Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
rectificare state de plata si declaratii? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


rectificare state de plata si declaratii?


1 reply to this topic

#1 maddy_popy

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 18 January 2011 - 06:31 PM

Buna seara,
In anul 2009, luna noiembrie s.a desfacut contractul de munca unei angajate prin art.55 lit.b. Aceasta, dupa cateva luni s.a prezentat la sediul Itm si a incercat sa isi inchida cartea de munca insa nu a putut din cauza ca stattele de plata erau depuse ba pe 8 ore , ba pe 5 ore ba pe 6 ore. Asa ca a facut o sesizare la ITm. Si vorbim de state din 2007 , 2008 . 2009.
Initial angajata a avut un contract de munca pe 8 ore, iar in luna urmatoare s-a facut act aditional prin care s.a modificat durata la 5 ore. insa statul de plata a fost depus pe 6 ore, sau 5 sau 4 ......in mod aleatoriu. Inspectorii Itm , de altfel fara chef de harta, au incercat sa ne explice ca trebuie sa rectificam situatia. si pe buna dreptate. insa nu au precizat cum. Si acum vine intrebarea mea....cum pot eu sa reglez aceasta situatie? facand state rectificative si declaratii rectificative pt aceasta perioada, sau acte aditionale?
Imi cer scuze daca nu am scris unde trebuie, insa sincer sunt disperata pt ca pana joi dimineata trebuie rezolvata aceasta situatie si chiar nu stiu cum .
Va multumesc



#2 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 19 January 2011 - 11:53 AM

Discutati cu angajata, daca este de acord cu actele aditionale facute dupa statele de plata depuse ( aceasta ar fi situatia ideala pentru societate), faceti actele aditionale si le depuneti la ITM, poate este si in favoarea ei acest lucru, daca sunt luni cu un nr. de ore > 5.
Dar salarul net nu l-a incasat conform statului de plata din acesti ani ?
Daca nu accepta, se complica f. mult situatia, discutati cu cei de la ITM.

Dana







Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL