#21
Postat 13 January 2012 - 05:39 PM
#22
Postat 09 February 2012 - 07:08 PM
Apelez la forumul dvs referitor la declaratiile care trebuie depuse la inceputul anului de o I.I.
Din cate am vazut trebuie depusa declaratia 392B(sunt neplatitor de TVA), decl. 220 si 200 insa fiind la inceput de drum m-ar ajuta un pic mai multe detalii despre modul de completare al acestora. vreau sa specific faptul ca pe 2011 am iesit pe minus. Sper sa primesc un raspuns cat mai curand si eventual o consultanta daca este posibil!
Multumesc anticipat!
#23
Postat 09 February 2012 - 10:01 PM
Click-aim pe numarul formularului dorit, dupa care putem citi Instructiunile de completare.
Oricum de D 220 am scapat ( ianuarie ).Daca nu am depus, AF-ul va calcula impozitul pe venit pe baza D 220 anterior.
D 200 am avea timp pana 25 mai.Ramane D 392B , termenul fiind 27.02.2012 (conform calendar ANAF)
#24
Postat 10 February 2012 - 12:11 PM
In primul rand ma paste o amenda pentru D 220 pe care o voi depune Luni.
In al doilea rand, se pare ca D 392B pe care am depus-o anul trecut am gresit-o. As putea sa fac alta ca rectificativa pentru anul trecut si sa o depun impreuna cu cea de anul asta?
In al treilea rand, chiar cred ca as avea nevoie de mai mult ajutor sa le scot la lumina, credeti ca ma puteti ajuta? ( ma refer nu numai la declaratii ci la toata treaba asta cu I.I)
#25
Postat 11 February 2012 - 11:13 AM
1.Despre D 220, dupa cum am spus, nu e neaparat nevoie sa o mai depunem, daca am depus in anul anterior.Cam in perioada asta (februarie) ar trebui sa primim o decizie de impunere (impozit pe venit repartizat trimestrial) calculata de AF, pe baza D 220 anterioara;
2.Despre D 200.Aici e un pic mai delicat.E vorba de incasarile si platile aferente anului anterior, mai multe amanunte citim in omfp 1040/2004 la art. 52;
3.D 392 B. Fireste ca putem face rectificative la orice si oricand e nevoie, CPF-ul ne permite dar...poate ar trebui sa intrebati la AF-ul de care apartineti.Informatii despre contabilitatea in Partida Simpla gasim si pe acest forum. Altfel, poate va ajuta si Ghidul emis de ANAF;
http://static.anaf.r.../scurt_ghid.htm
Aceasta postare a fost editata de Tzica: 11 February 2012 - 11:16 AM
#26
Postat 11 February 2012 - 11:18 AM
#27
Postat 15 February 2012 - 11:42 AM
1.1.2. Declarația se depune la următoarele termene, de către:
contribuabilii care încep o activitate în cursul anului fiscal, în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului;
contribuabilii care, în anul anterior, au realizat pierderi şi cei care, au realizat venituri pe perioade mai mici decât anul fiscal, precum
şi cei care, din motive obiective, estimează că vor realiza venituri care diferă cu cel puțin 20% față de anul fiscal anterior, odată cu declarația privind venitul realizat.
sau mai departe despre persoanele fizice (deci nu PFA/II) care realizeaza venituri din contracte inchiriere, sau...daca am facut trecere de la impozitarea in sistem de norma de venit la impozitarea in sistem real (sau viceversa)...in fine...
#28
Postat 06 March 2012 - 10:01 PM
Sunt organizata ca I.I. din iulie 2010. In 2011 am depus declaratia 200. Mentionez ca in 2010 am fost pe pierdere: -1951. Azi, am mai socotit totl o data din registrul de intrari iesiri ...am gresit ...sunt pe pierdere in 2010:- 1655.
Ce pot face? pot depune rectificativa? Tot pe pierdere raman nu se schimba nimic....
aS PUTEA SA O DEPUN ZILELE ASTEA? INAINE SA DEPUN DECLARATIA 200 PT 2011??
#29
Postat 12 March 2012 - 01:21 PM
Am doua puncte de lucru. Unul cu activitate comert cu amanuntul altul cu activitate frizerie.
Trebuie sa intocmesc doua declaratii 204 pentru fiecare activitate ? Cheltuielile care sunt comune (sediul, etc) cum se repartizeaza ?
Am intrebat pentru ca pe site-ul ANAF am gasit urmatoarea formulare:
"Declaratia se depune pentru veniturile din activitati independente, inclusiv din activitati
adiacente sau din activitati agricole. Asocierile care realizeaza mai multe categorii de venit
depun câte o declaratie pentru fiecare categorie de venit în parte."
In cazul meu, activitatile comert si frizerie nu intra in "categorii de venit" distincte ?
Multumesc
#30
Postat 12 March 2012 - 11:00 PM
#31
Postat 02 July 2012 - 05:34 PM
#32
Postat 20 January 2013 - 12:08 PM
#33
Postat 21 January 2013 - 01:33 AM
#34
Postat 29 January 2013 - 11:06 AM
Am o intreprindere individuala deschisa anul trecut in luna mai. Am inteles ca trebuie depusa o declaratie 600 privind venitul asigurat pentru pensii. Ma poate lamuri cineva ce sume trebuie declarate si cat anume voi plati efectiv la pensii, mai ales ca anul trecut conform registrului de plati si incasari, am iesit cu un profit de 1.000 de lei pe tot anul. Cineva mi-a spus ca trebuie platit undeva la 220 de lei lunar indiferent de venitul sau profitul pe care il realizezi. De unde sa scoti bani daca tu nu realizezi acei bani. Multumesc.
#35
Postat 30 January 2013 - 09:12 AM
(1)Baza lunară de calcul al contribuţiei de asigurări sociale pentru persoanele prevăzute la art. 29621 alin. (1) lit. a)-e) este venitul declarat, care nu poate fi mai mic de 35% din câştigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurărilor sociale de stat şi nici mai mare decât echivalentul a de 5 ori acest câştig; contribuabilii al căror venit rămas după deducerea din venitul total realizat a cheltuielilor efectuate în scopul realizării acestui venit, respectiv valoarea anuală a normei de venit, după caz, raportat la cele 12 luni ale anului, este sub nivelul minim menţionat, nu datorează contribuţie de asigurări sociale.
Daca venitul net lunar este sub 741 lei lunar nu se datoreaza pentru 2012, pentru 2013 trebuie sa calculam 35% din salariul mediu brut pe economie stabilit pe care am sa il caut si vi-l transmit
Treburile ce se pot indeplini cu blandete niciodata nu dau gres
#36
Postat 30 January 2013 - 10:39 AM
sapt. viitoare, de luni pana miercuri se discuta, iar pe 5 februarie (cica) se va vota intr-o forma sau alta.
asa ca ... mai avem de asteptat.
unele sume se vehiculeaza deja, adica 2223 lei salariu mediu brut, deci 778 lei baza de calcul pt cota de 35 %, dar sa vedem cum ramane pana la urma ...
#37
Postat 05 April 2013 - 12:23 AM
pot rectifica decl 220 pentru o Intrep. Individ pentru anul 2013, daca dupa un trimestru sunt pe pierdere?
#38
Postat 05 April 2013 - 01:28 PM
Ai in Declaratia 220 doua casute: 1 si 2 in stanga, daca nu te incadrezi acolo, asta este.
Citez din Instructiunile de completare a Declaratiei:
"2. Căsuța 1 “Recalcularea plăților anticipate” se bifează în următoarele situații:
a) în situația contribuabililor care realizează venituri din activități independente
şi/sau din activități agricole impuse în sistem real,silvicultură şi piscicultură şi care în cursul
anului fiscal îşi încetează activitatea, precum şi cei care intră în suspendare temporară a
activității, potrivitlegislației înmaterie;
În vederea recalculării plăților anticipate contribuabilii vor depune declarația,
însoțită de documente justificative, în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.
b) în situația rezilierii, în cursul anului fiscal, a contractelor de închiriere, în care
chiria este exprimată în lei, pentru care plățile anticipate suntstabilite potrivit prevederilor
art.63 alin.(2) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
Contribuabilii care reziliază contractele de închiriere în cursul anului vor depune
declarația însoțită de documente justificative, în termen de 5 zile la organul fiscal
competent.
c) în cazul în care, în cursul anului fiscal, are loc depăşirea numărului de 5
camere de închiriat, pentru contribuabilii care realizează venituri din închirierea în scop
turistic a camerelor situate în locuințe proprietate personală, având o capacitate de cazare
cuprinsă între 1 şi 5 camere inclusiv, potrivit art.62^3 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
Contribuabilii care, în cursul anului fiscal, depăşesc numărul de 5 camere de închiriat
vor depune declarația în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.
Căsuța 2 “Modificarea modului de determinare a venitului net” ‐ se bifează de către
persoanele fizice care realizează venituri din activități independente şi cedarea folosinței
bunurilor care optează pentru modificarea modului de determinare a venitului net: sistem
real, cote forfetare de cheltuielisau normă de venit, după caz.
Contribuabilii care optează, în condițiile legii, pentru modificarea modului de
determinare a venitului net bifează căsuța “Modificarea modului de determinare a venitului net” şi indică sistemul de impunere pentru care au optat, prin bifarea căsuței
corespunzătoare situației contribuabilului de la Secțiunea II „Date privind activitatea
desfăşurată”, pct.2 ”Determinarea venitului net: ”sistem real”, “cote forfetare de cheltuieli” sau “normă de venit”, după caz.
În această situație, declarația se depune, după caz, în termen de 15 zile de la data
începerii activității, în cazul contribuabililor care încep o activitate în cursul anului,sau până la data de 31 ianuarie a anului fiscal, în cazul contribuabililor care au desfăşurat
activitate şi în anul precedent."
Aceasta postare a fost editata de Dana42: 05 April 2013 - 01:28 PM
Dana
#39
Postat 19 May 2013 - 02:57 PM
#40
Postat 19 May 2013 - 08:46 PM
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Termenul de depunere a declaratiilor D 100 pentru trimestrul IV 2022 și D 101 pentru anul 2022 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Declaratiile fiscale care se transmit obligatoriu prin mijloace electronice de transmitere la distanta |
Alte declaratii si raportari | Otilia Alupei |
|
||
27 iunie – termenul de depunere a declaratiilor D 100 si D 101 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Vineri 20 mai 2022 - termenul de depunere a declaratiilor fiscale pentru aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
26 aprilie - termenul de depunere a 8 declaratii fiscale |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi