Imi cer scuze daca nu este corect.
Acum subiectul.
Un client doreste sa ii dau marfa pe care sa o foloseasca in procesul lui de productie, dar nu cu factura.
Nu stie nici el ce anume foloseste din diversele repere pe care i le furnizez.
Acum de exemplu marfa care a plecat spre el are aviz de expeditie pe care am specificat "stoc la dispozitia clienti. Furnizorul este proprietar pana la facturare."
In cursul unei luni mai doreste si alte repere care pleaca tot cu aviz.
La sfarsitul lunii -eu am spus ca - pentru piesele folosite de care client fac factura, iar pe cele nefolosite fac aviz de storno.
Pe facura specific avizele din cursul lunii ca si avizul de storno.
Luna urmatoare repun reperele stornate pe alt aviz si tot asa, pana clientul spune ca anumite repere nu le foloseste si le restituie.
Este corect?
Si cel mai important ce fel de contact este acesta?
Daca are cineva un model, poate ma ajuta.
Va multumesc!







