Va cer ajutorul intr-o micuta problema:
In luna mai am prestat un serviciu, pentru care am emis o factura, in baza unui contract cadru si a unei anexe la contract referitoare la respectivul serviciu. In luna iulie, venind decontul de TVA am virat cei 19% aferenti onorariului meu, desi nu ii incasasem. Am ajuns in ziua de azi cand banii nu au intrat nici acum in cont si m-am dus la beneficiar. Invocand o serie de motive...sa le spunem subiective, mi-a transmis ca nu am contractul in regula (desi nu e asa) si ca o sa-mi plateasca totusi banii dar prin intermediul unei firme intermediare, catre care trebuie sa facturez din nou, in baza unui nou contract.
As vrea sa va intreb care este procedura de urmat pentru stornare, in acest caz, mai ales ca intre timp s-a schimbat cota de TVA? Pot sa emit o factura storno tot cu 19%? Factura va trebui semnata/stampilata si de beneficiar sau o emit eu doar pentru contabilitatea mea?
Multumesc mult!