Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Anulare penalitati, - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Anulare penalitati,


5 replies to this topic

#1 dpopescu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 20 October 2011 - 08:23 PM

Detin un PFA si nu am platit contributia la pensii din luna 03.2009. Ieri am fost la casa de pensii Ilfov si am fost informat ca am de plata 6100 lei din care 4900 debit, 900 dobanzi penalizatoare si 300 penalitati. Vreau sa stiu daca aceste contributii intra sub incidenta Ordonantei 30/2011. Odata cu aparitia ordinul 2604/03.10.2011 a Ministerului Finatelor am intrat si mai rau in ceata. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns privind aplicabilitatea prevederilor art.11 din Ordonanta 30/2011 si a ordinului 2604/03.10.2011 in cazul penalitatilor contributiilor la asigurarile sociale(pensii). Daca da, catre cine fac cererea de eliberare a situației obligațiilor de plată exigibile?



#2 dpopescu

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 5 Postari:

Postat 21 October 2011 - 06:39 PM

Vezi postareadpopescu, la 20 October 2011 - 08:23 PM, a spus:

Detin un PFA si nu am platit contributia la pensii din luna 03.2009. Ieri am fost la casa de pensii Ilfov si am fost informat ca am de plata 6100 lei din care 4900 debit, 900 dobanzi penalizatoare si 300 penalitati. Vreau sa stiu daca aceste contributii intra sub incidenta Ordonantei 30/2011. Odata cu aparitia ordinul 2604/03.10.2011 a Ministerului Finatelor am intrat si mai rau in ceata. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns privind aplicabilitatea prevederilor art.11 din Ordonanta 30/2011 si a ordinului 2604/03.10.2011 in cazul penalitatilor contributiilor la asigurarile sociale(pensii). Daca da, catre cine fac cererea de eliberare a situației obligațiilor de plată exigibile?
Chiar nu ma poate ajuta nimeni in aceasta situatie!!!




#3 gramaco

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 266 Postari:
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 21 October 2011 - 08:41 PM

eu zic ca debitele administrate de CASA DE PENSII nu intra in ordinul 2604 :

"(2) Facilitățile fiscale prevăzute la art. 2 se acordă de către următoarele structuri, denumite în continuare organe competente:
a) Agenția Națională de Administrare Fiscală, prin organele fiscale competente subordonate, pentru obligațiile fiscale administrate de aceasta, cu excepția celor prevăzute la lit. b) și c);
b) Autoritatea Națională a Vămilor, prin organele sale subordonate, pentru obligațiile fiscale administrate de aceasta;
c) direcțiile de specialitate din Ministerul Finanțelor Publice, pentru obligațiile stabilite de acestea și transmise spre recuperare Agenției Naționale de Administrare Fiscală.
(3) Obligațiile fiscale de a căror plată depinde acordarea facilității sunt cele administrate/stabilite de fiecare dintre organele prevăzute la alin. (2).
"

In acest articol sunt enumerate organele competente sa acorde aceste facilitati din OG30/2011.
Daca debitele tale de plata catre CAS , erau inscrise pe fisa ta de platitor de la ANAF , intra sub incidenta acestor facilitati de anulare/reducere a penalitatilor cf OG30/2011.

Parerea mea .

Aceasta postare a fost editata de gramaco: 21 October 2011 - 08:43 PM




#4 valentina stoica

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 6 Postari:

Postat 21 November 2011 - 08:24 PM

Buna seara,

Am urmatoarea situatie: in anul 2010 s-a intocmit gresit decontul de tva la luna septembrie, mai exact s-a declarat tva de plata mai putin decat era in realitate.
Daca depun cerere de erori materiale pentru decontul respectiv, dobanzile si penalitatile ce se vor calcula intra sub incidenta ordonantei 30/2011?

Multumesc anticipat pentru raspuns!



#5 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 06 December 2011 - 07:05 PM

Vezi postareadpopescu, la 20 October 2011 - 08:23 PM, a spus:

Detin un PFA si nu am platit contributia la pensii din luna 03.2009. Ieri am fost la casa de pensii Ilfov si am fost informat ca am de plata 6100 lei din care 4900 debit, 900 dobanzi penalizatoare si 300 penalitati. Vreau sa stiu daca aceste contributii intra sub incidenta Ordonantei 30/2011. Odata cu aparitia ordinul 2604/03.10.2011 a Ministerului Finatelor am intrat si mai rau in ceata. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns privind aplicabilitatea prevederilor art.11 din Ordonanta 30/2011 si a ordinului 2604/03.10.2011 in cazul penalitatilor contributiilor la asigurarile sociale(pensii). Daca da, catre cine fac cererea de eliberare a situației obligațiilor de plată exigibile?
Ordinul Casei Nationale de pensii privind anularea penalitatilor de intarziere, publicat in MO. 855 din 5 decembrie 2011
Art. 1
(1) Prezentul ordin se aplica pentru obligatiile de plata, reprezentand contributii de asigurari sociale, datorate bugetului asigurarilor sociale de stat de catre persoanele fizice, altele decat cele pentru care colectarea veniturilor se face de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
(2) Facilitatile prevazute la art. 2 se acorda de catre casele judetene de pensii, respectiv de Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti, denumite in continuare case teritoriale de pensii, pentru obligatiile de plata administrate/stabilite de fiecare dintre acestea.
Art. 2
(1) Pentru obligatiile de plata accesorii aferente obligatiilor de plata principale restante la data de 31 august 2011 se acorda urmatoarele facilitati:
a) anularea penalitatilor de intarziere, precum si anularea unei cote de 50% din majorarile de intarziere aferente acestor obligatii de plata principale, daca obligatiile de plata principale si dobanzile aferente acestora sunt stinse prin plata pana la data de 31 decembrie 2011, cu exceptia obligatiilor prevazute la alin. (2);
b) reducerea cu 50% a penalitatilor de intarziere, precum si reducerea cu 50% a unei cote de 50% din majorarile de intarziere aferente acestor obligatii de plata principale, daca obligatiile principale si dobanzile aferente acestora sunt stinse prin plata pana la data de 30 iunie 2012, cu exceptia obligatiilor prevazute la alin. (2).
(2) Pentru dobanzile datorate pana la data stingerii si stabilite prin decizii comunicate dupa aceasta data, conditia se considera indeplinita daca dobanzile se sting pana la termenul de plata prevazut la art. 111 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Codul de procedura fiscala.
...........................................................
Art. 5
(1) In vederea acordarii facilitatii prevazute la art. 2, contribuabilii pot depune o cerere la casa teritoriala de pensii competenta, prin care solicita o situatie a obligatiilor de plata exigibile, care urmeaza a fi stinse in scopul indeplinirii conditiei prevazute la art. 2 alin. (1), precum si a celor care intra sub incidenta facilitatii.



#6 ione78

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 1 Postari:

Postat 19 January 2012 - 10:17 AM

Buna ziua,

am platit debitul dar au ramas dobanzile,penalitatile si majorarile vreau sa stiu daca aceste sume vor mai creste.

multumesc frumos






Similar Topics Collapse

1 useri citesc topicul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL