1
ordin 52/2011, ANAF
Started By bsimona, Jan 31 2011 11:36 AM
1 reply to this topic
#1
Postat 31 January 2011 - 11:36 AM
#2
Postat 31 January 2011 - 12:24 PM
Companiile care au sedii secundare unde inregistreaza mai mult de 5 salariati (la respectivul sediu secundar) nu mai depun de la 1 februarie 2011 declaratia la buget pentru acest sediul secundar, ci vor depune declaratia unica 112 numai la sediul principal inclusiv pentru salariatii de la sediul secundar, se arata in Ordinul ANAF nr. 52/2011.
Documentul reglementeaza si situatiile cand pentru perioada anterioara au fost constatate omisiuni sau se necesita rectificari ale sumelor aferente obligatiilor sediului secundar.
De asemenea autoritatea fiscala are obligatia sa modifice din oficiu, vectorul fiscal de la sediul principal. In plus va anula obligatia depunerii declaratiei unice de la sediul secundar.
Corectarea sumelor si erorilor aferente perioadei anterioare cu referire la obligatii avute de sediul secundar, se vor face incepand cu 01.02.2011, la sediul principal.
Declararea si corectarea unor eventuale sume omise/gresite se va face prin depunerea declaratiilor 100 si 710 si retinem aceasta ultima functionare a declaratiei 100 pentru declararea impozitului pe salarii.
Daca contribuabilul constata erori pentru aceiasi perioada atat pentru sediul secundar cat si pentru sediul principal corectarea se va face prin depunerea cumulata in declaratia 100 si 710 a sumelor, dar insotite de doua anexe la acestea in care se efectueaza defalcarea pe sedii.
Documentul reglementeaza si situatiile cand pentru perioada anterioara au fost constatate omisiuni sau se necesita rectificari ale sumelor aferente obligatiilor sediului secundar.
De asemenea autoritatea fiscala are obligatia sa modifice din oficiu, vectorul fiscal de la sediul principal. In plus va anula obligatia depunerii declaratiei unice de la sediul secundar.
Corectarea sumelor si erorilor aferente perioadei anterioare cu referire la obligatii avute de sediul secundar, se vor face incepand cu 01.02.2011, la sediul principal.
Declararea si corectarea unor eventuale sume omise/gresite se va face prin depunerea declaratiilor 100 si 710 si retinem aceasta ultima functionare a declaratiei 100 pentru declararea impozitului pe salarii.
Daca contribuabilul constata erori pentru aceiasi perioada atat pentru sediul secundar cat si pentru sediul principal corectarea se va face prin depunerea cumulata in declaratia 100 si 710 a sumelor, dar insotite de doua anexe la acestea in care se efectueaza defalcarea pe sedii.
Similar Topics
Topic | Forum | Deschis de | Statistici | Ultima postare | |
---|---|---|---|---|---|
Outstanding ĐĄasual Dating - Authentic Damsels |
Probleme tehnice, sugestii, reclamatii | zeddan |
|
||
Obligatii fiscale cu termen 07.03.2023 |
Obligatii fiscale, termene | Otilia Alupei |
|
||
Intrarea/ieșirea în/din sistemul TVA la încasare în anul 2023 |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
Declararea si plata impozitului pe veniturile din instrainarea prin vanzare a terenurilor agricole situate in extravilan |
Materiale ANAF (MFP) | Otilia Alupei |
|
||
Precizari suplimentare privind OPANAF nr. 2.578/2022: |
Legislatie comentata, spete diverse (ANAF, MMPS, AJOFM, CNPP, ANPIS, etc ...) | Otilia Alupei |
|
1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi