#1
Postat 17 March 2010 - 05:38 PM
#2
Postat 17 March 2010 - 06:01 PM
#3
Postat 17 March 2010 - 06:55 PM
Pai atunci sa simplificam legislatia cu urmatorea fraza: daca societatea este pe pierdere toate cheltuielile sunt nedeductibile
Mi se pare a fi un abuz!
Aceasta postare a fost editata de beatrice1971: 17 March 2010 - 06:56 PM
#4
Postat 18 March 2010 - 09:41 PM
Aceasta postare a fost editata de BIANCA 1997: 18 March 2010 - 09:43 PM
#5
Postat 19 March 2010 - 07:42 AM
Aceasta postare a fost editata de marra_2000: 19 March 2010 - 07:46 AM
#6
Postat 19 March 2010 - 08:52 AM
marra_2000, la Mar 19 2010, 07:42 AM, a spus:
#7
Postat 04 July 2010 - 12:24 PM
emiliacrstn, la Jun 28 2010, 10:32 AM, a spus:
marra_2000, la Jun 28 2010, 11:00 AM, a spus:
ca principiu al deductibilitatii doar pt. chelt. facute in scopul obtinerii de venituri, abordarea "organului" nu mi se pare absurda, insa nu aplicata la activitati cu ciclu mai lung sau cu perioade de stagnare, cum ar fi in constructii, de ex., adica in fct de fiecare situatie particulara.
apoi, pt. faptul ca nu scoti oamenii in somaj desi nu mai ai activitate o perioada - ba te mai si incarci cu taxe la stat aferente salariilor - ar trebui sa te premieze cu o facilitate, nu sa te penalizeze cu nedeductibilitati. faza cu taxe la stat obligatorii dar nedeductibile daca nu ai venituri, mi se pare si mie aberanta !!!
#8
Postat 06 July 2010 - 06:54 PM
#9
Postat 06 July 2010 - 07:21 PM
amenajare a carui spatiu? al tau? (deductibila, tratata ca o investitie amortizabila in viitor) al locului unde prestezi? (facturata)
#10
Postat 07 July 2010 - 10:52 AM
am facut investitii mari la acest salon, si nu am contractat decat 3 evenimente anul acesta, inseamna ca amortizarea chelt. cu amenajarea si utilajele de bucatarie este deductibila numai 3 luni?
pe aceeasi firma mai exista o activitate care este profitabila, pe ansamblu obtin profit.
#11
Postat 07 July 2010 - 05:15 PM
Mai ajuta la "cosmetica" contabila a firmelor, prin trecerea pe 471 se va putea inregistra chiar cate un mic profit si atunci cand nu merge business-ul.
#12
Postat 07 July 2010 - 07:47 PM
mutual, la Jul 7 2010, 06:15 PM, a spus:
Mai ajuta la "cosmetica" contabila a firmelor, prin trecerea pe 471 se va putea inregistra chiar cate un mic profit si atunci cand nu merge business-ul.
- sumele reprezentand abonamentele, chiriile, certificatele de emisii de gaze cu efect de sera achizitionate si alte cheltuieli efectuate anticipat (401,512,531)."
In aceste conditii, chiar daca s-au efectuat cheltuieli pentru amenajarea unui spatiu inchiriat (si ele au legatura cu activitatile declarate de firma), acestea pot fi amortizate de chirias
pe durata contractului de inchiriere, conform prevederilor Codului Fiscal.
Similar Topics
3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi







