christina, la Oct 1 2010, 08:42 PM, a spus:
Buna seara,
In cazul in care pana in sept 2010 o societate a avut angajati, iar acum in oct nu mai are nici un angajat, ce trebuie depus la somaj, sanatate, cas si itm in acest sens pt ca din oct nu voi mai depune declaratii si nu vreau sa am probleme.
Multumesc
Depuneti la finante declaratia 010 pentru scoaterea din evidenta a tuturor impozitelor legate de salarii si ramane impozitul pe profit si tva pentru care depuneti declaratiile la trimestru.Formularul il luati de la ei.
La sanatate nu depuneti nimic special ci completati in setul de declaratii pentru luna septembrie si pe cea de iesire din evidenta a salariatilor.Daca nu mai aveti surse de venit trebuie sa va faceti contract cu directia de sanatate daca ramaneti asociat in firma.
La directia muncii depuneti o comunicare prin care le spuneti ca firma dumneavoastra nu mai are salariati de la 1 octombrie. Atentie: o depuneti spre sfarsitul lunii, dupa ce ati depus la ei toate declaratiile, statul, revisalul si dupa ce ati si platit impozitele pentru septembrie. Altfel nu va primesc hartia pentru ca practic nu va pot scoate din evidenta curenta. Daca nu mai aveti surse de venit trebuie sa va faceti contract cu casa de pensii daca ramaneti asociat in firma.
La somaj nimica.
Succes.