In februarie 2008 am infiintat un PFA.
In aprilie 2008 am "achizitionat" un autoturism in leasing financiar, pe PFA.
In perioada mai 2008 - iulie 2010 autoturismul a fost amortizat de PFA.
In aceeasi perioada am dedus TVA de pe facturile de leasing (rate + dobanda).
In august 2010 am renuntat la leasing, DIN LIPSA DE INCASARI CA SI PFA, preluand autoturismul pe numele meu (non-PFA) printr-un Act Aditional la Contractul de leasing - semnat evident cu firma de leasing.
Punctul meu de vedere este urmatorul:
- in perioada 2008-2010, in calitate de UTILIZATOR, am avut nevoie de autoturism pentru a ma deplasa in scopul obtinerii veniturilor. In aceasta perioada am dedus TVA din ratele de leasing, am platit asigurari, am amortizat autoturismul;
- incepand cu august 2010, nemaiobtinand venituri ca PFA, am renuntat la Contractul de leasing si l-am preluat eu ca persoana fizica pentru ca il folosesc pentru a merge la serviciu, la firma unde sunt salariat.
INTREBAREA MEA: La finele anului 2010 sau la inchiderea PFA-ului, mi se poate cere sa platesc o anumita suma de bani pentru faptul ca am cedat Contractul de leasing de la PFA catre mine?
Multumesc.