Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ordin 52/2011, ANAF - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

ordin 52/2011, ANAF

1 reply to this topic

#1 bsimona

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 64 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Iasi

Postat 31 January 2011 - 11:36 AM

Ordin 52/2011 emis de ANAF privind actualizarea, din oficiu, a vectorului fiscal privind impozitul pe venituri din salarii si contributii sociale si procedura de declarare a obligatiilor



#2 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2011 - 12:24 PM

Companiile care au sedii secundare unde inregistreaza mai mult de 5 salariati (la respectivul sediu secundar) nu mai depun de la 1 februarie 2011 declaratia la buget pentru acest sediul secundar, ci vor depune declaratia unica 112 numai la sediul principal inclusiv pentru salariatii de la sediul secundar, se arata in Ordinul ANAF nr. 52/2011.

Documentul reglementeaza si situatiile cand pentru perioada anterioara au fost constatate omisiuni sau se necesita rectificari ale sumelor aferente obligatiilor sediului secundar.



De asemenea autoritatea fiscala are obligatia sa modifice din oficiu, vectorul fiscal de la sediul principal. In plus va anula obligatia depunerii declaratiei unice de la sediul secundar.

Corectarea sumelor si erorilor aferente perioadei anterioare cu referire la obligatii avute de sediul secundar, se vor face incepand cu 01.02.2011, la sediul principal.

Declararea si corectarea unor eventuale sume omise/gresite se va face prin depunerea declaratiilor 100 si 710 si retinem aceasta ultima functionare a declaratiei 100 pentru declararea impozitului pe salarii.

Daca contribuabilul constata erori pentru aceiasi perioada atat pentru sediul secundar cat si pentru sediul principal corectarea se va face prin depunerea cumulata in declaratia 100 si 710 a sumelor, dar insotite de doua anexe la acestea in care se efectueaza defalcarea pe sedii.







Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL