Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
imprimanta personala folosita in firma - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


imprimanta personala folosita in firma


9 replies to this topic

#1 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 19 November 2011 - 09:02 PM

Buna ziua, revin cu o nelamurire in legatura cu o achizitie recenta a SRL-ului meu. Noi avem ca obiect de activitate consultanta - acest lucru inseamna ca trebuie sa imprimam foarte multe documente....- problema e ca nu avem o imprimanta a firmei, folosim imprimanta mea personala. De curand am ramas fara cerneala in tonner si a trebuit sa o reincarc, m-am gandit ca as putea sa bag aceasta cheltuiala pe cheltuielile firmei (practic pentru firma a fost folosita), am si factura si chitanta de la firma care mi-a facut refilul.

As vrea sa stiu in primul rand daca se poate inregistra factura si chitanta in firma , m-ar interesa unde ar fi cel mai bine sa o bag (ca ce), si daca exista ceva acte care trebuiesc facute pentru a putea folosi imprimanta in interesul firmei (asta insemnand ca refilul sa fie platit de firma nu din banii mei de buzunar).

Nu stiu daca m-am exprimat prea pe inteles, dar sper ca ma puteti ajuta, nu as vrea sa inregistrez ceva gresit, mai ales acum ca sunt la inceput de drum.



#2 mihaela_cva

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2579 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:craiova
  • Interests:gradinarit..de apartament, deocamdata
    calatorii

Postat 19 November 2011 - 10:28 PM

faci contract comodat intre tine, proprietara a imprimantei si srl-ul tau, prin care pui la dispozitia srl-ului imprimanta, folosinta gratuita. gasesti pe net
Cartusul, refill-ul il inregistrezi fie in 604, fie in 628. Fact+chit pe numele srl.

Spor la treaba!




#3 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 20 November 2011 - 01:11 PM

Acest contract de comodat e neaparat necesar sa fie facut prin notariat, sau exista si alta procedura?



#4 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Nou venit
  • PipPipPipPipPipPip
  • 16663 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 20 November 2011 - 02:15 PM

contractul de comodat nu trebuie facut la notar, ci doar intre cele 2 parti !
s-a spus asta pe forum de "n+1" ori, dar daca nu folosesti fct de cautare asa cum spune regulamentul ca este obligatoriu inainte de a pune o intrebare/deschide un topic, samd....

si inca ceva : trebuie sa dai un titlu cat mai sugestiv topicului deschis, "problema contabilitate" nu este deloc sugestiv pe un forum de contabilitate, nu crezi ?? aici 99% dintre topice sunt de contabilitate, pt. ca asta-i specificul forumului !
ti-am modificat titlul, nu-i mai bine asa ? in acest fel, la o cautare, topicul tau (deci si solutia) va fi gasit de catre altcineva care va beneficia de informatiile din el, corect ?

te rog sa recitesti regulamentul .

spor la lucru !



#5 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 20 November 2011 - 04:53 PM

Aveti dreptate, numele este mai sugestiv asa.

Problema imprimantei mele am rezolvat-o, multumesc celor care m-au ajutat.

Daca sunteti draguta doamna Otilia, imi puteti spune si daca pentru folosirea masinii personale in interesul firmei (practic sa pot trece bonurile de benzina pe cheltuielile firmei) acest contract de comodat se poate face fara notar? Intreb asta pentru ca am auzit ca asta ar fi obligatoriu de facut prin notariat.....



#6 kmkz

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 399 Postari:
  • Gender:Not Telling

Postat 20 November 2011 - 06:42 PM

Off topic: Pisik, te joci cu focul! :biggrin:



#7 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 20 November 2011 - 06:51 PM

Eu chiar vorbesc serios, vreau sa stiu acest lucru pentru ca mama mea spune ca trebuie neaparat la notar facut acel act pentru masina si vreau sa stiu daca merge si fara. Nu am intentia sa jignesc pe nimeni si nici sa ma dau importanta :) Am intrebat-o pe doamna Otilia pentru ca dansa mi*a raspuns la intrebare.

Aceasta postare a fost editata de Pisik: 20 November 2011 - 06:52 PM




#8 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 20 November 2011 - 07:04 PM

ps : Am cautat pe forum , nu ma puteti acuza ca nu am cautat .. am gasit doar ceva legat de deductibilitatea cheltuielilor de transport si un model de contract de comodat ... poate nu stiu sa caut cum trebuie, dati-mi un link unde pot citi ce ma intereseaza

Aceasta postare a fost editata de Pisik: 20 November 2011 - 07:06 PM




#9 Lexiroxi

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2080 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Timisoara

Postat 20 November 2011 - 08:44 PM

In cazul in care folosesti imprimanta numai in interesul firmei, cel mai bine e sa inregistrezi imprimanta in contabilitatea societatii, printr-un contract de vanzare-cumparare, la pretul pietei. Cheltuiala este deductibila-daca esti platitor de impozit pe profit, iar consumabilele si depanarile sunt in interesul desfasurarii activitatii, cheltuieli deductibile si ai drept de deducere a TVA-ului daca societatea este inregistrata in scopuri de TVA.

Vezi postareaOtilia Alupei, la 20 November 2011 - 02:15 PM, a spus:

contractul de comodat nu trebuie facut la notar, ci doar intre cele 2 parti !
s-a spus asta pe forum de "n+1" ori, .....
cred ca trebuie sa citesti cu atentie raspunsurile pe care le primesti, iar daca dai o cautare avansata "comodat" ti se vor returna vre-o trei pagini ....



#10 Pisik

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 35 Postari:

Postat 20 November 2011 - 09:46 PM

Citesc cu foarte mare atentie raspunsurile pe care le primesc.

Daca cititi topicul facut de mine vedeti ca in el nu am mentionat cuvantul "comodat" citez " si daca exista ceva acte care trebuiesc facute pentru a putea folosi imprimanta in interesul firmei" (asta inseamna ca nu puteam cauta dupa acest cuvant din moment ce nu stiam ce anume trebuie facut ... nu?!!?!!).
Inteleg ca poate pentru dumneavoastra nu e chiar atat de placut sa cititi zece mii de intrebari pe aceeasi tema dar sa stiti ca prin raspunsurile date ajutati un om care chiar are nevoie nu pune intrebari decat sa dea altora de lucru... Nu judec pe nimeni ci doar vreau sa invat SINGURA ce nu au fost altii capabili sa ne arate chiar daca am facut atatia ani de scoala....iar daca va ganditi sa imi recomandati un contabil, va raspund ca proaspetii absolventi de facultate nu au prea multe alternative de angajare, au nevoie sa invete ceva ce ii poate face sa se descurce singuri pentru ca fara experienta nici vanzatori in magazin de haine am ajung sa nu mai fim primiti...Alegerea mea a fost sa fiu contabil ....



Repet prin posturile mele nu incerc sa "ma joc cu focul" sau sa jignesc pe cineva . Multumesc celor care m-au ajutat, va urez toate cele bune!






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL