Multumesc!
#1
Postat 18 March 2010 - 02:21 PM
Multumesc!
#2
Postat 18 March 2010 - 02:44 PM
#3
Postat 18 March 2010 - 02:48 PM
SisterQ, la Mar 18 2010, 04:21 PM, a spus:
Ma mira totusi ca nu folositi decontul de cheltuieli (ordin de deplasare) care este obligatoriu ca bonurile fiscale sa fie recunoscute ca si cheltuieli in contabilitate. Daca imi aduc aminte exista o ordonanta (parca 109) din februarie 2009 care abroga unele prevederi referitoare la inregistrarea bonurilor fiscale in contabilitate. ANAF a venit cu niste precizari prin care lasa sa se inteleaga ca da, OG 109 nu mai da voie sa inregistram bonuletele si bonurile fiscale decat pe baza de decont de cheltuieli.
#4
Postat 18 March 2010 - 03:11 PM
Paturcai, la Mar 18 2010, 02:48 PM, a spus:
SisterQ, la Mar 18 2010, 04:21 PM, a spus:
Ma mira totusi ca nu folositi decontul de cheltuieli (ordin de deplasare) care este obligatoriu ca bonurile fiscale sa fie recunoscute ca si cheltuieli in contabilitate. Daca imi aduc aminte exista o ordonanta (parca 109) din februarie 2009 care abroga unele prevederi referitoare la inregistrarea bonurilor fiscale in contabilitate. ANAF a venit cu niste precizari prin care lasa sa se inteleaga ca da, OG 109 nu mai da voie sa inregistram bonuletele si bonurile fiscale decat pe baza de decont de cheltuieli.
Multumesc pt raspunsuri!
Problema este ca cineva raspunde de registru de casa scris de mana, si eu de cel din programul de contabilitate (cele 2 registre difera). Eu fac deconturi de cheltuieli cu data primului bon, dar bonurile le inregistrez in program cu data fiecaruia; acest lucru neputand fi facut si de persoana cu registru de casa . Voi cere sa faca de acum incolo deconturile, persoana respectiva. Multumesc!
Similar Topics
5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi






