IN IANUARIE 2011 AM INFIINTAT UN SRL -NEPLATITOR TVA SI 3% DIN VENIT.
AM FACUT DIVERSE ACHIZITII PENTRU AMENAJAREA SPATIULUI - VOPSEA, BIROU, SCAUNE, DULAPURI ETC.
AM PLATIT SALARII PE 2 LUNI, AM ACHIZITIONAT CASA DE MARCAT, CHIRIA LA SPATIU SI AM INVESTITBIN MARFA ( PERDEL ) CU CARE AM RAMAS PE STOC.
MENTIONEZ CA TOATE ACTELE CONTABILE AU FOST FACUTE PRINTR-O FIRMA DE CONTABILITATE.
IN PREZENT FIRMA ESTE ACTIVA, AM UN SALARIAT CU 2 ORE/ ZI (ADMINISTRATORUL), PLATESC CONTABILUL. ..... SI CAND AM DORIT SA VAND SCAUNELE , BIROURILE ,,, AM INTREBAT CU CE PRET SI .... MI- SPUS CU CAT VREAU EU.
SUNT FOARTE NEMULTMITA DE COLABORARE. S-AU MA DUC SI PLATESC EU LA FINANTE DARILE PANA PE 25 A LUNII VIITOARE .... SI CHITANTA DE LA AFN NU MI-O CERE ????? AM INTREBAT SI .....
SI DORESC SA PLEC DE LA ACEASTA FIRMA .... DAR NU STIU CE ACTE TREBUIE SA-MI DEA??????... UITE SUNT 5 LUNI DE CAND EI IMI FAC DOAR REVISAL PENTRU UN SALARIAT , PENTRU CA FACTURII- PRIVIND INCASARILE DE VENITURI- NU AU FOST DE LOC IN ACEASTA PERIOADA...
VA-S MULTUMI DACA MA-TI AJUTA CU SFATURI CE ACTE SA LE CER.







