Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 10

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#181 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 22 October 2008 - 03:15 PM

:thumbup: E, hai, 2000 net, sa fie cifra rotunda. Vorba unui evreu care m-a invatat meserie: "cere dublu cat te astepti sa primesti, vei fi uimit cat de mult vei obtine"

Aceasta postare a fost editata de eugen ursache: 22 October 2008 - 03:16 PM

Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#182 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 22 October 2008 - 03:28 PM

M-ati binedispus :biggrin: , o sa-i cer 500 euro si o sa va povestesc cum au decurs negocierile

serafimescu



#183 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2008 - 03:32 PM

corect ce ziceti voi, insa pretul trebuie sa fie acceptabil de ambele parti, ori ralsera ne-a spus ca omu' nu e larg la mana, asadar ... iar daca si ei ii convine sa primeasca doar 10 mil., de ce nu ??

ralsera, eugen are dreptate, tre sa ceri mai mult ca sa obtii cei 10 mil. minim :thumbup:
sa dea D-zeu sa-ti plateasca si mai mult, ce bine ar fi !

Vezi postarearalsera, la Oct 22 2008, 04:28 PM, a spus:

M-ati binedispus :biggrin: , o sa-i cer 500 euro si o sa va povestesc cum au decurs negocierile
asa sa faci !! te asteptam cu vesti :tongue: si-ti tinem pumnii, nu te "vinde" ieftin !! :biggrin:



#184 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 22 October 2008 - 03:50 PM

Multumesc ptr incurajari, sper sa ma tina vitejia pana maine :biggrin:
serafimescu



#185 maria viorica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 147 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:medias
  • Interests:literatura, jocuri PC

Postat 23 October 2008 - 02:24 PM

La o firma de prestari servicii (constructii) relativ mica, cu 20 de angajati, cifra de afaceri aprox. 700.000 ron/an, fac toata conta singura, plus casierie si financiar, cam asa:
- reg. casa, prelucrare extrase banca;
- incasari/plati (op-uri, cec-uri, chitante);
- intocmire fact. furniz./clienti;
- receptii, bonuri de consum, fise magazie;
- jurnale casa/banca, jurnale tva;
- contabilitate salarii, materiale, productie, amortizare;
- gestionare si urmarire clienti/furnizori pe analitice;
- registrele contabile obligatorii;
- inventariere anuala patrimoniu;
- intocmire si depunere declaratii, balante, bilant;
- listare, indosariere, arhivare, etc.,
cu tot stresul aferent (pe care bine il stiti). :tongue:
In medie cam 180-200 de inregistrari - articole contabile pe luna. Bilantul mi-l verifica si semneaza un expert contabil.

Uneori mai fac si munca de secretariat, in sensul de:
- editare adrese, contracte, diverse documente;
- corespondenta cu partenerii de afaceri;
- informatii cu publicul,
dar asta doar ocazional.

Lucrez de luni pana vineri, ...uneori si simbata (cand e nevoie), cate 8 ore/zi (cateodata 10-12 ore...) si va rog sa ma credeti, sunt ocupata full-time. Dar mai ales, marea mea problema e ca nu am nici softuri care sa ma ajute prea mult. Folosesc un program de conta din 1900... toamna in care introduc articolele contabile (scrise de mana) si imi scoate doar balanta sintetica si registrul jurnal, toate celelalte documente (jurnale, amortizari, fise analitice, etc.) le fac de mana sau ma chinui in niste tabele excel pe care le-am incropit tot eu. Singurul lucru de care nu ma ocup sunt problemele de personal (statele de plata, contracte/carti de munca le intocmeste altcineva).
Am un salariu de aprox. 1300 ron/luna net, nu cred ca e prea mult dar nici putin in comparatie cu tarifele practicate in zona (sunt dintr-un orasel de provincie).
Ce credeti, e mult, e putin?! Stiu alte persoane mai putin "scolite" (e adevarat ca lucreaza in sectii productive, in ture, la firme mari) si castiga mult mai mult. Dar parca nu mi-ar conveni sa lucrez asa, "la banda", dupa 15 ani de experienta in conta si 4 ani de facultate (chiar daca nu mi-am dat inca licenta)... :tongue:
Ce parere aveti? Astept opinii, multumesc! :thumbup:



#186 eugen ursache

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 517 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:agricultura, lemne fiare si motoare

Postat 23 October 2008 - 02:39 PM

aplicand datele statistice, calculam:
la o cifra de afaceri de 700000 anual, banuiesc ca nu are mai mult de 10 % profit, de unde rezulta un total cheltuieli de 630000 ron
630000 x 3,5% = 22050 ron.
cam asta ar fi bugetul anual alocat contabilitatii - daca ne luam dupa statistica.
22050 / 12 = 1837 ron/luna, care ar trebui sa includa tot... salarii, taxe salariale, consumabile etc.
in concluzie, cam mic salariul, dar ce sa faci, asta e piata muncii in zona.
daca se compenseaza cu o atmosfera de lucru placuta, e ok
Motan m-as fi dorit sa fiu / cu gheare si mustete lungi, / cu coada-n sus, cu blana-n dungi, / c-un ochi verzui si-un ochi capriu. // Pisicile de prin vecini / sa le gonesc pe la pricini, / sa-mi fete fiecare-un fiu / c-un ochi verzui si-un ochi capriu (Nichita Stanescu)



#187 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2008 - 07:33 PM

eu cred ca e f putin, ar trebui cel putin 20 mil net, insa vb lui eugen "asta e piata muncii in zona" :tongue:

sincer si fara suparare, cred ca am mai zis si cu alte ocazii, mi se pare incorecta raportarea la unele sume (CA, nivel chelt, profit) in locul celei la volumul de lucru fiindca CA de 700.000 cu un profit de 10% se poate face din zeci facturi emise si zeci de intrari sau se poate face din sute fact. emise sau mai mult si sute de facturi la intrari + zeci de bf.
eu zic ca nu conteaza CA, profitul, etc... ci conteaza cat de multe acte stau la baza obtinerii a acestor sume.
apoi, fluctuatia fortei de munca in constructii e destul de mare, volumul de lucrari aferente poate fi semnificativ mai mare decat la o firma de alt profil si daca face si ITM-ul tot contabilul, atunci ... sa avem pardon !

numai bine ! :thumbup:

Aceasta postare a fost editata de Otilia Alupei: 23 October 2008 - 07:34 PM




#188 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 30 October 2008 - 12:53 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Oct 23 2008, 08:33 PM, a spus:

eu cred ca e f putin, ar trebui cel putin 20 mil net, insa vb lui eugen "asta e piata muncii in zona" :tongue:

sincer si fara suparare, cred ca am mai zis si cu alte ocazii, mi se pare incorecta raportarea la unele sume (CA, nivel chelt, profit) in locul celei la volumul de lucru fiindca CA de 700.000 cu un profit de 10% se poate face din zeci facturi emise si zeci de intrari sau se poate face din sute fact. emise sau mai mult si sute de facturi la intrari + zeci de bf.
eu zic ca nu conteaza CA, profitul, etc... ci conteaza cat de multe acte stau la baza obtinerii a acestor sume.
apoi, fluctuatia fortei de munca in constructii e destul de mare, volumul de lucrari aferente poate fi semnificativ mai mare decat la o firma de alt profil si daca face si ITM-ul tot contabilul, atunci ... sa avem pardon !

numai bine ! :thumbup:
2500 de ron nu sunt multi bani pt ceia ce ai de facut



#189 maria viorica

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 147 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:medias
  • Interests:literatura, jocuri PC

Postat 30 October 2008 - 02:28 PM

Asa e.
Va dati seama ce inseamna la o firma de constructii contabilitatea materialelor ? In afara de materiile prime "grosiere", ca sa zic asa, cate maruntisuri mai sunt: cuie, sarma, cleiuri, lipiciuri, suruburi, piulite,... toate de diferite tipuri si dimensiuni. Si pentru fiecare trebuie facute nir-uri, bon de consum, fise de magazie, chiar daca multe dintre ele se cumpara si se duc direct pe santier.
Pe mine astea ma omoara... :thumbup:



#190 elmam

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 208 Postari:
  • Location:bucuresti
  • Interests:informare

Postat 30 October 2008 - 03:05 PM

TEBUIE SA RECUNOSC STIMATI COLEGI ,CA SUNT UN PIC SOCATA DE CE TERIFE PRACTICATI,SAU SPUNETI CA SE PRACTICA. UNDE ATI GASIT CLIENTII ASTIA ATAT DE DARNICI SI CU UN ASA MARE RESPECT PENTRU "PRODUSUL" MUNCII NOASTRE? EU AM DOUA CATEGORII DE CLIENTI: IN PRIMA CATEGORIE SUNT CEI CARE APRECIAZA FOARTE MULT CEEA CE FAC SI MA RIDICA IN SLAVI CU ORICE OCAZIE ,DAR...NU PREA AU BANI SA MA PLATEASCA, IAR CEILALTI MA VAD CA UN ZBIR CARE II PUNE SA PLATEASCA IMPOZITE SI PT ASTA LE MAI CERE SI BANI.


CAT DESPRE TARIFELE PE CARE SPUNETI CA LE PRACTICATI...DNA ALUPEI CU CEI 10 MIL IN 2-3 ZILE DE LUCRU LA O FIRMA DE CONTA? VA ROG.!!!!AM O COLEGA ,CARE LUCREAZA LA O FIRMA DE CONTA SI CASTIGA IN MEDIE(ATUNCI CAND ARE SI AUDIT DE FACUT) 4000 LEI PE LUNA.PROGRAMUL NU ESTE FIX ,DAR CAND ARE DE LUCRU PLEACA SI LA 2 NOAPTEA DE LA BIROU.

ORICUM DACA CEEA CE ATI DECLARAT ESTE ADEVARAT ,VA FELICIT CA ATI GASIT ASA CLIENTI.
elma



#191 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2008 - 07:03 PM

Vezi postareaelmam, la Oct 30 2008, 04:05 PM, a spus:

DNA ALUPEI CU CEI 10 MIL IN 2-3 ZILE DE LUCRU LA O FIRMA DE CONTA? VA ROG.!!!!AM O COLEGA ,CARE LUCREAZA LA O FIRMA DE CONTA SI CASTIGA IN MEDIE(ATUNCI CAND ARE SI AUDIT DE FACUT) 4000 LEI PE LUNA.PROGRAMUL NU ESTE FIX ,DAR CAND ARE DE LUCRU PLEACA SI LA 2 NOAPTEA DE LA BIROU.

ORICUM DACA CEEA CE ATI DECLARAT ESTE ADEVARAT ,VA FELICIT CA ATI GASIT ASA CLIENTI.
1. nu am zis 2-3 zile ci "cam pt. 3-4 zile" si nu am zis la o firma de conta ci conta la o firma : conta primara, inregistrari, inchideri, decl.

Vezi postareaOtilia Alupei, la Oct 22 2008, 03:07 PM, a spus:

am vrut sa zic ca tariful de 10 mil. e cam pt. 3-4 zile de munca la o firma, cu totul, adica conta primara, inregistrari, inchideri, decl.
2. ce am zis eu echivaleaza (proportional) cu cam cat castiga si colega ta avand in vedere ca nu are program fix (adica nu lucreaza 8h/zi), dar sta cateodata pana tarziu, daca pui cap la cap vei vedea ca ce zic eu la circa 3-4 zile e cam la cei 4000 pe luna.
3. nu am absolut nici un motiv sa mint (insinuarea ta ma deranjeaza), de altfel cred ca ai observat ca si alti colegi vorbesc de sume similare cu cea data de mine, chiar mai mari.
4. nu mai scrie mesaje integral cu majuscule, e neregulamentar (in limbajul netului asta inseamna ca tipi la cineva - in cazul de fata tipi si la mine :biggrin: )



#192 cosmia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 68 Postari:
  • Interests:schimb de experienta

Postat 30 October 2008 - 09:26 PM

Dragi colegi, munca pe care o prestam noi nu e intotdeauna apreciata la justa valoare . Poate in Bucuresti sau in orasele mari unde sunt societati cu C.A. mare si cu activitate serioasa sunt platiti mai bine contabilii (depinde de zona geografica in care esti si de situatia economica de acolo )
Majoritatea patronilor se multumesc cu orice fel de ,,contabil" dar conditia e sa-i ia cel mai mic pret ; nu conteaza ca nu stie nimic despre persoana care-i va tine contabilitatea sau ca n-are studii ....,,pretul conteaza "
O alta categorie de patroni ,care au bani ,prefera persoane care lucreaza in finante sau rude cu ce-i de la garda, sa aibe o pila sau o usa deschisa tot timpul.
Apoi mai suntem si noi ,,contabilii " de mai multe categorii : cei care se respecta si cer un salar corect in raport cu munca pe care o fac (dar nu il obtin intotdeauna) ,cei care lucreaza ,,la negru " si negociaza ca la piata si cei care sunt noi in meserie si vor sa-si faca o clientela si cer preturi extrem de mici la inceput.Tinand cont de toate aceste date ,preturile scad undeva la jumatate din cat ar trebui sa fie .....Un contabil (expert) autorizat ,liber profesionist , se descurca foarte greu in cazul asta ,chiar daca tine evidenta la 10-20 societati ,pentru ca face actele de la ,,a" la ,,z" ,plateste si un salariat sa-l ajute ,taxe la ceccar,consumabile ...si la sfarsitul lunii ii raman si lui cateva milioane . Preturile incep cu 100 ron (pt.firme care n-au salariati) si ajung la maxim 500 ron pt.cele cu 5-10 salariati . De ce ? pentru ca sunt alti ,,contabili" (si sunt f.multi ) care cer mult mai putin.( in general cei care abia au terminat facultatea si intra pe piata )
Cred ca v-am lasat un gust amar , dar asta e realitatea in multe orase care nu au putere economica ,sunt multi someri si multi tineri care nu gasesc servicii si in lipsa de altceva se apuca de ,,contabilitate " .



#193 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2008 - 06:25 PM

cosmia are dreptate, insa si mai rau este ca vine criza economica peste noi, multe firme isi vor restrange activitatea, cel putin ... eheeei, atunci va fi naspa cu adevarat :thumbup:



#194 petrut77

    Nou

  • Members
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 10 December 2008 - 01:10 PM

As dori sa aflu care ar fi tariful pentru o analiza economica.
Multumesc anticipat!



#195 ClaudiuB21

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 17 Postari:

Postat 13 December 2008 - 11:30 PM

Vezi postareapetrut77, la Dec 10 2008, 01:10 PM, a spus:

As dori sa aflu care ar fi tariful pentru o analiza economica.
Multumesc anticipat!


Pentru a obtine un raspuns adecvat, eu propun sa prezentati cat de cat starea de fapt!

Aceasta postare a fost editata de ClaudiuB21: 13 December 2008 - 11:32 PM




#196 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 14 December 2008 - 08:43 PM

Intre 1000 si 3000 de euro! Asta in Oradea! Aici in ultimul an tarifele s-au cam dublat



#197 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Postat 15 December 2008 - 11:11 AM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Oct 31 2008, 04:25 PM, a spus:

cosmia are dreptate, insa si mai rau este ca vine criza economica peste noi, multe firme isi vor restrange activitatea, cel putin ... eheeei, atunci va fi naspa cu adevarat :thumbup:
Tocmai ca sa ma feresc de impact (cat de cat) eu m-am gandit din timp si cer clientilor mei ca predarea actelor sa fie facuta prin punerea lor in dosar de incopciat de ce culoare si calitate doresc,in folii ,separate:chitante,extrase,facturi emise,facturi primite,,pontaje,gestiune, si "alte".... maxim 10 folii .
Astfel ,dupa contabilizare,actele vor fi returnate in acelas dosar,in aceleasi folii,avand jurnalele in fata lctelor.
Adaug folii pt registrul -jurnal si pt balanta.
Asezarea lor in dosar este urmatoarea:(de jos in sus) Gestiune,casa lei,casa value,banca lei,banca value,clienti(in fata actelor jurnal clienti ,iar in spate in aceeasi folie "situatia clienti neincasati).apoi folie furnizori cu junal furnizori si furnizori neplatiti, urmeaza o folie cu diferite jurnale de cont,471,473,462..,o folie cu statul de plata+pontaj(am si eu copie la pontajul semnat de ei,ca sa nu avem discutii ulterioare)
Penultima folie Registrul -jurnal,iar ultima folie ,respectiv prima cum deschizi dosarul va fi mereu balanta.
I-am invatat sa cumpere dosare de incopciat pe care apoi sa le aseze pe trimestre/sem in biblioraft,precizandu-le ca si aspectul si modul de arhivare conteaza .
In afara de asta,mai au un dosar pt Bilanturi in folii / bilant+disk,si unul pt Declaratii in folii /luni.
Cand predau eu actele ,separat in folie le dau declaratiile si ei le pun indosar,bilantul..
Astfel am incercat ca si "ei" sa se familiarizeze cu actele,sa devina ordonati,sa reduc cheltuielile mele si respectiv timpul acordat indosarierilor(timp neplatit de altfel).
Au incercat sa comenteze unii..dar le-am dat exemplul cu :daca le punea-ti asa nu ati fi uitat de extras..nici de factura sau chitanta ei..sau pontajul..nici nu v-ati fi deranjat de 2-3 ori pana la mine..
Mai am un obicei,scriu pe dosar cu 'permanent subtire" Nota cu toate ce mai au de facut.Am primit multumiri de la cineva din controale..pt ca stiti si voi..noi zicem si ei nu se conformeaza..si uite asa au inceput sa inteleaga ce e musai .
V-am impartasit din experienta mea ..cate ceva..acum fiecare sa ia doar ce crede ca e ok..
"o vorba BUNA ,nu costa!
un zambet ,nici atat!"



#198 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 15 December 2008 - 12:56 PM

Multumim mult aNgelica pop! Sunt multe idei demne de studiat si de aplicat, acolo unde este cazul.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#199 ovidiu79b

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 41 Postari:

Postat 15 December 2008 - 03:24 PM

Cam cat ati cere voi pe o contabilitate completa la o societate cu urmatoarea situatie: comert cu amanuntul 3 gestiuni, 40-50 niruri lunar + cateva facturi servicii, 4 conturi la banci, 4 salariati, mijloace fixe(dintre care si un mijloc transport), obiecte de inventar, intocmire si depunere declaratii?
Multumesc anticipat.



#200 aNgelica pop

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 716 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:BAIA MARE
  • Interests:temei legal

Postat 15 December 2008 - 09:49 PM

Vezi postareaovidiu79b, la Dec 15 2008, 02:24 PM, a spus:

Cam cat ati cere voi pe o contabilitate completa la o societate cu urmatoarea situatie: comert cu amanuntul 3 gestiuni, 40-50 niruri lunar + cateva facturi servicii, 4 conturi la banci, 4 salariati, mijloace fixe(dintre care si un mijloc transport), obiecte de inventar, intocmire si depunere declaratii?
Multumesc anticipat.
Eu,la intocmirea contractului cu clientul, categorisesc SC in 3 grupe :sc cu dificultate scazuta ,medie si ridicata.Pt transparenta ,iau in calcul nr de articole din registrul-jurnalul ,asta pt contabilitate.(asa vad si ei nr de operatiuni/luna) la care aplic x ron.,y ron,z ron asta pana la 500 inregistrari,apoi scad corespunzator pe transe..sa zicem:0-500 501-800..si tot asa..Salariile+declaratiile se tarifeaza aparte ..bilant aparte..FF aparte..
Acum te intreb cine face receptiile?
"o vorba BUNA ,nu costa!
un zambet ,nici atat!"





9 useri citesc topicul

0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL