La terminarea unei lucrari...am uitat sa scriu pe factura finala...storno avansul cf facturii de avans pe care am dat-o la inceput..am scris doar cat mai avea de platit...
stiu ca este gresit..ca am ramas cu avans si eu si beneficarul...si nu este bine
m-a sunat beneficiarul si mi-a zis k vrea sa ii modific ultima factura..sa ii trec si storno avans sau sa ii dau alta factura cu storno avans..dar dc ii dau alta factura eu ma incarc cu tva..si nu imi convine
problema este ca ultima factura e cam veche e din august....oare pot sa modific in ea?..sa scriu storno avans si restul lucrarii ca sa fie corect...suma o sa fie aceeasi si la tva si la total factura...numai rubricile din factura o sa fie doua...una cu storno avans..si una cu val lucrarii.
oare e bine sa fac modificari in factura veche?...eu facturile le scot din programul de facturare..ma gandesc sa nu fie tarziu..deja e noiembrie si fact e din august
Va rog sfatuiti-ma ce sa fac..nu as vrea sa mai tai alta factura din nou..
Multumesc mult!!!!







