Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
care ar fi tarifele / salariu ...? - Forum 100% contabilitate - Conta.ro - Pagina 19

Salt la continut


care ar fi tarifele / salariu ...?


431 replies to this topic

#361 dragosdana

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 136 Postari:

Postat 16 June 2010 - 11:56 AM

Vezi postareaabcde, la Jun 4 2010, 05:24 PM, a spus:

Vezi postareaFlorin_76, la Jun 2 2010, 09:57 PM, a spus:

Vezi postareaabcde, la Jun 2 2010, 02:30 PM, a spus:

pentru intreprinderi individuale care ar fi tarifele?? (cu salariati sau fara)
Pentru salariati iau 150 ron pt. primi 10 si cate 50 ron pentru fiecare 10 salariati, in rest in functie de volumul de munca, dar numai putin de 150 ron.
Am o II productie de mobilier, nu are salariati dar ii fac plata pt administrator la cas si cass prin mandat postal . Cat sa-i cer? ms anticipat pt sfat.
Si eu am ceva asemantor si primesc 400 ron, dar tarifele variaza de la o localitate la alta. Asta e in Oradea. Aici tarifele au crescut un pic in ultima perioada

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 01 October 2010 - 04:14 PM




#362 radu1909

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 09 July 2010 - 11:58 AM

salutare,

aveti idee la ce nivel se situeaza un salariu decent pentru un contabil cu experienta, in bucuresti?
am deschis o recrutare pentru un post si vroiam sa stiu orientativ cam care ar mai fi piata.
daca exista si ceva cv-uri, cu atat mai bine, pentru detalii, iradur2007.

multumesc!




#363 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 09 July 2010 - 01:43 PM

Vezi ca s-a mai discutat pe acest forum.
Pentru un salariat salariul minim este stabilit de lege si de contractele colective de munca.
Pentru angajare pe 8 ore/zi si studii medii salariul minim legal e de circa 750 lei, iar pentru studii superioare e de 1200 lei.
Salariul real depinde, in afara de studii, de multe alte variabile:
- salariul mediu in firma;
- nr.de documente pe care le prelucreaza lunar;
- gradul de raspundere;
- daca face sau nu salarii si/sau evidenta personalului;
- daca face sau nu bilanturi;
- gradul de ocupare;
- daca face declaratii fiscale, deplasari la Administratia fiscala, Casa de pensii, ITM etc.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#364 radu1909

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 09 July 2010 - 02:08 PM

ok, dar trb sa existe un interval.
eu prin contabil senior inteleg un contabil care a trecut putin prin toate tipurile de lucrari, are habar de declaratii, vizeaza dezvoltarea profesionala, nu inchide bilanturi, dar are potential sa o faca.
firma este medie spre mare (500 angajati), salarizarea este externalizata.



#365 nopris

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1575 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:A invata mai mult unii de la altii si a deveni mai priceputi si mai buni.

Postat 09 July 2010 - 02:29 PM

Este maximul din ce poti obtine. Daca faci si semnezi bilant inseamna ca este functie la nivel de director economic, adica de nivelul 2 in firma.
Daca e dupa mine ar trebui ca salariul directorului-economic sa fie cu 10-20% mai mic decat al administratorului. Dar nu e dupa noi ci dupa ei.
Ar trebui sa fii director economic pentru a putea semna bilant. Daca exista un superior al tau care e director economic sau contabil sef, atunci ar trebui sa ai cu 10-20% mai putin decat acesta, dupa cum va impartiti munca si raspunderea.
Depinde de profilul firmei (mai bine platiti in constructii), de profitul firmei, de numarul de sucursale/puncte de lucru.
La o firma medie cu 500 angajati un director economic ar trebui sa aibe in jur de 4000 lei, iar economistul-contabil-senior vreo 3200 lei. Dar, nu e dupa mine.
Drumul catre fericire nu se afla in a face ceea ce iti place, ci in a-ti place ceea ce trebuie sa faci! (Sai Baba)



#366 Ronaldo

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 587 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Fotbal, filme

Postat 09 July 2010 - 03:24 PM

Doar 4.000 lei sa aiba un director economic la o firma cu 500 oameni ??? Sper ca glumesti - mi se pare extrem de putin.
"The saddest thing in life is wasted talent."
R. de Niro - A BRONX TALE



#367 radu1909

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 13 Postari:

Postat 10 July 2010 - 06:28 AM

ideea ar fi urmatoarea, am nevoie de un contabil cu experienta, trecut cate putin prin toate, care are insa dorinta de a ajunge in scurt timp contabil sef. evident, nu este suficienta numai dorinta, trb sa aiba si potential.
va fi consiliat si trainuit, va lucra intr-o echipa tanara, care deja se descurca, dar care nu are un leader.
tocmai asta era si ideea, sa devina el insusi liderul.
procedurizare, securizare fluxuri documente, declaratii, inchideri, tot tacamul.
4.000 ron e un salariu f mic pentru un director economic, cel putin eu asa cred.
acum depinde, observ ca trend-ul este de financiar inhouse si contabilitate externalizata.
sa ne gandim putin, de ce sa am o echipa de 4 persoane care sa-mi tina contabilitatea intr-o firma de 300-500 angajati, cand o astfel de echipa ma costa cu taxe si regie in jur de 4 mii euro, iar o externalizare costa 1.000 - 1.500 euro?
corect?
f multe companii din USA, cu nume sonore, isi tin contabilitatea in India, exact din motivul mentionat mai sus. Costul.
revenind la problema mea, caut contabil care sa corespunda profilului de mai sus, daca aveti recomandari, astept cv-uri pe iradur2007



#368 ralsera

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 309 Postari:

Postat 10 July 2010 - 09:21 AM

Nopris , parerea mea e ca un contabil bun care stie de toate nu lucreaza pe 3200 ron . Intr-o multinationala un contabil senior castiga in jur de 1000euro, plus alte beneficii lunare .
Radu1909 intr-un fel ai dreptate cu externalizarea serviciilor , doar ca atunci cand iti angajezi un om cauti sa fie cat mai apropiat de ceea ce vrei tu , il poti controla(bineinteles in anumite limite) , poti avea un contact zilnic cu el etc . Cand duci actele la o firma de conta nu stii cine ti le lucreaza , de cele mai multe ori un incepator care are cateva luni experienta .
Degeaba duci actele la firma X , daca dl. X nu s-a uitat niciodata pe ele . Parerea mea.
serafimescu



#369 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 16 August 2010 - 11:21 AM

Daca o primarie rurala care are contabil angajat vrea sa ii vizez eu hartiile cam cat ar trebui sa ii cer?



#370 domjanm

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 19 August 2010 - 02:44 PM

Buna,
sunt din Oradea si incerc sa "prind" un post de contabil de la A la Z (bilant) la o firma de productie mobila, cu 18 angajati (salarii de facut, CIM, declaratii, tot...), locul de munca la o distanta de 15 km (de la mine din bloc pana la firma, care este in afara orasului).
Ei vor cu CIM 4 ore, zilnic, ceea ce ar insemna cam 4ore +2 ore drumul dus-intors, dar eu sper sa ne intelegem la 8 ore tot a doua zi. Pana acum dadeau la o firma de contabilitate, dar acuma vor "contabilul lor", care sa fie la indemana cand au nevoie de ceva date... :lnr (1):
Pareri, va rog, ce salar (net) as putea cere, nu am idee, ca de mult nu am mai avut CIM, lucrez ca PFA, la mine acasa (birou= sufragerie :laugh: )



#371 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2010 - 02:54 PM

Pe partea de contabilitatea cam cat de mare e volumul de munca, daca e de minim 3-4 ore pe zi eu as lua minim 2 500 ron.



#372 domjanm

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 9 Postari:

Postat 20 August 2010 - 01:47 PM

Nu am apucat sa vad o luna inchisa (cate dosare sunt cu acte primare), dar ma gandesc ca avand 18 angajati cu CIM (plus restul fara?) are ceva de lucru... totusi 2 500 ron la 4 ore nu stiu daca-mi va da, probabil va veni cu " nu este prea mult de lucru, de asta si vreau cu 4 ore, bla-bla-bla..."
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 01 October 2010 - 04:19 PM




#373 angelamama70

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 95 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:suceava
  • Interests:fotbalul, inotul

Postat 20 August 2010 - 01:56 PM

Sub 300o ron eu zic sa nu le faci. Sau daca accepta sa pleci o data la 2 zile si sa stai 8 ore atunci poti cere si doar 2500 ron. Si bineinteles contract de munca

Aceasta postare a fost editata de madalinab: 01 October 2010 - 04:19 PM




#374 avdia

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 194 Postari:
  • Gender:Female

Postat 20 August 2010 - 02:23 PM

Buna ziua!

Stimati forumisti, va rog sa ma luminati.Sunt in discutii cu o firma ce pana pe 15 aug a avut sediul in Bucuresti, iar administratorul imi spune ca i se tinea aevidenta d ela A la Z cu 200 ron.Are 30de facturi pe luna , fara angajati, platitotare de TVA.Se practica asa un pret mic in Bucuresti??!!



#375 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2010 - 03:01 PM

In nici un caz sa nu accepti asa o suma . Poate daca nu era platitoare de Tva ,mai mergea ... De cand cu criza, eu am luat 200/luna la cabinet stomatologic ,care nu are angajat si nici nu e platitor de TVA . Poate ca te minte ...



#376 todosiradu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 25 August 2010 - 06:09 PM

Buna seara,

Este ora 18.43 si eu inca nu am terminat cele 8 ore de munca din CIM incepute la 8.00 :lnr (1): pentru ca trebuie sa termin un dosar de preluare credit in valoare de 800.000 lei la care lucrez de ceva vreme, drept pentru care imi permit sa iau o scurta pauza pentru a va intreba ce salariu ar trebui sa renegociez cu asociatul. Lucrez la un service auto de 3 ani cu urmatoarele indatoriri/specificatii:
- CA 2.500.000 ron
- 20 angajati
- am CIM cu 8 ore, contabil sef, 1200 brut
- fara NIR-uri la marfa (le face vanzatorul)
- in rest cam tot ce misca la o societate de profil (casa lei si valuta, banca * 5, plati cu OP, decl. salarii, bilant, etc.)
+ ceea ce ma oboseste cel mai mult - intretinere relatii cu furnizorii/clientii si incheiere de contracte cu cei noi, negociere de contracte, preturi, etc.
* obtinerea de certificate constatatoare, fiscale, dosare credit/leasing, deplasari la banca pentru depuneri numerar NU se platesc suplimentar.
Cat credeti ca primesc pentru cele enumerate mai sus? Ei bine, 1400 lei "in mana" + contravaloare motorina la deplasari, pe care le fac toate cu masina proprie.
Rog cat mai multe opinii legate de un salariu "decent" pe care ar trebui sa il cer.

Cu stima,
R@ducu



#377 Doina P

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1143 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2010 - 07:55 PM

Consider ca minimul ar trebui 500 euro . Ai enorm de lucru ,acum depinde si cam ce profit are si cum se comporta patronul ....



#378 andreearebeca

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 14 Postari:

Postat 01 October 2010 - 11:34 AM

va rog sa-mi spuneti si mie cat ar trebui sa cer sa tin contabilitatea de la a la z la un butic de cartier care are un angajat. eu ma gandeam la 300 ron. e putin? dar daca nu are angajati? cat se ia la un butic?
va multumesc!



#379 paula4ro

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 01 October 2010 - 12:58 PM

Buna ziua,
Am si eu o rugaminte.Am ramas fara servici ,dar pentru ca am calificare de inspector resurse umane m-am gandit ca as putea sa tin evidenta de personal la diverse societati de acasa. Asta insemnand CM-uri, declaratii , adeverinte....eventual si cu intocmire de state si pontaje.Problema mea este ca nu stiu cat sa cer pentru asta. Ma poate ajuta cineva si sa-mi spuna cam care sunt tarifele de evidenta / persoana sau 1-10.10-20 salariati intr-o societate.



#380 Florin_76

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 1877 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2010 - 04:43 PM

Ce volum de munca ai ?
Cine face nirurile ?
Ce tip de gestiune foloseste ?





1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL