Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
factura din 2006 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


factura din 2006


5 replies to this topic

#1 andrada05

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 26 June 2009 - 03:29 PM

Am primit o factura fiscala din iulie 2006 pentru a fi inregistrata in contabilitate. Administratorul spune ca a uitat sa o dea pana acum. Cum pot inregistra factura si cum arata procesul verbal de predare-primire ca sa nu raspund eu pentru inregistrarea contabila, ci cel care a uitat sa predea factura in contabilitate. Mentionez ca factura este pentru achizitia unui teren de 4000 lei, firma este neplatitoare de TVA, s-a achitat in aceeasi zi cu chitanta (dar stupoare, chitanta fiscala!!!)
SI peste toate ... firma emitenta este dizolvata in anul 2006, in iulie cererea de dizolvare, in septembrie rezolutia tribunalului, prin sedinta publica de catre registrul comertului... deci nu pot face operatia, nu?
Totodata cei de la impozite locale imi zic sa maresc valoarea constructiei cu cei 4000 lei... cum fac?

as dori un raspuns cat mai repede posibil

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 29 June 2009 - 06:47 PM




#2 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 26 June 2009 - 06:36 PM

Pentru terenuri factura este ultimul document care se face. Ar trebui sa ai si carte funciara, cadastru etc (nu ma pricep prea bine la ordinea lor). Nu baga in seama factura pana nu obtii hartie de la Of Cadastru in privinta terenului. Daca este pe numele firmei tale, il inregistrezi si in ctb.acum.
Nu numai factura e problema ta, si inventarierea-poate administratorul sa spuna ca a uitat un teren?

Aceasta postare a fost editata de mihaela_cva: 26 June 2009 - 06:37 PM




#3 daniela pirvulescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 139 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Craiova

Postat 01 July 2009 - 09:44 AM

Orice act adus la conta trebuie inregistrat, deci si acesta. Partea cu funciarul si altele nu tine de competenta ta, dar trebuie facuta o hartie de patron, ca o nota justificativa prin care recunoaste ca din eroare si omisiune nu a predat factura la timp. Cu asta, tu nu mai ai nicio problema si te inregistrezi cu ea. Financiar nu este problema ca nu se fac amortizari la terenuri, deci nu ai cheltuieli. Mai poate sa aduca un expert evaluator, dupa aceea, si sa creasca valoarea terenului. La taxe si impozite se mareste procentul de impozit daca nu ai o evaluare a terenului din 3 in 3 ani.



#4 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 01 July 2009 - 04:06 PM

nu "orice act adus la conta trebuie inregistrat". In primul rand sa verifici conditiile de legalitate. In cazul terenului si cladirilor sunt conditii speciale prevazute de Codul fiscal. Ca si in cazul facturilor false.
"Financiar nu este problema ca nu se fac amortizari la terenuri, deci nu ai cheltuieli". Poate ati vrut sa spuneti fiscal, nu sunt cheltuieli, dar ce faceti cu activele declarate sau omise, ce faceti cu evaziunea fiscala?
"Mai poate sa aduca un expert evaluator, dupa aceea," dupa ce, care "aceea?" evaluatorul ce sa faca? sa stabileasca proprietatea terenului? Nu asta era intrebarea?



#5 daniela pirvulescu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 139 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Craiova

Postat 01 July 2009 - 10:04 PM

Mihaela, tu ce faci, suprascrii la toate topicurile ce postez eu?
Conform legii, toate actele se inregistreaza in contabilitate imediat, chiar daca sunt datate ulterior. "Dupa ceea" inseamna in viitor. I-am spus fetei ce ar mai putea face. Sensul cuvintelor reprezinta o problema pt. tine? Sau tii ranchiuna ca ti-am facut cateva observatii. Oare nu din greseli invatam. Cu toata experienta mea, nu le stiu pe toate, invat continuu, dar asta nu-mi da dreptul sa ma supar pe cineva cand imi spune unde gresesc, exceptie: doar cand mi se rastalmacesc cuvintele. Cauti special raspunsurile mele ca sa ataci? Ce ti-am facut? Pacat ca esti si din oras cu mine.



#6 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 01 July 2009 - 10:09 PM

rog administratorul forumului sa ia o masura, cu privire la incalcarea regulamentului.
Este deja a doua oara. Un raspuns din partea mea d-nei nu isi are sensul-ar insemna pe de o parte sa incalc si eu regulamentul, pe de alta parte sa deranjez in aceeasi masura ceilalti utilizatori.






Similar Topics Collapse

8 useri citesc topicul

0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL