Am o problema careia nu-i prea stiu raspunsul exact si va rog mult sa ma ajutati: tin contabilitatea la o firma nou infiintata-specific baruri. Patronii au facut pe firma niste cheltuieli cu investitii, adica au cumparat materiale de zugravit, masa de biliard, centrala termica.Toate acestea eu le-am inregistrat pe investitii in curs: 231 dupa care in momentul in care se va finisa lucrarea le voi transfera pe 212(mij fixe) si voi calcula amortizarea.
Intrebare:
1 sigur este corect?
2 daca este corect, imi mai trebuie in afara de facturile de intrare cu care s-au cumparat materialele de zugravit, centrala termica si masa de biliard, si alte documente? de ex: vreun deziv sau altceva?
Mentionez ca spatiul in care s-a zugravit si s-a amenajat(cu termopane, materiale sanitare) este proprietate personala. Cei care au amenajat si au zugravit sunt patronul cu un prieten, deci nu este o firma special angajata.
Va rog mult daca puteti sa ma clarificati si pe mine.
Multumesc