Sunt pfa neplătitor de TVA. Am citit cît am putut de atent ordinul 1040 în legătură cu contabilitatea în partidă simplă, dar unele lucruri nu mi se par suficient de clare.
1. Dacă emit o factură pe care clientul nu o plăteşte trebuie să o includ în cotabilitate astfel încît să figureze ca venit şi în consecinţă să plătesc impozit pentru factura respectivă?
2. În RJIP se înregistrează chitanţele, facturile, sau ambele?
3. Aceeaşi întrebare pentru Fişa pentru operaţiuni diverse.
4. Voi lucra cu clienţi aflaţi în alte localităţi. Exemplarul din factură care rămîne la mine nu va avea deci semnătura clientului. Este în regulă acest lucru?
5. Am înregistrat la finanţe un registru inventar (cod 14-1-2) care cuprinde următoarele coloane: Recapitularea elementelor inventariate, Valoarea contabilă, Valoarea de inventar, Diferenţe din evaluare. În lege figurează un document cod 14-1-2/a care conţine alte coloane. Trebuie să schimb registrul?
În măsura posibilităţilor, vă rog să mă lămuriţi.








