Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Societate fara angajati - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Societate fara angajati


3 replies to this topic

#1 christina

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 92 Postari:
  • Location:bucuresti

Postat 01 October 2010 - 07:42 PM

Buna seara,

In cazul in care pana in sept 2010 o societate a avut angajati, iar acum in oct nu mai are nici un angajat, ce trebuie depus la somaj, sanatate, cas si itm in acest sens pt ca din oct nu voi mai depune declaratii si nu vreau sa am probleme.

Multumesc



#2 mirela 0702

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 920 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 02 October 2010 - 10:54 AM

O declaratie pe propria raspundere - formular tipizat, la somaj, cred.
La itm, daca este actualizat Revisal, nu mai trebuie depusa declaratie nici macar cu 0(zero), si nici altceva.
In rest nu cred ca se depune ceva. Poate la cas, dar mai bine intrebati la ei.




#3 Nazgul

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 20 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Slatina

Postat 03 October 2010 - 07:34 PM

si la CAS se depune o declaratie pe propria raspundere.....



#4 GEORGE NEAGU

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 271 Postari:
  • Gender:Male

Postat 04 October 2010 - 05:44 PM

Vezi postareachristina, la Oct 1 2010, 08:42 PM, a spus:

Buna seara,

In cazul in care pana in sept 2010 o societate a avut angajati, iar acum in oct nu mai are nici un angajat, ce trebuie depus la somaj, sanatate, cas si itm in acest sens pt ca din oct nu voi mai depune declaratii si nu vreau sa am probleme.

Multumesc
Depuneti la finante declaratia 010 pentru scoaterea din evidenta a tuturor impozitelor legate de salarii si ramane impozitul pe profit si tva pentru care depuneti declaratiile la trimestru.Formularul il luati de la ei.
La sanatate nu depuneti nimic special ci completati in setul de declaratii pentru luna septembrie si pe cea de iesire din evidenta a salariatilor.Daca nu mai aveti surse de venit trebuie sa va faceti contract cu directia de sanatate daca ramaneti asociat in firma.
La directia muncii depuneti o comunicare prin care le spuneti ca firma dumneavoastra nu mai are salariati de la 1 octombrie. Atentie: o depuneti spre sfarsitul lunii, dupa ce ati depus la ei toate declaratiile, statul, revisalul si dupa ce ati si platit impozitele pentru septembrie. Altfel nu va primesc hartia pentru ca practic nu va pot scoate din evidenta curenta. Daca nu mai aveti surse de venit trebuie sa va faceti contract cu casa de pensii daca ramaneti asociat in firma.
La somaj nimica.
Succes.






Similar Topics Collapse

  Topic Forum Deschis de Statistici Ultima postare

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL