Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
fise post departament de resurse umane : director, sef birou, inspector, analist ... - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


- - - - -

fise post departament de resurse umane : director, sef birou, inspector, analist ...

4 replies to this topic

#1 laura2005

    Membru activ

  • Members
  • PipPipPip
  • 720 Postari:
  • Location:oradea

Postat 03 October 2005 - 02:59 PM

RESURSE UMANE

Fisiere atasate


LAURA JUNC



#2 Camelia Voicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 04 July 2006 - 08:05 AM

Director Resurse Umane

Fisiere atasate





#3 Camelia Voicu

    Membru junior

  • Members
  • Pip
  • 55 Postari:
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2006 - 05:21 PM

Analist Resurse Umane

Fisiere atasate





#4 kamy_tm07

    Nou

  • Nou venit
  • Pip
  • 2 Postari:

Postat 26 March 2008 - 11:22 AM

Fisa post: inspector resurse umane


Aprobat,
Director general



FISA POSTULUI


1. POSTUL: Inspector resurse umane
2. NUME SI PRENUME:
3. NUMAR MATRICOL:
4. CERINTE: Studii medii
5. RELATII:
a) IERARHICE: este subordonat sefului de birou resurse umane
b) DE COLABORARE: cu functii de nivel corespunzator in societate, din cadrul casei de pensii si din cadrul inspectoratului de munca.
6. COMPARTIMENTUL: Birou resurse umane
7. ATRIBUTII, LUCRARI, SARCINI:
- in baza cererilor aprobate in urma absolvirii probei practice, examen sau concurs intocmeste dosarul de anagajare cu toate documentele prevazute de legislatia in vigoare, compleateaza contractul individual de munca si opereaza angajarea in carnetul de munca;
- urmareste ca fiecare salariat sa aibe semnate contractele individuale de munca si actele aditionale ce se incheie pe parcurs si sa aibe inscrise in carnetul de munca toate datele referitoare la domiciliul, starea civila, studii, modificari ale functiei, meseriei, salariului de baza, etc:
- efectueaza lucrarile privind evidenta si miscarea persoanalului, completeaza legitimatiile de serviciu pentru salariatii societatii si intocmeste adeverintele solicitate de acestia.
- raspunde de intocmirea, completarea, pastrarea, evidenta carnetelor de munca in conformitate cu prevederile legale, urmareste intocmirea la timp util a dosarelor de personal pentru salariati;
- urmareste ca la incetarea raporturilor de munca sa se intocmeasca toate formele de lichidare respectandu-se procedura legala;
- tine evidenta salariatilor in registrul numere matricole cu datele necesare si evidenta salariatilor detasati;
- completeaza datele de personal la nota de calcul a certificatelor medicale, tine evidenta lor in registru, comunica la biroul financiar datele pentru plata indemnizatiei;
- calculeaza dretpul la c.o. in functie de vechimea de munca, lege si contractul colectiv de munca, intocmeste comunicari pentru plata indemnizatiei de c.o.;
- tine evidenta drepturilor de c.o. in zile a fiecarui salariat, a concediilor de intrerupere a activitatii pentru crestera copiilor, a absentelor nemotivate, a c.f.s. si urmareste respectarea prevederilor legale;
- se ocupa personal de indosarierea si arhivarea documentelor de personal si raspunde de siguranta pastrarii carnetelor de munca;
-pregateste banca de date din evidenta de personal pentru calculul salariilor, o preda sefului de birou si raspunde de exactitatea lor;
- respecta confidentialitatea datelor existente in evidenta de personal pentru fiecare salariat. Furnizarea lor se face numai cu acordul sefului de birou;
- inregistreaza toate angajarile si prezinta pentru viza la I.T.M. si la Casa de pensii toate carnetele de munca, dosarele de pensionare si documentele pentru somaj;
- completeaza si actualizeaza programul de evidenta a salariatilor – Revisal si asigura transmiterea in timpul legal a datelor la I.T.M.
8. RESPONSABILITATI:
- raspunde de calitatea lucrarilor executate in cadrul atributiilor ce ii revin;
- raspunde de aplicarea stricta a prevederilor legale in vigoare, a prevederilor contractului colectiv de munca referitor la activitatea de personal.



SEF BIROU RESURSE UMANE


Am primit un exemplar



#5 Otilia Alupei

    Membru senior

  • Global Moderators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 14019 Postari:
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2011 - 04:00 PM

FIȘA POSTULUI


1.Numele și prenumele titularului:
2.Denumirea postului: Inspector Resurse Umane
3.Poziția în COR/COD: 342304
4.Departamentul/locația: Șantierul unității
5.Nivelul postului: A. Conducere/coordonare: Nu este cazul
B. Execuție: Entry level
6. Relațiile:
A. Ierarhice: se subordonează Directorului general
B. Funcționale: colaborează cu toți angajații firmei
C. Reprezentare (colaborare, consultanță): Nu este cazul
Descrierea postului
1.Scopul postului
Organizarea și derularea operațiunilor de evidență a personalului în cadrul organizației, evidența și păstrarea în arhiva organizației a tuturor documentelor care se creează în societate conform reglementărilor în vigoare;
2.Obiectivele postului
executarea sarcinilor la un nivel înalt de calitate;
efectuarea activității în condiții de eficiență economică;
3.Descrierea sarcinilor/atribuțiilor/activităților postului
Întocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de muncă, fișa cu datele personale etc) și verificarea ca în dosarul personal să existe fișa medicală eliberată de medicul de medicina muncii, repartiție de la șomaj și toate celelalte acte care trebuie să existe în dosarul oricărui angajat;
Întocmirea formelor de desfacere a contractului individual de muncă (dispoziție de desfacere a contractului individual de muncă, nota de lichidare);
Înregistrarea contractului individual de muncă, deciziei de desfacere a contractului individual de muncă sau orice alte modificări survenite în contractul de muncă al angajaților în registrul de evidență al salariaților, în carnetul de muncă și la Inspectoratul Teritorial de Muncă;
În cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de muncă, la dispoziția conducerii, întocmirea adresei de înștiințare a salariatului cu privire la modificările care se intenționează să se aducă la aceasta (CIM), conform Codului Muncii;
Înregistrarea în carnetele de muncă și în registrul de evidență al salariaților a tuturor schimbărilor survenite în situația angajaților conform legilor și instrucțiunilor în vigoare;
Evidența și păstrarea carnetelor de muncă și a dosarelor de personal;
Arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile și a altor documente care se creează în cadrul biroului;
Întocmirea dosarelor de pensionare conform legislației în vigoare pentru angajații societății care solicită aceasta;
Eliberarea de adeverințe solicitate de salariați pentru medicul de familie au alte motive;
Eliberarea de adeverințe pentru grupa de muncă și sporuri pentru foștii angajați ai societății precum și pentru cei plecați în străinătate în conformitate cu datele extrase din dosarele personale și conturile existente în arhiva;
Întocmirea pe calculator și redactarea documentelor arhivate pe secții, sectoare, ani, luni;
Ținerea inventarului arhivei la zi;
Primirea documentelor arhivate din anul precedent (numai dacă este respectată legea 16/1996 și 358/2002- copertat, numerotat, șnuruit și sigilat);
Legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfăcut;
Ținerea la zi a registrului de evidență curentă al arhive;
Convocarea Comisiei de Selecționare a documentelor care au depășit termenul de păstrare conform Nomenclatorul arhivistic, numită de conducerea societății;
Selecționarea, scoaterea din evidență și predarea din arhivă a documentelor care au depășit termenul de păstrare cu aprobarea Comisiei de Selecționare prin proces verbal;
Ținerea evidenței proceselor verbale de predare-primire a dosarelor;
Ținerea legăturii cu arhivele statului;
Executarea altor lucrări privind evidența de personal, la solicitarea superiorului direct;
4.Descrierea responsabilităților postului
A. Potrivit relațiilor interpersonale/comunicarea
- Manifestă atenție și are o atitudine politicoasă atât față de colegi cât și față de persoanele din exterior cu care vine în contact în cadrul firmei.
B. Față de echipamentele din dotare
- Respectă procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea departamentului;
- Respectă procedurile interne legate de utilizarea aparaturii primate în folosință;
- Răspunde de informarea imediată a persoanelor responsabile privind orice defecțiune în funcționarea aparatelor cu care își desfăsoară activitatea.
C. În raport cu obiectivele postului
- Răspunde de executarea sarcinilor la un nivel înalt de calitate și eficiență.
- Răspunde de păstrarea în bune condiții a tuturor aparatelor unității în folosință.
D. Privind securitatea și sănătatea muncii, psi, cod rutier, mediu
Respectă prevederile legislației de securitate și sănătate a muncii ( Legea ssm nr. 319/2006, Normelor metodologice aprobate prin HGR 1425/2006, HGR 1091, 1146,1048,1028,1051, 1058, 1092, 1093, 1135, 971:
să aducă la cunoștința conducătorului locului de muncă eventualele defecțiuni constate la echipamentele de lucru;
să nu părăsească locul de muncă fără aprobare decât în cazul în care i s-ar pune în pericol viața sau integritatea fizică;
să mențină curățenia la locul de muncă;
să nu introducă sau să consume băuturi alcoolice în incinta unității;
să nu fumeze decât în locurile special amenajate;
să respecte disciplina la locul de muncă;
- să acorde primul ajutor în cazul producerii unui accident de muncă;
să înștiințeze imediat conducătorul locurilor de munca despre producerea unui accident de muncă și să nu schimbe starea de fapt a evenimentului, decât numai dacă aceasta se impune, pentru a limita efectele produse de eveniment;
- să-și însușească măsurile de sanatate si securitate in munca;
- la terminarea programului de lucru să facă ordine și curățenie la locul de muncă
psi Legea nr. 307/2006, Normele generale aprobate prin OMI 163/2007, etc;
să respecte regulile și măsurile de apărare împotriva incendiilor, aduse la cunoștință, sub orice formă, de administrator;
- să utilizeze aparatura și echipamentele, potrivit instrucțiunilor tehnice, precum și celor date de administrator;
să nu efectueze manevre nepermise sau modificări neautorizate ale sistemelor și instalațiilor de apărare împotriva incendiilor;
să comunice, imediat după constatare, conducătorului locului de muncă orice încalcare a normelor de apărare împotriva incendiilor sau a oricărei situații stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu, precum și orice defecțiune sesizată la sistemele și instalațiile de apărare împotriva incendiilor;
să coopereze cu salariații desemnați de administrator, care au atribuții în domeniul apărării împotriva incendiilor, în vederea realizării măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
să acționeze, în conformitate cu procedurile stabilite la locul de muncă, în cazul apariției oricărui pericol iminent de incendiu;
să furnizeze persoanelor abilitate toate datele și informațiile de care are cunoștință, referitoare la producerea incendiilor.

Răspunde de respectarea și de aplicarea măsurilor stabilite în urma evaluării riscurilor în zonele de lucru periculoase stabilite de angajator în Planul de prevenire și protecție;
E. Privind regulamentele/procedurile de lucru
Răspunde de respectarea procedurilor de lucru generale și specifice firmei (programul de lucru disciplina în traficul rutier, punctualitatea în executarea sarcinilor de lucru)
Respectă procedurile specifice privind activitățile desfășurate;
Respectă și aplică prevederile normelor ssm, psi și de igienă, pe toată durata activității în funcția deținută;
Respectă Contractul Individual de Muncă, Contractul Colectiv de Muncă și Regulamentul Intern.
5.Condițiile postului
A Programul de lucru: 8 ore și suplimentar la nevoie, cu respectarea legislației în vigoare;
B Condiții materiale :
Ambientale: Lucrează în condiții ambientale normale;
Deplasări : Se deplasează des în afara firmei;
Spațiu: Își desfășoară activitatea în interiorul firmei, în spații închise și deschise;
Condiții suplimentare: (considerate beneficii) telefon mobil, mașină de serviciu la nevoie;
6. Gradul de autonomie
- Autoritate asupra altor posturi : nu este cazul
- Delegare ( înlocuitori , sarcini delegate )
- Înlocuiește pe: Nu este cazul;
- Este înlocuit de: Oricare dintre salariații cu funcții de execuție;
7. Perioada de evaluare a performanțelor- periodic
Specificațiile postului:
1.Nivelul studiilor- medii
2.Calificarea necesară: calificare profesională
3.Competențele postului:
cunoștințe operare calculator;
cunoașterea unei limbi străine;
Competențe specifice ocupației
Organizarea recrutării și selecției personalului;
Întocmirea și gestionarea carnetelor de muncă ale personalului angajat;
Întocmirea dosarului de pensionare;
Întocmirea ștatului de plată pentru personalul încadrat;
Întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului;
Întocmirea și depunerea declarațiilor privind;
Contribuțiile la bugetul de stat.

Competențe fundamentale
Lucrul în echipă;
Dezvoltarea profesională;

Competențe generale la locul de muncă
Oferirea informațiilor privind problemele de personal;
Planificarea activității proprii;
Administrarea bazei de date de evidență a personalului utilizând PC-ul.

4.Experiența necesară de lucru:


Am primit un exemplar
…………Data






Similar Topics Collapse

2 useri citesc topicul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Cometa SQL