Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Ce acte sunt necesare la un targ? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Ce acte sunt necesare la un targ?


5 replies to this topic

#1 _diana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 16 November 2009 - 08:36 PM

Îmi cer scuze dacă nu am postat bine, am căutat ceva asemănător și nu am găsit nimic.

Voi participa în două zile la un târg. Merg cu actele firmei, cu casa de marcat și cu aviz. Ce altceva mai trebuie?



Vă mulțumesc.



#2 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2009 - 10:29 PM

Se pare ca nu va mai trebuie nimik ( ca banuiesc ca exista contract de inchiriere iar autorizatiile sunt problema targului), dati totusi ceva indicati legat de ce fel de targ este ca sa va putem da un raspuns exact.




#3 _diana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 17 November 2009 - 12:17 AM

Mulțumesc pentru răspuns. E vorba de un târg unde se comercializează, în spațiu închis, cu standuri, produse pentru copii. Un fel de expoziție cu vânzare. Tocmai am primit un mail de la organizatori în care se reamintea că în fiecare stand trebuie afișată povestea cu 'păstrați bonul fiscal până la ieșirea din stand'. ironic, multe standuri sunt atât de mici încât nici nu poți să intri înuntru dar, na, legea e lege) (e vorba de babyexpo, dacă se consideră reclamă vă rog ștergeți cu incredere :) )

Orice informație e bine-venită.



#4 ariana nicol

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:
  • Location:x

Postat 17 November 2009 - 10:10 AM

in primul rand, din cate stiu eu, trebuie sa aveti autorizatie pentru a putea vinde in targuri si piete. asta este cel mai important. dupa aceea urmeaza restul.
am si eu o intrebare. daca am casa de marcat, cu adresa punctului de lucru, pentru a participa la un targ de o saptamana, este nevoie sa imi cumpar alta casa de marcat si sa o fiscalizez cu adresa sediului? sau pot merge cu casa de marcat de la punctul de lucru, care in acea perioada va fi inchis? sincer, mi se pare aberant sa dau 1000 de roni, pe o casa de marcat si fiscalizare, doar pentru o saptamana.
Multumesc!



#5 angelcontis

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 12 Postari:
  • Gender:Female

Postat 17 November 2009 - 03:12 PM

Am avut un caz asemanator si am mers cu casa de marcat de la magazin la targ. Cand a venit GF mi-a zis ca trebuie sa cumparam o alta casa de marcat si cand o fiscalizam sa fie pe bon scris" comert ambulant" (in locul punctului de lucru). Daca iei casa de marcat pe care o ai la magazin si o duci in alta parte ei considera ca ramai "descoperit" la magazin si incalci legea( nu ai casa de marcat:-).

Aceasta postare a fost editata de MIKY2010: 04 December 2009 - 08:22 AM




#6 _diana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 15 Postari:

Postat 17 November 2009 - 07:08 PM

Mulțumesc pentru raspuns. Cu casa e rezolvată, e fiscalizată special pentru comerț ambulant deci aici, sper, nu va fi nici o problemă.

Orice alte idei sunt binevenite.






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL