Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
declaratii pfa incepand cu luna iulie 2010 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 17

Salt la continut


declaratii pfa incepand cu luna iulie 2010


360 replies to this topic

#321 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 01 September 2010 - 03:56 PM

Vezi postareaalin_o, la Sep 1 2010, 04:37 PM, a spus:

Art. III. ? (1) Orice venituri de naturã profesionalã, altele
decât cele salariale, se impoziteazã cu cota de impozit pe venit.
(2) Asupra veniturilor prevãzute la alineatul precedent se
datoreazã contribu?iile individuale de asigurãri sociale, asigurãri
sociale de sãnãtate ?i asigurãri de ?omaj.
Din art 3 din OUG 58 reiese ca , procentele de contrib individuale se aplica asupra veniturilor obtinute (norma de venit nu consider a fi venit) , iar in cazul in care nu se obtine venit in cazul PFA urilor cu norma de venit sa se depuna o notificare la cas respectiv somaj.Astept si alte pareri.

Gândeºte-te doar la expresia normã de venit. Norma este normã, mai puþin decât aceasta nu se admite.

Venitul net lunar se determinã în baza codului fiscal. De ce? Pentru cã þine de competenþa codului fiscal sã defineascã elementele care au impact asupra impozitãrii: care sunt veniturile ºi cum se diferenþiazã în funcþie de natura lor (sursa de venit), ce chieltuieli sunt deductibile integral, ce chieltuieli nu sunt deductibile sau sunt deductibile limitat etc.

Tot codul fiscal prevede ºi o serie de excepþii de la regula de determinare a venitului net în baza contabilitãþii în partidã simplã: impozitarea la norma de venit ºi impozitarea drepturilor de autor (caz în care se deduce o cotã forfetarã, acum de 20%, iar la ce rãmâne se aplicã 16%).

În cazul în care impozitarea la norma de venit este dezavantajoasã atunci nu rãmâne decât opþiunea trecerii la impozitarea la real. Pentru trecerea la real se depune o cerere la fisc în luna ianuare a anului viitor. Se poate ºi mai devreme: în urmãtoarele cazuri: angajezi (lipsa salariaþilor este o condiþie pentru aceastã metodã de impozitare); începi sã desfãºori ºi activitãþi neprãvãzute în nomenclatorul de activitãþi acceptate pentru imozitarea la normã. Atenþie însã: opþiunea de impozitare la real se menþine minimum 2 ani.

Aceasta postare a fost editata de Vital: 01 September 2010 - 03:58 PM




#322 Popu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 01 September 2010 - 03:59 PM

Vezi postareaalin_o, la Sep 1 2010, 04:37 PM, a spus:

Art. III. ? (1) Orice venituri de naturã profesionalã, altele
decât cele salariale, se impoziteazã cu cota de impozit pe venit.
(2) Asupra veniturilor prevãzute la alineatul precedent se
datoreazã contribu?iile individuale de asigurãri sociale, asigurãri
sociale de sãnãtate ?i asigurãri de ?omaj.
Din art 3 din OUG 58 reiese ca , procentele de contrib individuale se aplica asupra veniturilor obtinute (norma de venit nu consider a fi venit) , iar in cazul in care nu se obtine venit in cazul PFA urilor cu norma de venit sa se depuna o notificare la cas respectiv somaj.Astept si alte pareri.
Alin eu am depus declaratia cu venitul realizat = norma de venit / 12. Am trimis intrebarea asta la finante, ce sa pun norma de venit sau trebuie sa tin contabilitate ca sa le platesc celor de la pensii contributiile, raspunsul a fost ca cei de la norma folosesc norma de venit.
De fapt vezi ca este un document pe site-ul casei de pensii in care se mentioneaza ca cei ce sunt la norma de venit, venitul realizat se calculeaza in functie de norma ...

P.S.
Cei de la pensii au bagat un ghid de completare ...

http://www.cnpas.org/content/cnpas/others/...20ASIGURARE.doc

Aceasta postare a fost editata de Popu: 01 September 2010 - 04:07 PM




#323 patipatason

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:

Postat 02 September 2010 - 12:15 AM

ce intelegem de aici:

COMUNICAT 24 august 2010 – Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale
Avand in vedere ca incepand cu data de 1 iulie 2010 au intrat in vigoare prevederile OUG nr.58/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr.573/2003 privind Codul Fiscal si alte masuri financiar-fiscale, Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale

face urmatoarele precizari:

 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 58/2010 pentru modificarea si completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal si alte masuri financiar–fiscale, reglementeaza, printre altele si asigurarea in sistemul public de pensii a persoanelor fizice care realizeaza venituri de natura profesionala, altele decat cele salariale. În vederea aplicarii prevederilor acestui act normativ, s-a aprobat H.G. nr. 791/2010 pentru modificarea si completarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal;

 Modelul de declaratie de asigurare prevazut de Anexa nr.2 la H.G. nr. 791/2010 [.PDF] se regaseste si pe site-ul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale( www.cnpas.org), la Sectiunea Contributii;

 Declaratia de asigurare se depune pana la data de 25 a lunii pentru luna anterioara celei in care s-au realizat venituri de natura profesionala, la casa teritoriala de pensii din raza de domiciliu sau de resedinta a persoanelor asigurate. Pentru Municipiul Bucuresti, declaratia de asigurare se depune la Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti;

 Persoanele care realizeaza venituri de natura profesionala, altele decat cele salariale, datoreaza contributii individuale de asigurari sociale in cota de 10,5 % din venitul net realizat.
Venitul net realizat este determinat in cazul contabilitatii in partida simpla, ca diferenta intre venitul brut si cheltuielile deductibile aferente realizarii venitului, conform prevederilor Codului Fiscal, iar in cazul normelor anuale de venit este determinat pe baza acestor norme anuale de venit;

 Venitul net asigurat nu poate depasi plafonul de 5 salarii medii brute pe economie. Pentru anul 2010, salariul mediu brut pe economie este de 1.836 lei;

În vederea evitarii dublei impuneri, in baza uneia si aceleiasi calitati (persoana care realizeaza in mod independent venituri de natura profesionala), este exclus ca, pentru aceeasi luna, sa se efectueze o plata a contributiei de asigurari sociale pentru declaratia depusa in baza Legii nr.19/2000 si o alta pentru declaratia depusa in baza art.III din OUG nr.58/2010.

Precizam ca activitatile desfasurate in mod independent, care genereaza venituri din profesii libere, precum si drepturile de autor si drepturile conexe definite conform prevederilor Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare, nu pot fi reconsiderate ca activitati dependente. Persoanele care se regasesc in aceasta situatie se asigura, obligatoriu, potrivit prevederilor OUG nr. 58/2010, pe declaratia de asigurare mentionata mai sus. Cota de contributie de asigurari sociale este de 10,5% din venitul net realizat.

 Referitor la incasarea contributiilor reprezentand “Contributia de asigurari sociale de la persoane care realizeaza venituri de natura profesionala cu caracter ocazional”, Ministerul Finantelor Publice a aprobat completarea indicatorilor privind finantele publice prin introducerea subcapitolului 21.03.09 la capitolul “Contributiile asiguratilor”.
Casele teritoriale de pensii vor comunica indicativul contului in care se va face colectarea contributiilor.

Biroul de presa al CNPAS, 24 august 2010 [sursa: cnpas.org]



platim sau nu cf OUG cei care au si contract cu 31%?



#324 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 02 September 2010 - 08:14 AM

În vederea evitarii dublei impuneri, in baza uneia si aceleiasi calitati (persoana care realizeaza in mod independent venituri de natura profesionala), este exclus ca, pentru aceeasi luna, sa se efectueze o plata a contributiei de asigurari sociale pentru declaratia depusa in baza Legii nr.19/2000 si o alta pentru declaratia depusa in baza art.III din OUG nr.58/2010.

În practicã însã se întâmplã tot felul de lucruri: unele case judeþene de pensii lucreazã doar cu OUG 58/2010, altele doar cu legea 19/2000, iar altele ºi cu OUG 58/2010 ºi cu legea 19/2000! Iar toate acestea se întâmplã din cauza faptului cã OUG 58/2010 ºi normele ei metodologice au probleme majore de ordin juridic: nu se sincronizeazã cu alte legi, normele adaugã la lege, normele contrazic legea, normele instituie discriminarea unei categorii socio-profesionale în raport cu altã categorie (ceea ce este infracþiune conform legii ministeriale) etc.

Aºa cum am mai spus, trebuie neapãrat sã obþinem un rãspuns în scris de la Casa naþionalã de pensii. Chiar nu aþi putea voi, cei din Bucureºti, sã vã adunaþi într-un numãr de cel puþin 100 de persoane pentru a formula ºi înainta o adresã oficialã? Semnatã de mai multe persoane va avea mai multã greutate, iar dacã în cuprinsul adresei se va întrezãri ºi posibilitatea deschiderii unui proces împotriva Casei de pensii, atunci s-ar putea ca lucrurile sã fie luate, în sfârºit, în serios.

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 15 September 2010 - 09:50 AM




#325 albinutzamea

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 03 September 2010 - 09:39 AM

descarcati de aici declaratiile conform oug 58/2010 in excell, sa va fie mai usor cu completarea lor...
:biggrin:

Fisiere atasate





#326 alexman1982

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 7 Postari:

Postat 03 September 2010 - 04:34 PM

http://www.sfin.ro/articol_20884/exclusivi...c_din_2011.html

Vezi postareaalbinutzamea, la Sep 3 2010, 10:39 AM, a spus:

descarcati de aici declaratiile conform oug 58/2010 in excell, sa va fie mai usor cu completarea lor...
:biggrin:




#327 costin_mentor

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 122 Postari:
  • Location:Constanta

Postat 07 September 2010 - 02:48 PM

Buna ziua,
sunt o persoana fizica autorizata din Constanta si cu frica legii m-am dus azi , 07.09.2010 sa depun la somaj declaratia impusa de OUG58/2010 pentru veniturile obtinute in luna august 2010.
Surpriza insa, cand am ajuns, dupa ce am asteptat 15 minute sa vina casiera de la o mica barfa dintr-un birou alaturat, aceasta ne spune ca nu poate sa incaseze sumele aferente declaratiei pentru luna august 2010 pentru ca nu este gata baza de date. Sa venim saptamana viitoare si atunci ne va primi.
Cu alte cuvinte pentru o plata de 2 lei trebuie sa cheltuim 6 lei pentru biletele ratc si inca 6 lei saptamana viitoare, adica inca 12 lei in plus. Bataie de joc.
Iar la televizor iese seful de la ANOFM si ne face prosti si chiori , ca sistemul lui este perfect.
TotalSal - un program complet de salarii!



#328 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 07 September 2010 - 07:26 PM

Am mai apărut un proiect de ordonanţă de urgenţă.

Am aruncat o privire rapidă peste el:

1. Criteriile de redefinire din activitate independentă în activitate dependentă devin ceva mai clare, fiind eliminate elementele aberante care puteau să genereze abuzuri.
2. Sursele de venit care sunt vizate de ordonanţă sunt drepturile de autor şi convenţiile civile, nu şi veniturile obţinute de PFA-uri, Î.I, Î.F.
3. Nevorbindu-se nimic despre persoanele fizice autorizate sau întreprinderile individuale/familiale, rezultă că în ceea ce le priveşte pe acestea se doreşte revenirea la starea existentă înaintea adoptării OUG 58/2010. Adică vor plăti CAS la declaraţia de asigurare şi nu vor mai plăti contribuţia de şomaj. Vom plăti desigur şi contribuţia la sănătate aşa cum au făcut-o şi înainte.

În rest, vom trăi şi vom vedea cum vor evolua lucrurile.

Fisiere atasate





#329 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 07 September 2010 - 08:41 PM

Rămâne de văzut dacă ultimul proiect îl va înlocui sau nu pe cel afişat pe site-ul secretariatului general al guvernului (SGG) - este vorba despre proiectul care ne propune să achităm contribuţii sociale individuale în cotă de cca 35%. Există şi un idiciu că aceasta ar fi intenţia: ultimul proiect preia din proiectul SGG articolul care conţine criteriile de redefinire a activităţii din independentă în dependentă, cu o mică modificare care constă în comasarea a două criterii în unul singur. Dacă s-ar dori adoptarea ambelor proiecte, atunci această preluare nu ar avea sens. Vom trăi şi vom vedea cum stau lucrurile în forma lor finală.



#330 Popu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 07 September 2010 - 09:31 PM

Vital, eu ca PFA daca am contract de prestari servicii cu o firma nu intru in categoria "si/sau din contracte / conventii civile incheiate potrivit Codului civil"?
Contractul dintre un PFA si o firma e considerat contract comercial..?
Multumesc



#331 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 08 September 2010 - 08:14 AM

Vezi postareaPopu, la Sep 7 2010, 10:31 PM, a spus:

Vital, eu ca PFA daca am contract de prestari servicii cu o firma nu intru in categoria "si/sau din contracte / conventii civile incheiate potrivit Codului civil"?
Contractul dintre un PFA si o firma e considerat contract comercial..?
Multumesc

Da, este contract comercial, ambele părţi având calitatea de comercianţi (înscrişi la Registrul Comerţului).

Convenţiile civile sunt încheiate în baza Codului Civil (de obicei se face referire în mod expres la articolele Codului Civil care stau la baza relaţiei conractuale), contractele individuale de muncă se încheie desigur în bază Codului Muncii, iar contractele comerciale în baza Codului Comercial. Cum s-ar spune: "Fiecare peşte are lacul său preferat în care înoată".

Unde şi un link către o resursă unde vei putea afla mai multe informaţii legate de convenţiile civile:
http://www.avocatnet.ro/content/forum|disp...tie-civila.html



#332 Popu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 130 Postari:

Postat 08 September 2010 - 11:59 AM

Multumesc Vital
Formatul de contract este identic indiferent daca e vorba de contract comercial / conventie civila? Sau trebuie mentionat pe undeva in contractul dintre PFA si o alta firma ca e un contract comercial? Sau caracterul comercial rezulta din simplu fapt ca-i incheiat intre pfa / alta firma?
De pilda daca modelul de mai jos
http://www.e-juridic...p?pag=a&aid=582
e incheiat intre PFA si o firma e contract comercial, daca e intre o persoana fizica si o firma e conventie civila doar bazandu-ne pe tipul participantilor la contract?

Din link-ul ce l-ai pus am citit urmatoarele:
"Contractul de prestari servicii pe care il incheiati cu persoana autorizata nu se fundamenteaza pe Codul muncii, ci pe principiile legislatiei civile, antrenand dupa caz, raspunderea civila contractuala a acesteia."
Cu alte cuvinte contractul dintre un PFA / o firma ar fi contract/conventie civila ?!?!

Aceasta postare a fost editata de Popu: 08 September 2010 - 12:06 PM




#333 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 08 September 2010 - 12:42 PM

Vezi postareaPopu, la Sep 8 2010, 12:59 PM, a spus:

Multumesc Vital
Formatul de contract este identic indiferent daca e vorba de contract comercial / conventie civila? Sau trebuie mentionat pe undeva in contractul dintre PFA si o alta firma ca e un contract comercial? Sau caracterul comercial rezulta din simplu fapt ca-i incheiat intre pfa / alta firma?
De pilda daca modelul de mai jos
http://www.e-juridic...p?pag=a&aid=582
e incheiat intre PFA si o firma e contract comercial, daca e intre o persoana fizica si o firma e conventie civila doar bazandu-ne pe tipul participantilor la contract?

Din link-ul ce l-ai pus am citit urmatoarele:
"Contractul de prestari servicii pe care il incheiati cu persoana autorizata nu se fundamenteaza pe Codul muncii, ci pe principiile legislatiei civile, antrenand dupa caz, raspunderea civila contractuala a acesteia."
Cu alte cuvinte contractul dintre un PFA / o firma ar fi contract/conventie civila ?!?!

Aşa cum am mai scris şi mai sus, o convenţie civilă face, de obicei, refererire în mod expres la Codul Civil. Altfel este mai dificil să încadrezi contractul, deşi nu imposibil. Dacă relaţia dintre o firmă şi o persoană fizică nu se bazează pe un contract individual de muncă (care trebuie să fie înregistrat în mod obligatoriu la ITM), atunci - în situaţia în care acea persoană nu este titularul unei întreprinderi individuale/familiale şi nici PFA nu este - rămâne o singură variantă - relaţia se bazează pe codul civil. Desigur totul depinde şi de felul cum este redactată convenţia civilă. Iată şi o mică parte din contractul model găsit la adresa pe care ţi-am dat-o:

CONTRACT DE PRESTÄ‚RI SERVICII

I. Părţile contractante
1. Societatea.................., cu sediul în Bucureşti, Str. .....................nr. ..........., Sectorul ...., reprezentată prin........................, preşedinte, şi........................., Secretar General, numită în prezentul contract angajator (beneficiar),
Åži
2..............., domiciliat în Bucureşti, Str...................., nr. .... Sectorul 6, născut în localitatea Bucureşti, la data de..................., având C.I. seria ...., nr. ..........., CNP .................., în calitate de prestator de servicii (executant),
am încheiat prezentul contract de prestări servicii, în temeiul art. 1412, 1413 şi 1470 din Codul Civil, în următoarele condiţii de comun acord...

Referirea este necesară pentru că activarea sub umbrela convenţiilor civile se încadrează mai degrabă la capitolul excepţii, nu la desfăşurarea obişnuită a lucrurilor.

În cazul unui contract încheiat între o PFA şi o societate comercială nu consider că ar fi necesară referirea la codul comercial - oricum se subînţelege acest lucru (ambele părţi au calitatea de comercianţi înregistraţi la registrul comerţului, iar relaţiile dintre comercianţi sunt guvernate de codul comercial). Eu, în orice caz, nu am făcut aşa ceva niciodată. Şi pot să spun că am încheiate contracte cu mai mult de 20 de firme din întreaga ţară.

În acelaşi timp nici nu pretind autoritate supremă în acest subiect. Studiile mele de bază sunt economice (ASE), nu juridice.



#334 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 08 September 2010 - 01:30 PM

Vezi postareaVital, la Sep 7 2010, 08:26 PM, a spus:

Am mai apărut un proiect de ordonanţă de urgenţă.

Am aruncat o privire rapidă peste el:

1. Criteriile de redefinire din activitate independentă în activitate dependentă devin ceva mai clare, fiind eliminate elementele aberante care puteau să genereze abuzuri.
2. Sursele de venit care sunt vizate de ordonanţă sunt drepturile de autor şi convenţiile civile, nu şi veniturile obţinute de PFA-uri, Î.I, Î.F.
3. Nevorbindu-se nimic despre persoanele fizice autorizate sau întreprinderile individuale/familiale, rezultă că în ceea ce le priveşte pe acestea se doreşte revenirea la starea existentă înaintea adoptării OUG 58/2010. Adică vor plăti CAS la declaraţia de asigurare şi nu vor mai plăti contribuţia de şomaj. Vom plăti desigur şi contribuţia la sănătate aşa cum au făcut-o şi înainte.

În rest, vom trăi şi vom vedea cum vor evolua lucrurile.


Tocmai s-a terminat informarea publică făcută de ministrul muncii împreună cu ministrul finanţelor. Sfera de acţiune a OUG 58/2010 va fi restricţionată la DDA-uri şi convenţii civile. Concluziile la care am ajuns se pare că sunt corecte. Aştept însă textul final al ordonanţei. Abia atunci mă voi putea pronunţă într-o măsură mai categorică.

Aceasta postare a fost editata de Vital: 08 September 2010 - 01:32 PM




#335 Cornny

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 82 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 September 2010 - 02:29 PM

Iar daca sunt si salariat si PFA mai platesc CAS si somaj? Pentru ca pana acum n-am facut-o



#336 mirceatim

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 3 Postari:

Postat 08 September 2010 - 02:38 PM

Am postat pe forumul de discutii CNPAS urmatorul mesaj
"Modificarea OUG 58/2010 limiteaza categoria veniturilor profesionale, altele decat cele salariale, la veniturile din drepturi de autor si conventii civile. In acest context, Persoanele Fizice Autorizate, Intreprinderile Individuale, Intreprinderile Familiale si Profesiile Liberale sunt excluse din sfera de aplicare a OUG 58/2010. Va rog sa precizati daca in acest caz raman valabile declaratiile de asigurare obligatorii incheiate pe Legea 19/2001 si daca PFA si II vor plati in luna august pe vechea declaratie. De asemenea, ce se intampla cu declaratiile depuse de PFA pentru luna iulie pe OUG 58/2010?"
Am observat ca au inceput sa raspunda in urmatorul fel: Avand in vedere faptul ca urmeaza a fi definitivat un act normativ care sa modifice OUG nr. 58/2010, vom reveni cu precizarile care se impun imediat dupa publicarea acestuia in M.O.
Daca nu se aplica retroactiv, adica se aplica doar dupa publicarea sa in Monitorul Oficial, intrebarea este cum vom declara veniturile pe luna august si cele obtinute in septembrie pana la publicarea modificarilor OUG 58/2010 in Monitorul Oficial.



#337 Vital

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 146 Postari:

Postat 08 September 2010 - 02:40 PM

Vezi postareaCornny, la Sep 8 2010, 03:29 PM, a spus:

Iar daca sunt si salariat si PFA mai platesc CAS si somaj? Pentru ca pana acum n-am facut-o

Oameni buni, haidem să aşteptăm textul final al ordonanţei.

Sentimentul meu, obţinut în urma ascultării comunicatului celor doi miniştri, este că vor exista diferenţe faţă de textul proiectului pe care am avut ocazia să-l studiez. Totuşi, dacă cineva a reuşit să aibă acces la variantă editată a ultimului proiect de modificare a codului fiscal, îl rog fie să-l afişeze aici, fie să ne dea un link către el.



#338 catrina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 19 Postari:

Postat 13 September 2010 - 12:07 PM

Am fost azi, 13 Sept. la CASMB si am aflat ca nu se mai primesc declaratii pt. pfa -uri care sunt si angajate cu carte de munca in alta parte. Mi s-a spus sa nu depun declaratia si sa nu virez contributia pentru luna August 2010 pe motiv ca nu se plateste pensie de doua ori.

In legatura cu contributia virata pentru luna Iulie, cand OG 58 era in vigoare, mi s-a spus ca inca nu se stie daca banii vor fi returnati sau nu.

Se primeau declaratii pentru conventii si pentru drepturi de autor.



#339 Brigante

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 270 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 13 September 2010 - 01:22 PM

La Somaj Timis nu se mai primesc declaratii sau notificari pentru PFA. Nu are relevanta daca au sau nu contract de munca. Despre banii platiti pentru iulie, nimeni, nimic...

Aceasta postare a fost editata de Brigante: 13 September 2010 - 01:24 PM




#340 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2010 - 02:14 PM

Mie mi-au returnat banii trimisi pt. somaj iulie pt. ca i-am trimis la sector 6 (unde are sediul) si trebuia platita la sector 5. Acum am aflat ca toate sectoarele platesc la S 5.
Acum ma intreb : sa-i mai retrimit sau nu??
Pt august ce facem (vorbesc de PFA care au si CM) mai trimitem decl la pensii si somaj ?






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL