Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
e corect sa emiti avizul asa? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

e corect sa emiti avizul asa?

3 replies to this topic

#1 carmencita76

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 28 June 2010 - 09:44 AM

Buna ziua,
gestionarul a trimis soferul dupa marfa in alta localitate cu avizierul nostru , pe drum inapoi incarcat cu marfa avea dovada marfii tot pe avizierul nostru si era completat la furnizor datele noastre si la client tot datele noastre, nu stiu cit este de corect pt ca am intrebat sefa contabila care mi-a spus ca este bine asa dar as dori si o alta opinie va rog mult
multumesc



#2 cornell

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 217 Postari:
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 10:24 AM

înțeleg că în altă localitate era marfa proprie întrun depozit propriu... (atunci e bine) sau?

nu vorbi rau despre tine - vei fi aprobat deindata



#3 carmencita76

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 28 June 2010 - 10:37 AM

Vezi postareacornell, la Jun 28 2010, 11:24 AM, a spus:

înțeleg că în altă localitate era marfa proprie întrun depozit propriu... (atunci e bine) sau?


nu , era marfa de la un alt furnizor, nu dintr-un alt dep al nostru



#4 cornell

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 217 Postari:
  • Gender:Male

Postat 28 June 2010 - 11:47 AM

e cam forțată emiterea unui asemenea aviz, furnizorul fiind obligat să-l emită; poate pentru transport să fi fost folositor și atât, dar nu arată proveniența bunurilor
iată ce zice OMF 3512/2008

AVIZ DE ÎNSOȚIRE A MĂRFII (cod 14 - 3 - 6A)
Este formular cu regim special intern de tipărire și numerotare.
1. Servește ca:
- document de însoțire a mărfii pe timpul transportului, după caz;
- document ce stă la baza întocmirii facturii, după caz;
- dispoziție de transfer al valorilor materiale de la o gestiune la alta, dispersate teritorial, ale aceleiași unități;
- document de primire în gestiune, după caz;
- document de descărcare din gestiune a bunurilor cedate cu titlu gratuit.
2. Se întocmește, în două sau mai multe exemplare, de către unitățile care nu au posibilitatea întocmirii facturii în momentul livrării produselor, mărfurilor sau altor valori materiale, precum și în alte situații stabilite prin procedurile proprii ale unității.
În cazul transferului de bunuri între gestiunile aceleiași unități, dispersate teritorial, precum și al transportului bunurilor cedate cu titlu gratuit (mostre, bunuri date pentru stimularea vânzării sau testări la locul de desfacere, premii, materiale promoționale etc.) avizul de însoțire a mărfii va purta mențiunea "Fără factură", după caz.
Pe avizul de însoțire a mărfii emis pentru valori materiale trimise pentru prelucrare la terți se face mențiunea "Pentru prelucrare la terți".
În celelalte situații decât cele prevăzute mai sus se face mențiunea cauzei pentru care s-a întocmit avizul de însoțire a mărfii și nu factura.
3. Circulă, după caz:
- la furnizor:
- la delegatul unității care face transportul sau al clientului, pentru semnare de primire;
- la compartimentul desfacere, pentru înregistrarea cantităților livrate în evidențele acestuia și pentru întocmirea facturii;
- la compartimentul financiar - contabil;
- la cumpărător:
- la magazie, pentru încărcarea în gestiune a produselor, mărfurilor sau altor valori materiale primite, după efectuarea recepției de către comisia de recepție și după consemnarea rezultatelor;
- la compartimentul aprovizionare, pentru înregistrarea cantităților aprovizionate în evidența acestuia;
- la compartimentul financiar - contabil, pentru înregistrarea în contabilitatea sintetică și analitică.
4. Se arhivează, după caz:
- la furnizor:
- la compartimentul desfacere;
- la compartimentul financiar - contabil;
- la cumpărător:
- la compartimentul financiar - contabil.
5. Conținutul minimal obligatoriu de informații al avizului de însoțire a mărfii este următorul:
- seria și numărul intern de identificare a formularului;
- data emiterii formularului;
- datele de identificare ale furnizorului (denumire, adresă, cod de identificare fiscală);
- datele de identificare ale cumpărătorului (denumire, adresă, cod de identificare fiscală);
- denumirea și cantitatea bunurilor livrate;
- prețul și valoarea, după caz;
- date privind expediția: numele delegatului, buletin/carte identitate (serie, număr), numărul mijlocului de transport, ora livrării, semnătura delegatului;
- semnătura expeditorului.
- data primirii în gestiune și semnătura gestionarului primitor.
nu vorbi rau despre tine - vei fi aprobat deindata






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL