administratorul spune ca sunt pt.spatiul unde este declarat sediul social al firmei(spatiul este un apartament de bloc).
Cum inregistrez aceste facturi (val.lor este de aprox.12000 lei)?
Multumesc anticipat!



#4 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 08 December 2010 - 09:49 AM

intai vedeti cati mp are camera pusa la dispozitia sediului societatii si doar pentru asta chelt. e deductibila.
Daca sunt reparatii, 611; daca e modernizare 212 si amortizare pe durata contractului (comodat sau inchiriere).



#5 Mares Stefan

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Satu Mare

Postat 08 December 2010 - 10:02 AM

Si ...la asemena valori ... la facturile prezentate de patron ar trebui să fie anexată cel puțin o Notă, cu un desen ... schematic de tot, Pardoseli cu parchet ... mp, pardoseli cu gresie ... , pereți cu faianțat ...mp .
Adică ceea ce ar trebui să rămână și să poate fi văzut oricând de oricine! La sediul firmei. Din acel apartament.
Că mai putem ști, într-un apartament de 40 mp folosit ca sediu este normal nu să fie parchetat o suprafață de 80 mp, gresiat vreo 120 mp, și faianțae nu doar o baie , deci circa nu 12 mp, ci chiar 800 a la piscină . Pe de o parte.
Iar pe de altă parte în facturi aveți la fel ... cantități cumpărate ... și ...diferența cu siguranță este doar ... pierderea tehnologică.

PS.Din păcate unii "patroni" consideră că manopera plătită "la negru" ...se poate deconta ... pe bază de facturi și chitanțe , și uneori cred că și numai cu bonuri fiscalel

Aceasta postare a fost editata de Mares Stefan: 08 December 2010 - 10:10 AM




#6 stoman

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 14 July 2011 - 09:50 AM

Sunt actionar al unei societati comerciale care are sediul social la locuinta mea, in baza unui contract de comodat.

Separat, societatea detine un punct de lucru, la alta adresa, in baza unui contract de inchiriere cu un tert.

Intrebare: Pot efectua unele amenajari interioare la sediul social? Daca da, pot cumpara materiale si sa le pun in manopera in regie proprie ( pentru economie) sau prin firme specializate (cu factura)?

Amortizarea materialelor si a serviciilor contractate se pot face in cursul lunii achizitionarii sau e de preferat esalonarea acestora pe o perioada mai lunga?

In ce cont se pot descarca aceste materiale si manopera?

Se impune redactarea unui referat cu explicatii privind lucrarile ce se vor efectua?



#7 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 14 July 2011 - 11:09 PM

poti, pentru suprafata (nr.camere) puse la dispozitie pe contract comodat
poti si regie proprie, si prin firme specializate
daca ai reparatii, nu calculezi amortizare, daca ai modernizare apt. calculezi amortizare pe per contractului
pt conturi depinde de ce ai rep sau mod.-ia legatura cu contabilul
nu se impune dar e bine venit in ochii anumitor inspectori fiscali






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL