Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
bilant la 31.12.2010 - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 3

Salt la continut


bilant la 31.12.2010

68 replies to this topic

#41 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 18 April 2011 - 12:46 PM

Vezi postarearoxana gologan, la Mar 8 2011, 07:31 PM, a spus:

Da aveti dreptate ,era vorba de numar mediu de salariati.Eu gandeam ca este numarul de salariati de la sfarsitul anului .Acum mi-a validat. Multumesc mult ,dar tot nu inteleg cum de mi-a validat anul trecut cu zero la salariati .
Un material pentru calculul numarului mediu al salariatilor”
Numarul mediu al salariatilor reprezinta o medie aritmetica simpla rezultata din suma efectivelor zilnice de salariati (exclusiv cei al căror contract de munca/raport de serviciu a fost suspendat) inclusiv din zilele de repaus saptamanal, sarbatori legale și alte zile nelucratoare – impartita la numarul total al zilelor calendaristice (366 zile). In efectivul zilnic de salariati luat in calculul numarului mediu sunt cuprinse persoanele cu contract individual de munca / raport de serviciu pe durata determinata sau nedeterminata (inclusiv lucratorii sezonieri, managerul sau administratorul), al caror contract de munca/raport de serviciu nu a fost suspendat in cursul anului de referinta. Salariatii cu contractul de munca/raportul de serviciu suspendat sunt cei aflati intr-una din situatiile prevazute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii la art.49-54, privind “Suspendarea contractului individual de munca”, cu completarile si modificarile ulterioare, si Legea nr. 161/2003 art. 87 de la Titlul III referitor la suspendarea raportului de serviciu, cu completarile si modificarile ulterioare (exemple: concediu de maternitate, concediu pentru incapacitate temporara de munca, exercitarea unei functii in cadrul unei autoritati executive, legislative ori judecatoresti, pe toata durata mandatului si altele). Din efectivul zilnic de salariati luat in calculul numarului mediu se exclud salariatii aflati in concediu fară plata, greva, detasati la lucru in strainatate care sunt platiti numai in valuta (sau in lei si in valuta). In zilele de repaus, sarbatori legale si alte zile nelucratoare se ia in calcul ca efectiv zilnic numarul salariatilor din ziua precedenta, cu exceptia celor al caror contract de munca/raport de serviciu a incetat in aceasta zi. In cazul cand unitatea a fost infiintata sau si-a incetat activitatea in cursul anului, se iau in calcul efectivele zilnice numai pentru perioada in care a functionat, iar suma rezultata se imparte la numarul total al zilelor calendaristice din an.
http://economie.picatura.ro/numar-mediu-sa...nd-handicapati/



#42 Alexandra R

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 04 May 2011 - 10:01 PM

Buna,




Am si eu o intrebare legata de bilantul la 31.12.2010.Stiti cumva daca trebuie sa punem pe discheta si raportul asociatilor,raportul administratorului si politici
contabile pe langa date,unitate si sume control?




Multumesc,




#43 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 05 May 2011 - 12:01 AM

Nu trebuie decat cele 3 fisiere, dar atentie: dischetele au fiabilitate scazuta; e bine sa ai o discheta copie sau macar un folder copie pe aceeasi discheta (cu cele 3 fisiere).
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#44 aditzasava

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 05 May 2011 - 10:15 AM

Are cineva o corelatie/ un mod de calcul intre cheltuielile activitatii de baza, activitatii auxiliare, de desfacere, generale de administratie, indirecte de productie, costul bunurilor vandute si contul de profit si pierdere, care se calculeaza in anexa la bilant.



#45 valentina_vasile

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 27 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:bucuresti

Postat 06 May 2011 - 11:46 AM

Este obligatorie ,,propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile" la depunerea bilantului? Are cineva sa-mi trimita si mie un model pt acoperirea pierderii contabile? (in cazul majoritatii firmelor pierderea se datoreaza crizei economice - o sa scriem ceva de genul: ne-am propus sa facem, sa dregem, etc pt ca firma sa infloreasca pe timp de criza?) Multumesc anticipat.



#46 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 06 May 2011 - 12:35 PM

Vezi postareaaditzasava, la 05 May 2011 - 10:15 AM, a spus:

Are cineva o corelatie/ un mod de calcul intre cheltuielile activitatii de baza, activitatii auxiliare, de desfacere, generale de administratie, indirecte de productie, costul bunurilor vandute si contul de profit si pierdere, care se calculeaza in anexa la bilant.
Exista la una din notele explicative corelatie intre aceste venituri si cheltuieli si profitul/pierderea din exploatare (nu cu tot profitul/pierderea). Daca nu cunosti cheltuielile activitatii de baza dar le cam stii pe celelalte, se poate determina prin diferenta:
profit/pierd.din expl.=cifra de afaceri - chelt.activ.de baza- celel.chelt.mentionate mai sus
de unde:
Chelt.activ.de baza = cifra de afaceri - celel.chelt.mentionate mai sus - profit/pierd.din expl.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#47 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 09 May 2011 - 09:06 PM

dragilor, :thumbup:

anul asta, situațiile financiare anuale pt 2010 ale societatilor comerciale se depun NUMAI la A.F. si vor fi însoțite de:
- raportul administratorilor,
- raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, după caz,
- propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile.
- declarație scrisă a administratorului sau a altei persoane care are obligația gestionării unității respective prin care își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare anuale
- discheta cu situatiile financiare

deci, fara balanta si fara hot. AGA de adoptare a sit. financiare, corect ?



#48 Dana42

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2187 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:RO

Postat 10 May 2011 - 07:47 PM

La noi s-a cerut si balanta si Hot. AGA.
Dar la Reg. Com. mai depunem ceva ? Eu din art. 185*, pt. CA < 10 mil., inteleg ca nu mai depunem nimic, asa este ?
"ART. 185*)
(1) In conditiile prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, consiliul de administratie, respectiv directoratul, este obligat sa depuna la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice, in format hartie si in format electronic sau numai in forma electronica, avand atasata o semnatura electronica extinsa, situatiile financiare anuale, raportul lor, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari, dupa caz.
(2) Consiliul de administratie, respectiv directoratul societatiimama, definita astfel de reglementarile contabile aplicabile, este obligat sa depuna la unitatile teritoriale ale Ministerului Finantelor Publice copii ale situatiilor financiare anuale consolidate, prevederile alin. (1) urmand a fi aplicate in mod corespunzator.
(3) In vederea efectuarii publicitatii legale, Ministerul Finantelor Publice transmite, electronic, la Oficiul National al Registrului Comertului copii de pe urmatoarele acte, in forma electronica: situatiile financiare anuale si, dupa caz, situatiile financiare anuale consolidate, raportul si, dupa caz, raportul consolidat al consiliului de administratie, respectiv al directoratului, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari, precum si indicatorii economico-financiari necesari efectuarii publicitatii legale. Publicitatea legala se realizeaza prin mentionarea in registrul comertului a depunerii situatiilor financiare anuale, insotite de raportul consiliului de administratie, respectiv al directoratului, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari, precum si prin publicarea indicatorilor economico-financiari extrasi din acestea.
(4) Societatile comerciale care au o cifra anuala de afaceri de peste 10 milioane lei au obligatia de a publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, un anunt prin care se confirma depunerea actelor prevazute la alin. (1).
(5) Pentru societatile comerciale a caror cifra anuala de afaceri nu depaseste 10 milioane lei, anuntul prevazut la alin. (4) va fi publicat, pentru acces gratuit, pe pagina de internet a Oficiului National al Registrului Comertului.
(6) Ministerul Finantelor Publice si Oficiul National al Registrului Comertului vor incheia un protocol de colaborare, in vederea transmiterii, in format electronic, a copiilor si informatiilor prevazute la alin. (3) si (5)"

Dana




#49 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2011 - 09:04 PM

La registru comertului numai depunem nimic.



#50 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 10 May 2011 - 09:04 PM

si eu am depus balanta si hot aga la craiova, nu se putea fara
la ONRC nu se mai depune nimic, transmite anaf catre onrc



#51 cristina5859

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1144 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 06:31 AM

Si eu la sectorul 5, am depus cu balanta si hotarare AGA !
Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea. Cunoasterea este limitata, imaginatia inconjoara lumea .



#52 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 09:40 AM

sar'naaaa :thumbup:



#53 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 May 2011 - 11:20 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 09 May 2011 - 09:06 PM, a spus:

anul asta, situațiile financiare anuale pt 2010 ale societatilor comerciale se depun NUMAI la A.F. si vor fi însoțite de:
................
deci, fara balanta si fara hot. AGA de adoptare a sit. financiare, corect ?
Legea 31/1990- legea societatilor comerciale:
Art. 111
(1) Adunarea generala ordinara se intruneste cel putin o data pe an, in cel mult 5 luni de la incheierea exercitiului financiar.
(2) In afara de dezbaterea altor probleme inscrise la ordinea de zi, adunarea generala este obligata:
a) sa discute, sa aprobe sau sa modifice situatiile financiare anuale, pe baza rapoartelor prezentate de consiliul de administratie, respectiv de directorat si de consiliul de supraveghere, de cenzori sau, dupa caz, de auditorul financiar, si sa fixeze dividendul;
…………….
b^1) in cazul societatilor ale caror situatii financiare sunt auditate, sa numeasca sau sa demita auditorul financiar si sa fixeze durata minima a contractului de audit financiar;

Poti depune situatiile financiare fara Hotarare AGA si fara Balanta (sa le ai la tine), sa vezi ce se intampla, dar cum crezi ca verifica daca Situatiile financiare anuale si distribuirea profitului au fost aprobate, precum si corecta intocmire a situatiilor financiare anuale daca nu ai Balanta (daca vrei sa o depui ulterior sau sa vina la sediu sa le verifice, n-ai decat...)



#54 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 02:48 PM

NU e vb ca nu vreau sa le depun, dar am vazut pe net informatii precum ca numai docum. pe care le-am enumerat trebuie si de asta am intrebat.
le pusesem deja in dosar si vroiam sa stiu daca le las sau nu, asta-i tot ! restul ... :thumbup: ce rost are ?



#55 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 May 2011 - 03:10 PM

Restul- cele doua documente cred ca sunt implicite, nici eu nu am sesizat ca nu trebuiesc depuse, ca nu sunt enumerate, precum si copie dupa CUI- nici pe asta nu am vazut-o; cred ca toate firmele le-au depus, in dosarul cerut de administratie.



#56 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 04:26 PM

http://www.finanteva...nuale-2010.html

Depunerea situațiilor financiare anuale 2010

Obligație

Direcția Generală a Finanțelor Publice Vâlcea informează contribuabilii că, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 90/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, și ale Ordinului ministrului Finanțelor Publice nr. 2870/2010 privind principalele aspecte legate de întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale și a raportărilor anuale la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice (MFP), societățile comerciale vor depune situațiile financiare anuale și documentele anexate acestora pentru exercițiul financiar 2010 numai la unitățile teritoriale ale MFP.

De asemenea, societățile-mamă sunt obligate să depună la unitățile teritoriale ale MFP copii ale situațiilor financiare anuale consolidate.

Documente însoțitoare
Situațiile financiare anuale vor fi însoțite de raportul administratorilor, raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, după caz, și de propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile. De asemenea, situațiile financiare anuale vor fi însoțite de o declarație scrisă a administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligația gestionării unității respective prin care își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare anuale și confirmă că:
- politicile contabile utilizate la întocmirea situațiilor financiare anuale sunt în conformitate cu reglementările contabile aplicabile;
- situațiile financiare anuale oferă o imagine fidelă a poziției financiare, performanței financiare și a celorlalte informații referitoare la activitatea desfășurată;
- persoana juridică își desfășoară activitatea în condiții de continuitate.

Situațiile financiare anuale depuse la unitățile teritoriale ale MFP vor fi însoțite de formularul „Date informative”, cod 30, și de formularul „Situația activelor imobilizate”, cod 40.

Atenție! Situațiile financiare anuale, raportul administratorului, respectiv al consiliului de administrație sau al directoratului, raportul cenzorilor sau raportul auditorilor financiari, după caz, se depun la unitățile teritoriale ale MFP în format hârtie și în format electronic sau numai în formă electronică, având atașată o semnătură electronică extinsă.

Situațiile financiare anuale trebuie să fie semnate și ștampilate de persoanele în drept (directorul economic, contabilul-șef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcție), conform legii.
..................................

DE AICI AVEAM INFORMATIA CU DOSARUL "RASTRANS" ! :thumbup:



#57 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2011 - 04:37 PM

http://www.crisana.r...010-105376.html

DGFP Bihor: Depunerea situațiilor financiare la 31 decembrie 2010Autor: Doina Aronescu NeagoeÎncepând cu acest an, situațiile financiare anuale se depun numai la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice.
..................
Contribuabilii vor depune la Administrațiile Financiare teritoriale situațiile financiare anuale încheiate la 31 decembrie 2010, întocmite cu ajutorul programului de asistență elaborat de MFP, care vor fi însoțite de: raportul administratorilor; raportul de audit ssau raportul comisiei de cenzori, după caz; propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile; declarația scrisă, dată în baza art. 30 din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, a persoanelor prevăzute la art. 10 alin 1, prin care își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare.
............................



#58 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 11 May 2011 - 06:06 PM

Eu stiam la ce folosesc cele doua documente - pentru control- si de aceia nu m-am gandit nici o clipa ca nu sunt enumerate in Ordinul 2870/2010- privind principalele aspecte legate de intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si a raportarilor anuale la unitatile teritoriale ale MFP. Poate ca cei care lucreaza la administratii ne pot lamuri, desi nu cred ca cei care fac controlul dosarului la primire sunt la curent (sau ca primesc dosarele fara Balanta si Hotararea Aga)



#59 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 14 May 2011 - 11:15 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la 09 May 2011 - 09:06 PM, a spus:

anul asta, situațiile financiare anuale pt 2010 ale societatilor comerciale se depun NUMAI la A.F. si vor fi însoțite de:
- raportul administratorilor,
- raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, după caz,
- propunerea de distribuire a profitului sau de acoperire a pierderii contabile.
- declarație scrisă a administratorului sau a altei persoane care are obligația gestionării unității respective prin care își asumă răspunderea pentru întocmirea situațiilor financiare anuale
- discheta cu situatiile financiare

deci, fara balanta si fara hot. AGA de adoptare a sit. financiare, corect ?
Ai dreptate Otilia, Bravo, felicitari pentru spiritual de observatie – pentru anul acesta Hotararea AGA nu trebuie depusa (pt. ca nu se mai depun la ONRC) si nici Balanta nu este document obligatoriu de depus.



#60 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14085 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 16 May 2011 - 10:19 AM

nu ma felicita ca nu e meritul meu, ti-am zis cum a fost :thumbup:






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL